Baarin kannatusmaksut
Miten päätetään kuka päättää? Tai siis se on ilmeisesti jotain tasa-arvoista seksiä, jossa kumpikaan ei saa määrätä? Entä jos tulee kesken kaiken pissahätä? Saako vaniljaseksissä nauttia kivusta vai pitääkö pyytää lopettamaan, vaikka tuntuu kivalta? Saako quotata Sadea tai itkeä?
Mä luulen ettei oikeen oo mitään semmosta pysyvää tai tarkkaa määritelmää vaniljaseksille. Jotenkin tuntuu siltä että jokaiselle vanilja vaan merkkaa sellaista seksuaalista toimintaa mikä ei ole yhtä raffia tai kinkyä kuin omat petitouhut. Tai en mä tiedä, mä oon ajatellut että meillä on aika vaniljaa verrattuna moniin mutta toisille ne touhut voi näyttää superkinkyltä.
Lainaus käyttäjältä: vila - 05.10.2017, 16:43Miten päätetään kuka päättää? Tai siis se on ilmeisesti jotain tasa-arvoista seksiä, jossa kumpikaan ei saa määrätä? Entä jos tulee kesken kaiken pissahätä? Saako vaniljaseksissä nauttia kivusta vai pitääkö pyytää lopettamaan, vaikka tuntuu kivalta? Saako quotata Sadea tai itkeä?Siis päättää tai määrätä mitä? Saa käydä pissalla, nauttia kivusta, ja puhua tuhmia. Jos sattuu niin saa jopa pyytää lisää. Itkeminen voi olla uudelle kumppanille varmaan pieni shokki.
Siis päättää missä asennossa ollaan, kumpi tekee mitä, mitä puetaan päälle sekä missä ja koska seksiä harrastetaan. Selvennykseksi olen koko aikuisikäni harrastanut seksiä määräilevän seksuaalisen mikromanagerin kanssa, joten jos pitäisi yhtäkkiä siirtyä tasa-arvoisempaan (oma mittari) seksiin niin se tuntuisi epänormaalilta. Tosin tiedä onko vaniljaseksi tasa-arvoista, mutta ainakin naistenlehdissä niin sanotaan.
Sen sijaan tyypillisen vaniljaseksin jälkeen miehen on vain niin helppo todeta häipyvänsä suihkuun, jolloin toinen osapuoli jää ilman läheisyyttä ja hellyyttä.
Lainaus käyttäjältä: Perhonen89 - 05.10.2017, 23:09 Sen sijaan tyypillisen vaniljaseksin jälkeen miehen on vain niin helppo todeta häipyvänsä suihkuun, jolloin toinen osapuoli jää ilman läheisyyttä ja hellyyttä.Tämä... Se on niin miljoona kertaa tässä vuosien aikana nähty, että mies painelee seksin jälkeen tupakalle ja omiin touhuihinsa, oli se sitten suihku tai töllö tai nukkuminen... Grr... Tietoakaan läheisyydestä saati hellyydestä...
Lainaus käyttäjältä: vila - 05.10.2017, 19:56Siis päättää missä asennossa ollaan, kumpi tekee mitä, mitä puetaan päälle sekä missä ja koska seksiä harrastetaan. Selvennykseksi olen koko aikuisikäni harrastanut seksiä määräilevän seksuaalisen mikromanagerin kanssa, joten jos pitäisi yhtäkkiä siirtyä tasa-arvoisempaan (oma mittari) seksiin niin se tuntuisi epänormaalilta. Tosin tiedä onko vaniljaseksi tasa-arvoista, mutta ainakin naistenlehdissä niin sanotaan.No siis... Tuntuupa hassulta selittää sanoilla tai teoilla tapahtuu kommunikaatio, aloitteen voi tehdä vaikka suutelemalla, nostamalla hameen helmaa tai jollain "voisitsä ottaa mut nyt" -heitolla. Jos vaihtaa asentoa niin senhän voi kommunikoida ihan vaan ohjaamalla toista kehollaan tai sanoillaan, kumpi vaan. Se ero on varmaan just siinä että molemmilla on lähtökohtaisesti yhtä paljon sananvaltaa. Toivottavasti osasin selittää.Mutta siis kokeile ihmeessä! Vaihtelu saattaa virkistää.Edit: en osaa lainata
Hmmm.. Itselle vaniljaa on kaikki se missä naisen kanssa yhdessä sovitaan, koska, miten ja missä..jopa se että "nainen vonkaisi perinteisesti".. Sellainen missä nainen ei ole "sidottu", ja muuten ehdollistettu, sellainen missä ei ole läsnä vahva D/s -asetelma.. (Tätä ei pidä sekoittaman top/bottom toimintaan). Sadistin seksi jossa toista tietoisesti satutetaan ei mielestäni liioin ole kinkyä..