Kirjoittaja Aihe: Vaasan Butcher & Banker -miitti vol. II ke 27.9. klo 18 alkaen  (Luettu 3829 kertaa)

hihaton

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2253
  • Come to the dark side. We have needles.
  • Galleria
Vielä kerran, pojat, tytöt ja muut!

Koska täällä Vaasassa on ollut mukavia ihmisiä kaikissa tapahtumissa, joissa olen ollut, voitaisiin pitää vielä yksi lisää. Viimeksi aloiteltiin turhan myöhään ja töiden rasittama setäosasto karkasi aikaisin unille, mutta tällä kertaa päästään paikalle tolkumpaan kellonlyömään.

Kokoonnutaan siis jälleen Butcher & Bankerin nurkkapöytään osoitteeseen Vaasanpuistikko 18 C, baaritiskin jälkeen portaat ylös ja jyrkkä käännös oikealle. Vapaa pääsy, ei dresscodea, huonoja vitsejä, hyvää ruokaa ja juomaa. Tai no, ruoka mulla on vielä kokeilematta, joten jätetään sen suhteen lupaukset toiseen kertaan.

Mainitsen jo nyt tissit ja peniksen, että voin kertoa niistä vitsit paikan päälle. Joku on saattanut tissivitsin jo kuullakin, tai sitten ei, riippuen siitä vaihtuuko se tällä välin.

Saapukaa sankoin ja ämpärein sekä Joukoin paikalle keskustelemaan hassuista instruktiiveista!

pehmo

  • Vieras
Jes! Hyvin ehtii!

Semmoinen toive kuitenkin olisi, kun olen suht tuore scenessä ja näin aika tottumaton huonon huumorin aiheuttamiin kiputuntemuksiin, että se kamelin kyrpä jätettäisiin tällä kertaa kotiin (vaikka penis on ihan ymmärrettävästi asialistalla), tai tarvin turvasanan miittiiä varten!  ;D
« Viimeksi muokattu: 24.09.2017, 15:19 kirjoittanut pehmo »

slavekitty

Jes kiva kiva. Toivottavasti sedät ei tällä kertaa väsähdä ihan niin nopeasti että minäkin ehdin kuulla edes jotain hauskaa :)

eppkp

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 414
  • Spanko
  • Galleria
tarkoitus olisi ehtiä paikalle

smoky

  • PoVi
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 750
  • Galleria
Harkinnassa, riippuu siitä joudunko tekemään tuplavuoron töissä.

Ms. M

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2966
  • An' I don't give a damn 'bout my bad reputation.
  • Galleria
Juu ei pääse, kun keskiviikkoisin opiskellaan klo 16-20. Mutta eiköhän se miittion suju ilman mun resting bitch faceakin.  :))

marsu

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 65
  • Pyllyt on kivoja
  • Galleria
Jeee, lisää superhyviä vitsejä ;D

hihaton

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2253
  • Come to the dark side. We have needles.
  • Galleria
sedät
hauskaa

Näitä ei kyllä kannattaisi samaan virkkeeseen ängetä, antaa aivan liian suuria odotuksia kuulijoille. Siltä varalta, että joku odottaa jotain hauskaa, annan näytteen:

Miten ovi pukeutuu transvestiittibileisiin?

Se menee niihin Sarana.

slavekitty

Jos tuo kerran oli huono vitsi niin tohdinko edes tunnustaa että nauroin?  ::)

smoky

  • PoVi
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 750
  • Galleria
Päästään paikalle!  ;D

Another-rope

Tulossa taas :)

Raippa

  • OuSM
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1515
  • En ole sellainen kuin uskot minun olevan. ;)
  • Galleria
Noh...kun näitä vitsejä pitää kertoa ihan pakosta täällä kun ei pääse paikalle, niin todettakoon että vaikka hiiri se kissalle takkia ompeli niin hupsis tupsis pimpeli pompeli.... Arvatkaa onnistuiko?


 No ei tietenkään kun se olikin langaton.

Hallatar

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 969
  • Tilaisuus tekee sadistin.
  • Galleria
Tulossa, ja tuon löördaagin löytötavarat mukanani. Paitsi sen sekamehuputelin, se meni jo ahnaampiin suihin.

eppkp

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 414
  • Spanko
  • Galleria
Varasin meille pöydän. En jaksanut käväistä kämpillä töitten jälkeen niin oon vähän ajoissa.

hihaton

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2253
  • Come to the dark side. We have needles.
  • Galleria
Olipa taas mukavaa! Huonoja vitsejä ainakin piisasi, ja tuolit yrittivät pariinkin otteeseen loppua kesken. Myös toveri Kahlittu halusi välittää terveiset, että tää oli kivaa ja tätä voitais pitää lisääkin.

Mää oon ens viikolla taas muissa maisemissa, mutta pitäkää te lippu korkealla, tanko pystyssä ja miitit pyörimässä. Nähdään taas Vaasassa, kun sinnepäin tieni käy!