Baarin kannatusmaksut
Todella mielenkiintoinen aihe on, mitä olen usein itsekin miettinyt. Itseäni kiehtoo paljon primal leikki, saalistajan ja jahtaajan roolissa oleminen, ja mieleen tulee kuinka lapsena itse olin usein dominoivissa rooleissa. Eräs leikki oli sellainen, missä yksi (hirviö) oli alhaalla rinteessä, ja muiden piti kiivetä alas ja päästä maaliin ilman että "hirviö" saa kiinni. Tietenkin, lähes poikkeuksetta olin hirviön roolissa.
Jos ei liikaa sivuun aiheesta: eikös useimmilla sarjamurhaajilla oleta olleen jotain seksuaalisesti traumatisoivaa lapsuudessa/nuoruudessa? En ole aihetta sen tarkemmin tutkinut, enkä tiedä miten mielipiteet eroavat, mutta aika monta esimerkkiä tulee mieleen jossa tämä oletus tehty.
Onkohan sillä yhteyttä BDSM:ään et millä tavalla on saanu huomiota lapsena... Esim onko paras keino ollu jäädä kiinni jostain kielletystä.
Lainaus käyttäjältä: Jukuputteri - 29.10.2017, 21:58Onkohan sillä yhteyttä BDSM:ään et millä tavalla on saanu huomiota lapsena... Esim onko paras keino ollu jäädä kiinni jostain kielletystä.Jaa-a. Tuo miun orjake ainakin on huomionkipeä kun ei lapsena saanut huomiota mutta pervous lienee enemmäkin kapinaa 'hyvä tyttö' kuvaa vastaan.
Lainaus käyttäjältä: Purppura - 29.10.2017, 22:51Lainaus käyttäjältä: Jukuputteri - 29.10.2017, 21:58Onkohan sillä yhteyttä BDSM:ään et millä tavalla on saanu huomiota lapsena... Esim onko paras keino ollu jäädä kiinni jostain kielletystä.Jaa-a. Tuo miun orjake ainakin on huomionkipeä kun ei lapsena saanut huomiota mutta pervous lienee enemmäkin kapinaa 'hyvä tyttö' kuvaa vastaan.Itse kans ajattelen oman pervouteni olevan vastapainoa sille kiltin tytön roolille
Lainaus käyttäjältä: Perhonen89 - 29.10.2017, 22:57Lainaus käyttäjältä: Purppura - 29.10.2017, 22:51Lainaus käyttäjältä: Jukuputteri - 29.10.2017, 21:58Onkohan sillä yhteyttä BDSM:ään et millä tavalla on saanu huomiota lapsena... Esim onko paras keino ollu jäädä kiinni jostain kielletystä.Jaa-a. Tuo miun orjake ainakin on huomionkipeä kun ei lapsena saanut huomiota mutta pervous lienee enemmäkin kapinaa 'hyvä tyttö' kuvaa vastaan.Itse kans ajattelen oman pervouteni olevan vastapainoa sille kiltin tytön roolillePlus meillä myös se ilmeisen yleinen "Kun minut otetaan väkisin / sidotaan / pakotetaan niin en ole itse vastuussa joten en ole paha ja himokas joten voin vapaasti nauttia" elementti.