Baarin kannatusmaksut
Jos normaalilla seksillä tarkoitetaan hellää vaniljaseksiä niin on. Tosin ei se kiinnostus ole koskaan ollutkaan erityisen suurta, enemminkin ahdistusta siitä että pitäisikö vaniljaseksistä muka saada irti jotain.
Monesti kysytään, että mitä se normiseksi on, koska jokaisen pervous on ko. henkilölle normaalia ? Itse elän niinkin onnellisessa tilanteessa, että sekä minä ja isäntäni ei kumpikaan kaipaa sitä perinteistä stereotypistä vaniljaista seksiä.. itse ainakaan en saa mitään rajuhkosta perusjyystöstä taikka "leffaromanttisesta takan edessä taljalla hellästi" vetelystä. Meillä "seksi" sisältää AINA liikkeen- ja aistien rajoittamista erilaisilla lisähöysteillä eikä myöskään penetrointi perinteisesti kyrvällä ei ole joka kerralla tapahtuvaa..Kyllä sitä aikaa aina jostain löytyy kun vaan haluaa .. enemmän asenne ja priorisointikysymys .. ehkä itse vaan onnekas kun isäntä haluaa leikkiä mun kaa usein sekä 24/7:n kautta tulee lisämaustetta ylläpitämään "jännitettä" .. lisättynä edellisiin mainintoihin isäntäni huikea mielikuvitus.. niin joo, en tule ihan heti kyllästymään tähän mun normaaliin seksiin
Vaikka en fantasioi siitä takkatulesta ja pehmeästä peuhaamisesta, se ei tarkoita sitä, ettenkö silti kykenisi ajattelemaan romanttisesti ja tuntemaan intohimoa. Päin vastoin.