Kirjoittaja Aihe: Kiinnostuksen lopahtaminen normiseksiin?  (Luettu 11943 kertaa)

CRPulse

• Vieras
Vs: Kiinnostuksen lopahtaminen normiseksiin?
« Vastaus #30 : 06.10.2017, 00:49 »
Isrika, en ota kantaa "mikä on kellekin kinkyä seksiä, varaan oikeuden myös itse nimittää jotakin seksin muotoa "kinkyksi" josta en vielä tiedä/ole kokeillut..  Kannanottoni koskee vain akteja jotka niputan "vaniljaisiksi".

Isrika

• Baariruusu
  • PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Read the fucking manual.
  • Galleria
« Vastaus #31 : 06.10.2017, 01:57 »
Isrika, en ota kantaa "mikä on kellekin kinkyä seksiä, varaan oikeuden myös itse nimittää jotakin seksin muotoa "kinkyksi" josta en vielä tiedä/ole kokeillut..  Kannanottoni koskee vain akteja jotka niputan "vaniljaisiksi".

Top/bottom asetelman pystyn itsekin ajatuksen tasolla yhdistää "vaniljaisiin akteihin", mutta mielenkiintoinen ja yllättävä ajatus, että sadismi olisi vaniljaista. Sitä en itse pysty taivutamaan vaniljaan mitenkään, mutta ehkä tässä ero tulee siitä, että minkä mieltää sadismiksi. Se tosin onkin jo aivan toinen keskustelu ja OT.

Pörri

• Ketjureaktio
  • V.I.P.
  • *
  • Ihme otus
  • Galleria
« Vastaus #32 : 06.10.2017, 06:02 »
Sen sijaan tyypillisen vaniljaseksin jälkeen miehen on vain niin helppo todeta häipyvänsä suihkuun, jolloin toinen osapuoli jää ilman läheisyyttä ja hellyyttä.
Tämä... Se on niin miljoona kertaa tässä vuosien aikana nähty, että mies painelee seksin jälkeen tupakalle ja omiin touhuihinsa, oli se sitten suihku tai töllö tai nukkuminen... Grr... Tietoakaan läheisyydestä saati hellyydestä...
Noh noh, juuri saatu läheisyyttä ja hellyyttä...
Mutta voihan tuota toki antaa ilman sitä seksiäkin? Tarvii sitten limaisena vieressä rohjottaa, tai painelee sinne suihkuun kahelleen...vaikka uusintaan taikka kultaiseen lämpöiseen suihkuun :D

Tai miten olisi ihan vaan halaus tai jotain muuta yhtä söpöä...?

Dillepii

• Vieras
« Vastaus #33 : 06.10.2017, 09:01 »
Kiitos vastauksista! Ehkä lähti aihe rönsyilemään tuohon mikä on  normiseksi/kinky aiheeseen enemmän kuin siihen omaan kysymykseeni. Olen itse vielä aloittelija tasolla koko touhussa, mutta se suuri kiinnostus on löytynyt. Vielä kun vaimo innostuisi yhtä paljon asiasta... ja tulihan sitä paljon puhuttua "normiseksiä" eilen touhuttua...

SirPlaysalot

• Vieras
« Vastaus #34 : 06.10.2017, 09:11 »

Se kun tässä on juuri se juttu, että se että jos minunkaltaiselleni lattioilla ryömivälle pissakakkapervolle (jos seksin aikana pissattaa niin ei todellakaan mennä vessaan) selittää vaniljaseksiä se on vähän sama kuin yrittäisi selittää heterolle lesboseksiä. Voi selittää tekoja tai vaikka näyttää, mutta se tietty "ydin" voi jäädä ymmärtämättä. Hetero voi kysyä lesbolta, että "no kumpi teistä on se mies" (ei kumpikaan, koska molemmat ovat naisia), niin yhtä lailla minulle tasa-arvoinen vaniljaseksi näyttäytyy vain jatkuvana valtataisteluna. Seksin osapuolet varmaan kokevat tilanteen saumattomaksi ja tasa-arvoiseksi, mutta minusta siinä on koko ajan joku stressaava valtataisto menossa (tai sitten se on switchaamista). Minulle alistuminen ei ole lahja vaan syvä pakottava tarve, jota en saa pois päältä paitsi joskus "tiloissa". Niinpä minulle seksin ydin on aina toisen miellyttämisessä. Ainakin oman kokemukseni perusteella se sopii hyvin huonosti yhteen vaniljaseksin kanssa.

Aika jännä! Jos sulle on helpompi jäsentää ja nautinnollisesti harrastaa seksijuttuja noiden valtasuhteiden kautta niin mikäs siinä :)
Mutta miten toisen tyydyttämisestä kiksien saaminen ei sopis vaniljameininkiin?

telle

• PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Ehkä jonkunlainen switch. Näillä kilsoilla asiat..
  • Galleria
« Vastaus #35 : 06.10.2017, 09:32 »
Eräs vanha ystävä joskus kiteytti, että kaikki seksi mitä kinkyt ihmiset yhdessä harrastavat on kinkyä seksiä. Juu ei kiitos mitään seksiä vanilja-ihmisen kanssa...Eli eipä ole ollut kiinnostusta vaniljaisiin toimintoihin tämän puolen löytymisen jälkeen.

poisongrrrll

• Vieras
« Vastaus #36 : 06.10.2017, 10:14 »
Eräs vanha ystävä joskus kiteytti, että kaikki seksi mitä kinkyt ihmiset yhdessä harrastavat on kinkyä seksiä. Juu ei kiitos mitään seksiä vanilja-ihmisen kanssa...Eli eipä ole ollut kiinnostusta vaniljaisiin toimintoihin tämän puolen löytymisen jälkeen.
Ulkoisesti vaniljaiseltakin vaikuttava sukupuoliyhdyntä kinkyjen välillä on lähtökohtaisesti kinkyä mielestäni. Ties mitä hienovaraisesti vivahteita siinä on meneillään.

Caro

• Vieras
« Vastaus #37 : 06.10.2017, 10:35 »
Mulla on kadonnut kokonaan mielenkiinto, niin sanottuun normaali yhdyntään vai voisko sitä kutsua lisääntymis vietiksi. Hikistä ja ärsyttävää liikuntaa, jossa ajtukset on jossain ihan muualla. Tosin jos joku haluu seksiä, niin voi mua tulla pannemaan, kun samalla teen jotain muita askareita. Ainoastaan alistumisen tunne voi herättää haluun seksiin, tosin sen tunteen pitää olla syvä ja sisältää fyysistä, että henkistä puolta.

Kun kerran BDSM:lle antaa pikku sormen, niin se ahmaisee persoonan kokonaan, ei pelkästään kättä.... >:D

iines

• Vieras
« Vastaus #38 : 06.10.2017, 14:48 »
En sanois, et kiinnostus on lopahtanut. Jos "normiseksiä" eteen tarjoutuu, niin tuskin kieltäydyn, mut harvoin sitä tulee mietittyä et "oi kuinka tekiskään mieli harrastaa hellää silittelyseksiä peiton alla." Paitsi darrassa. Sillon tarvii hellää silittely(seksi)ä.

Enkä tiiä voiko mun kohalla ees puhua lopahtamisesta :D oon löytäny kinkyyteni aika lailla samoihin aikoihin, ku oon seksiä alkanu ylipäätään harrastamaan. Eli vaniljaseksi ei oo koskaa kiinnostanu enemmän ku kinky.

Nvriih

• Vieras
« Vastaus #39 : 06.10.2017, 17:20 »
Kyllä edelleen riittää intoa myös perus suuseksi/käsihoito/pano/pyllypano-akselin hommiin. Siis ilman mitään välineistöä, kivuntuottoa, sanallista alistamista jne. Mutta onko se sitten normiseksiä jos suhdeasetelmassa on valta-aspektit...

Noh, emmä nyt mitään valtasuhteita kelaile jos illan päätteeksi ennen nukkumaanmenoa otan suihin ja saan toiselta sormetusta. Se on aika perus ja siitäkin nauttii kun ei kiireisen arjen keskellä aina ehdi sen kummempaa kyhätä kasaan. Eli tota joo, olikohan nyt sit loppupäätelmä että puolison kanssa normiseksi maistuu? Vissiinki joo.

DareDoll

• Vieras
« Vastaus #40 : 06.10.2017, 19:00 »
Kyllä se henkinen yhteys on yksi tärkeimmistä asioista seksihommissa, jos ei tärkein. Toki jos vaan panettaa, ja etsii yhden illan seuraa (jota joskus tullut harrastettua, mut ei enää onneks tarvi), se on muuten ihan sama kuha vaan on kullia tai pillua tarjolla, ja henkilö ei ole ihan helvetinmoinen läski. Mut kyllä se silloinkin pitää olla edes kunnon jyystöä, eikä mitää sivelyä.

Kerran tosin elämässäni olen saanut järisyttävät hyvänolon fiilikset hivelypehmorakastelutaktiikalla, olin oikeasti ihan todella yllättynyt, mutta myös ärtynyt sen tapahtuman jälkeen, koska toinen oli vaan yksinkertaisesti niin taitava ja rakastin sitä sikaa varmaan liikaa  ;D Kai se sitten on niin, että kun rakkaus tulee suhteeseen mukaan, sitä vaniljaakin tulee harrastettua koska kaikki läheisyys tuntuu ihanalta ihanan ja rakkaan ihmisen kanssa  :love:

Lohikeisari

« Vastaus #41 : 07.10.2017, 12:14 »
Normaalia kinkyseksiä, kinkyä kinkyseksiä, kinkyä vanilijaa, vanilijaa vanilijaa. Ei minust ole aina kovin helppo sanoa, mitä kahen ihmisen välillä tapahtuu mut ympäripyöreesti kai se menee, vanilijaa on kai se kun muodollisia valta-astelmia ei ole ja kinkyä silloin ku sellaset on. Ideaalikarkkikaupassa toki molempia on tarjolla.

m0uksan

• Vieras
« Vastaus #42 : 11.10.2017, 19:52 »
En sanoisi, että tyystin lopahtanut mutta se ei tyydytä enää mua samalla tavalla, kuin joskus ennen. Henkinenyhteys on kyllä olemassa.

Itselläni masterina toimiminen on suuri osa kokonaisuutta, tyydytyksineen päivineen. Kiihokkeena toimii asiat, joita toteutan oman makuni ja haluni mukaisesti, sidottuun ja tottelevaan ihmiseen. Mutta se, mikä on nyt viime aikoina noussut esiin, on se, että en kauheasti välitä omasta laukeamisesta. Kun toinen laukeaa, saa ja tulee, on se minulle se asia tällä hetkellä.

En tiedä mitä on tapahtunut. Olenko kovalla vauhdilla kadottamassa itseäni, unohtaen omat tarpeet ajatellen, kuhan toisella on hyvä. Samalla miettien, että olisi joku, joka huolehtisi tarpeistani edes joskus. Vanilja menee ääritapauksissa kyllä.

vila

• Vieras
« Vastaus #43 : 11.10.2017, 23:41 »

Ehkä tuo on se juttu. Ainakin itse osallistun toisinaan seksuaaliseen toimintaan joka on oikeasti nopea yhdyntä ilman esileikkiä (tai esileikki on puolihuolimatonta). Sellaista "Ensin runkkaan itseni suhun ja sen jälkeen meet tekemään mulle voileivän"-meininkiä, jossa ei naisen orgasmit ole kauhean oleellisia. Kai se sitten on sitä vaniljaseksiä (jos unohdetaan että omassa suhteessani pissa liittyy aina kaikkeen jotenkin), mutta en todellakaan suostuisi mihinkään sellaiseen vaniljan kanssa tai ilman 24/7:ää. Nyt se on hauskaa, mukavaa ja saa aikaan ihanan olon sisällä, mutta jos vaniljasuhteessa olisi tuollaista seksiä niin aika äkkiä häippäisisin. 

reea

• Vieras
« Vastaus #44 : 12.10.2017, 00:18 »
Sellaista "Ensin runkkaan itseni suhun ja sen jälkeen meet tekemään mulle voileivän"-meininkiä,

Hahaha, ihanasti muotoiltu toi! Seuraavan kerran kun joku käskee mua määrittämään vanilja pariskunnan rakkauselämää, mä muistan tän määritelmän. :P ... eipä sillä, mun mielestä tuo myös toisaalta kuulosti aika kinkyltä, hyvin alistava meininki, kun heti pitää mennä tekemään leipää. Ah!  :love: