Baarin kannatusmaksut
Kuka siivoaa runkkuparkin bileiden jälkeen, en ainakaan minä. Maksakaa ylimääräinen siivous, se on noin 300 euroo.
Upeeta kyl nähä miten ainakin foorumia seuratessa huokuu kuva, että järjestäjien asenne on edelleen yhtä hällä väliä, kuten esim. viime kevään himosfiaskon kanssa. Järkätään isot bileet vähällä porukalla, jälkikäteen annettuun palautteeseen, kuten. bileissä koettuihin turvallisuusuhkiin tai kehitysehdotuksiin suhtaudutaan "tee ite paremmin, maksa enemmän, tuu ite henksuks ens kerral" -asenteella jne.
Lainaus käyttäjältä: olivia-orjatar - 18.10.2017, 15:02Kuka siivoaa runkkuparkin bileiden jälkeen, en ainakaan minä. Maksakaa ylimääräinen siivous, se on noin 300 euroo. Idea siis oli että runkkariparkissa ei runkata, vaan siitä voi ottaa vapaaehtoisia mukaan omaa sessiotaan katsomaan ja runkkaamaan.Bizarressahan on runkattu ja muutenkin mällätty spermaa kautta aikain, joten mistä sinä tähän tuon 300 euron ylimääräisen siivouksen tähän ketjuun pieraisit? Kysy puheenjohtajalta tai rahastonhoitajalta (jos edes tiedät keitä he ovat), en pieraissut omasta päästä
Upeeta kyl nähä miten ainakin foorumia seuratessa huokuu kuva, että järjestäjien asenne on edelleen yhtä hällä väliä, kuten esim. viime kevään himosfiaskon kanssa. Järkätään isot bileet vähällä porukalla, jälkikäteen annettuun palautteeseen, kuten. bileissä koettuihin turvallisuusuhkiin tai kehitysehdotuksiin suhtaudutaan "tee ite paremmin, maksa enemmän, tuu ite henksuks ens kerral" -asenteella jne.Se, että esimerkiksi järjestäjiä on liian vähän, EI VOI OLLA joka ikinen kerta perustelu siihen, että ei nyt vaan keritty valvoa koko tilaa ja puuttua häiriötilanteisiin. Ymmärrän että homma on raskasta, toiminta perustuu paljolti vapaaehtoistyöhön ja juhlijoiden palautteesta saa helposti kiittämättömän kuvan. Mut turvallisuuden pitäs olla se ykkösjuttu, sitten ku on resurssit kartotettu, voidaan alkaa miättiä et kuinka isoa kartanoa kannattaa alkaa bileitä varten varata. Ja joo, yksittäisiä idiootteja on aina joka bileissä, mut kahen viimesen bileiden jälkipyykin hoito tuntuu musta vähän ontuvan nyt järjestäjien foorumipostausten perusteella.
Ei kai tässä voi muuta kuin kommentoida poliittisella retoriikalla: hyvähän se on opposiittiosta räksyttää, kun itse ei tee mitään. Taidanpa ostaa hotellihuoneen ja lipun kevään bileisiin niin en saa paskaa päin naamaa huonosti tehdystä työstä.
Mutten kyllä näe järkeä koko bileiden perumisessa sen takia, ettei kaikkialle riitä väkeä vahtimaan idioottien ja känniääliöiden varalta.
Lainaus käyttäjältä: olivia-orjatar - 18.10.2017, 16:17Ei kai tässä voi muuta kuin kommentoida poliittisella retoriikalla: hyvähän se on opposiittiosta räksyttää, kun itse ei tee mitään. Taidanpa ostaa hotellihuoneen ja lipun kevään bileisiin niin en saa paskaa päin naamaa huonosti tehdystä työstä.Tätä mä vähän just tarkotin. Sillonku bileet järkätään maksaville asiakkaille, turvallisuusuhkia ja puitteita ei voi heittää asiakkaan niskaan. Tässä ei ole kyse oppositiosta räksyttämisestä, vaan tässäkin ketjussa on nostettu esiin mm. puutteellisia turvajärjestelyitä, kerrottu koetusta häirinnästä, jne. Ja vastaus oli taas kerran "tee ite paremmin".Asiallisen palautteen sietokyvystä vois melkei antaa erikseen palautetta, mut ehkä tää tahiminen jää mun osalta ny tähän.
Kysy puheenjohtajalta tai rahastonhoitajalta (jos edes tiedät keitä he ovat), en pieraissut omasta päästä