Baarin kannatusmaksut
Isrika, en ota kantaa "mikä on kellekin kinkyä seksiä, varaan oikeuden myös itse nimittää jotakin seksin muotoa "kinkyksi" josta en vielä tiedä/ole kokeillut.. Kannanottoni koskee vain akteja jotka niputan "vaniljaisiksi".
Lainaus käyttäjältä: bearly - 05.10.2017, 23:19Lainaus käyttäjältä: Perhonen89 - 05.10.2017, 23:09 Sen sijaan tyypillisen vaniljaseksin jälkeen miehen on vain niin helppo todeta häipyvänsä suihkuun, jolloin toinen osapuoli jää ilman läheisyyttä ja hellyyttä.Tämä... Se on niin miljoona kertaa tässä vuosien aikana nähty, että mies painelee seksin jälkeen tupakalle ja omiin touhuihinsa, oli se sitten suihku tai töllö tai nukkuminen... Grr... Tietoakaan läheisyydestä saati hellyydestä...Noh noh, juuri saatu läheisyyttä ja hellyyttä...Mutta voihan tuota toki antaa ilman sitä seksiäkin? Tarvii sitten limaisena vieressä rohjottaa, tai painelee sinne suihkuun kahelleen...vaikka uusintaan taikka kultaiseen lämpöiseen suihkuun
Lainaus käyttäjältä: Perhonen89 - 05.10.2017, 23:09 Sen sijaan tyypillisen vaniljaseksin jälkeen miehen on vain niin helppo todeta häipyvänsä suihkuun, jolloin toinen osapuoli jää ilman läheisyyttä ja hellyyttä.Tämä... Se on niin miljoona kertaa tässä vuosien aikana nähty, että mies painelee seksin jälkeen tupakalle ja omiin touhuihinsa, oli se sitten suihku tai töllö tai nukkuminen... Grr... Tietoakaan läheisyydestä saati hellyydestä...
Sen sijaan tyypillisen vaniljaseksin jälkeen miehen on vain niin helppo todeta häipyvänsä suihkuun, jolloin toinen osapuoli jää ilman läheisyyttä ja hellyyttä.
Se kun tässä on juuri se juttu, että se että jos minunkaltaiselleni lattioilla ryömivälle pissakakkapervolle (jos seksin aikana pissattaa niin ei todellakaan mennä vessaan) selittää vaniljaseksiä se on vähän sama kuin yrittäisi selittää heterolle lesboseksiä. Voi selittää tekoja tai vaikka näyttää, mutta se tietty "ydin" voi jäädä ymmärtämättä. Hetero voi kysyä lesbolta, että "no kumpi teistä on se mies" (ei kumpikaan, koska molemmat ovat naisia), niin yhtä lailla minulle tasa-arvoinen vaniljaseksi näyttäytyy vain jatkuvana valtataisteluna. Seksin osapuolet varmaan kokevat tilanteen saumattomaksi ja tasa-arvoiseksi, mutta minusta siinä on koko ajan joku stressaava valtataisto menossa (tai sitten se on switchaamista). Minulle alistuminen ei ole lahja vaan syvä pakottava tarve, jota en saa pois päältä paitsi joskus "tiloissa". Niinpä minulle seksin ydin on aina toisen miellyttämisessä. Ainakin oman kokemukseni perusteella se sopii hyvin huonosti yhteen vaniljaseksin kanssa.
Eräs vanha ystävä joskus kiteytti, että kaikki seksi mitä kinkyt ihmiset yhdessä harrastavat on kinkyä seksiä. Juu ei kiitos mitään seksiä vanilja-ihmisen kanssa...Eli eipä ole ollut kiinnostusta vaniljaisiin toimintoihin tämän puolen löytymisen jälkeen.
Sellaista "Ensin runkkaan itseni suhun ja sen jälkeen meet tekemään mulle voileivän"-meininkiä,