Baarin kannatusmaksut
Eiköhän meistä suurin osa ole ihan tavallisia ihmisiä (tavallisen skaala on toki laaaaaja), joiden tekemisiä määrittää hyvin monet muutkin asiat kuin kinkyys - vaikka olisikin kysessä ns. elämäntapakinkyksikin itsensä määrittelevä henkilö PS. Ulkonäköasioita en ota tähän keskusteluun, muuten paitsi muistutan meidän Kukkikseen jäänestä kunnon- ja tai ulkonäönkohotusprojektista
PS. Ulkonäköasioita en ota tähän keskusteluun, muuten paitsi muistutan meidän Kukkikseen jäänestä kunnon- ja tai ulkonäönkohotusprojektista
...Mistähän se johtuu, että näen ympärilläni vain kauniita ihmisiä...
Menitpä siis tutustumaan kinkyilyyn, mihin tahansa missä asia erikseen mainitaan ilmalle pullahtaa kumin tuoksu ja kasa formaatteja, joiden mukaan tulisi ruoskanheilutuskuvioissa mennä. Moni tavisparka kääntää hetken pällisteltyään käänsä pois ja ajattelee, että tämä ei ole minun juttu. Eikä se olekaan. Jos tavallinen ihminen kinkyilisi, se olisi paljon maanläheisempää. Olisipa tavallisillekin ihmisille edes kiinnostavaa kinkymateriaalia tarjolla, eikä kumiharavoiden varassa notkuvat kumijukat ja jutat edustaisi kaikkea, mitä rottinkirintamalla tapahtuu.
Minun on ollut hiukan vaikea löytää tietäni alan foorumeille, sillä tunnen oloni nössöksi muuhun porukkaan verrattuna. Kuva- ja tekstimateriaali on näkökulmastani välillä melkoisen äärimmäistä meinikiä. Sitä se varmaan on monille muillekin, sillä näille sivustoille varmaan laitetaan kuvia juuri niistä herkullisimmista tilanteista? Newbien näkökulmasta taas osa materiaalista on lähinnä pelottavaa ja helposti tulee siihen käsitykseen, että "kaikki muut" ovat sinut kaiken muun materiaalin kanssa ja itse kuuluisi lähinnä pyhäkouluun. Yritän tässä vimmatusti hypätä junaan mukaan, kun uusi foorumi tuli tarjolle, josko lähtöasemalta olisi helpompi nousta kyytiin kuin matkan varrelta?
Kinkypuoleni minullakin on, mutta ilmeisesti/näemmä vasta iän karttuessa kehittyy usko siihen, että saan olla juuri niin rajoittunut kinky kuin tykkään Kinkyily on kivaa, oikeasti superkivaa, kun muistaa, ettei ole pakko tavoitella sellaisia sessoita, joita rankemmasta menosta tykkäävät harrastajat kokevat, vaan kehtaan sanoa olevani kinky ilman neuloja ja sähköäkin