Baarin kannatusmaksut
Mulla on ehkä hatara käsitys siitä, mitä bemad ajaa tässä takaa. Minun on ollut hiukan vaikea löytää tietäni alan foorumeille, sillä tunnen oloni nössöksi muuhun porukkaan verrattuna. Kuva- ja tekstimateriaali on näkökulmastani välillä melkoisen äärimmäistä meinikiä.
Joo no, minusta tää ulkonäkö keskustelu on sinänsä mielenkiintonen, koska olen itse iso kokonen nainen, ja aikas paljon välillä ahdistaa, kun ulkonäkökeskeisyys on tullut tänne kinky maailmaankin... heh, onneks olen jo niin vanha, ettei tarvii enää kovin montaa kymmentä vuotta tuskailla sen kanssa, ettei enää kelpaa ulkonäkönsä takia.Mutta, eipä sille ulkonäölleen kukaan mitään oikein mahda, mun mielestä pitäis kyllä hyväksyä ihmiset sen ihmisen itsensä takia, mut kaikkiahan ei voi miellyttää, ei sitten millään, kai se on vaan hyväksyttävä, että kauniit ja hoikat ihmiset pärjää nyky yhteiskunnassa, oli kyse mistä asiasta tahansa.Alottajan txti oli jokseenkin provosoiva.
Pitää paikkansa, että kauneus on katsojan silmissä. Silmät ovat sielun peili.Ei ulkonäkö ole kaikkein tärkein ihmisessä, vaan myös luonne, sydämmellisyys, läheisyys,ym. Pätee myös kinkyilyyn.
Lainaus käyttäjältä: n4103xxl - 15.03.2011, 23:35 Alottajan txti oli jokseenkin provosoiva. Silloin tietysti monelle tulee mieleen irtautua kinkyydestä, että pääsisi taas näkemään niitä kauniita naisia. Eli en minä vitsillä kirjoittele.
Alottajan txti oli jokseenkin provosoiva.
No just joo o.... ehkä pitäydyttävä kaukana sitten kinkyistä, etten vaan vahingossakaa rumenna enää lisää tätä kinky maailmaa Olen kyllä ihan oikeesti viimevuosina huomannu, että kinkymaailma on nuortunu, ja todella kauniita nuoria ihmisiä on tullut mukaan pilvin pimein... joten ehkäpä tämän ketjun alottajan kantsis käydä katsomassa siellä bileissä paikanpäällä, kuinka rumia me kinkyt sit loppupelissä ollaankaan, muistaakseni hän kirjotti, ettei ole bileissä käynyt!!
Itse olen enemmän D/s (valta-asetelmat) kun S&M (kipu) -puolen "harrastajia", joten minunkaan bdsm:stä ei saisi kovinkaan rajuja kuvia. Omasta mielestäni voi joskus sana tai katse olla paljon mieltäräjähtävämpi bdsm-elämys kun joku varmaan hurjemmalta näyttävä kivuntuottaminen
Kukin kinkyilee tyylillään just niin kuin hyvältä tuntuu. Maku varmasti kehittyy harrasteen jatkuessa vuosien myötä ja kokeilujen myötä löytää ne maukkaimmat jutut, jotka heti alussa olisivat saattaneet tuntua varsin äärimmäisiltäkin. Alat sinäkin sitten wanhana perwona neulottamaan ja sähkölekkeihin
Tämä keskusteluhan on laajentunut mukavasti, kiitos monien osallistujien. En oikein meinannut saada kiinni aloittajan pointista ja takerruin siihen ulkonäköpuoleen kai liikaa Mun mielestä kenenkään ei kannata rakentaa itselleen mitään "raameja" siitä, mitä oman kinkyilyn pitäisi olla, eikä varsinkaan verrata omia tekemisiä muiden tekemisiin - tai oletuksiin niistä.
Sanat "tavallinen ja normaali" särähtävät korvaani pahasti. Ne pitäisi lailla kieltää. Ehkä ymmärrätte mitä tarkoitan tällä.