Kirjoittaja Aihe: Bizarren bileet Kivistöllä 14.10.2017  (Luettu 27664 kertaa)

tiikki

• Vieras
Vs: Bizarren bileet Kivistöllä 14.10.2017
« Vastaus #120 : 16.10.2017, 14:57 »
Runkkariaiheeseen

Mitenköhän hyvin toimisi runkkariparkki?
"Runkkarit" voisivat mennä tiettyyn paikkaan josta halukkaat voivat ottaa itselleen yleisöä joka saa katsoa ja runkata ilman että tulevat sekaantumaan itse aktiin.

tiikki, kettu vinossa, buzu ja faerie

poisongrrrll

• Vieras
« Vastaus #121 : 16.10.2017, 15:01 »
Jos liian vähä staffi on tarkoittanut sitä, että ihmiset ovat joutuneet jälleen seksuaalinen ahdistelun ja hyväksikäytön uhreiksi ja jos bileitä ei pystytä järjestämään siten, että osallistujien turvallisuudesta voidaan huolehtia, miksi järjestää bileitä ensinkään ja tarjota saalistajille uhreja? Eikö bileisiin osallistujien turvallisuus ole ihan ehdottomalla ensisijalla bileiden järjestämiselle? En valitettavasti osaa tarjota mitään ratkaisuja ongelman ratkaisemiseksi, mutta en toisaalta halua osallistua tapahtumaan, jossa joutuu tarjolle raiskaaja-buffettiin..

En joutunut seksuaalisen ahdistelun tai hyväksikäytön uhriksi vaan lähinnä ärsyttävästi keskeytetysti, myöskään turvallisuuteni ei ollut uhattuna. Tietääkseni mitään kuvailemaasi ei tapahtunut näissä bileissä eikä missään muissakaan bizarren bilissä, joissa olen ollut läsnä. Olisin kohtuullisen varovainen tuollaisten johtopäätösten vetämlsen ja niistä julkisedti kailottamisen suhteen kun ilmeisesti et paikalla edes ollut.
Siksi haluankin esittää nämä mua askarruttavat kysymykset täällä julkisesti siksi että bileturvallisuus nousisi keskiöön. Ei, en ollut nimenomaisesti näissä bizarren bileissä. Olen aikaisemmin kokenut Bizarren bileissä mun seksuaalisen itsemääräämisoikeuden loukkauksia, joten.....

Macy

• Vieras
« Vastaus #122 : 16.10.2017, 15:12 »
Jos liian vähä staffi on tarkoittanut sitä, että ihmiset ovat joutuneet jälleen seksuaalinen ahdistelun ja hyväksikäytön uhreiksi ja jos bileitä ei pystytä järjestämään siten, että osallistujien turvallisuudesta voidaan huolehtia, miksi järjestää bileitä ensinkään ja tarjota saalistajille uhreja? Eikö bileisiin osallistujien turvallisuus ole ihan ehdottomalla ensisijalla bileiden järjestämiselle? En valitettavasti osaa tarjota mitään ratkaisuja ongelman ratkaisemiseksi, mutta en toisaalta halua osallistua tapahtumaan, jossa joutuu tarjolle raiskaaja-buffettiin..

Johan pomppas. Ikävää, että olet itse joutunut uhriksi tämmöisissä tilanteissa. Mutta bileissä nuo jutut ovat kuitenkin sen verran harvinaisia tapauksia. Että eiköhän ne raiskaubuffetti ja uhrit löydy kaikkialta muistakin tapahtumista, ei vain kinkypiireistä. Kuitenkin kyseessä erittäin marginaalinen tapahtuma. Että kaikki pitäisi kieltää, kun jotkut tohelot sattuu törttöilemään?
Toisekseen, jos itse hakeutuu bileissä siihen tilanteeseen että omia tekemisiä ulkopuoliset seuraa, niin silloin katseiden ei pitäisi paljoa häiritä. Kun taas sitten jokin tulee lähelle tuijottamaan ja kyselemään (kohteliaastikaan) tyhmiä, ei vieläkään ole mikään ahdistelutilanne; se on vain ärsyttävää. Ei kuitenkaan omastakaan kokemuksesta tullut mitään henkistä tai fyysistä häirintää, on se silti ärsyttävää kun ne samat yksinäiset miehet siellä kielloista huolimatta tuli toljottamaan. Ja kerran poistettuaan kuitenkin eksyivät takaisin sinne verhon taakse.
Että siinä mielessä, voisi vielä vaikka ovelle laittaa muistutuksen että ethän mene yksin tänne. Mitäpä siellä edes yksin tekisi?

poisongrrrll

• Vieras
« Vastaus #123 : 16.10.2017, 15:45 »

Johan pomppas. Ikävää, että olet itse joutunut uhriksi tämmöisissä tilanteissa. Mutta bileissä nuo jutut ovat kuitenkin sen verran harvinaisia tapauksia. Että eiköhän ne raiskaubuffetti ja uhrit löydy kaikkialta muistakin tapahtumista, ei vain kinkypiireistä. Kuitenkin kyseessä erittäin marginaalinen tapahtuma. Että kaikki pitäisi kieltää, kun jotkut tohelot sattuu törttöilemään?
Toisekseen, jos itse hakeutuu bileissä siihen tilanteeseen että omia tekemisiä ulkopuoliset seuraa, niin silloin katseiden ei pitäisi paljoa häiritä. Kun taas sitten jokin tulee lähelle tuijottamaan ja kyselemään (kohteliaastikaan) tyhmiä, ei vieläkään ole mikään ahdistelutilanne; se on vain ärsyttävää. Ei kuitenkaan omastakaan kokemuksesta tullut mitään henkistä tai fyysistä häirintää, on se silti ärsyttävää kun ne samat yksinäiset miehet siellä kielloista huolimatta tuli toljottamaan. Ja kerran poistettuaan kuitenkin eksyivät takaisin sinne verhon taakse.
Että siinä mielessä, voisi vielä vaikka ovelle laittaa muistutuksen että ethän mene yksin tänne. Mitäpä siellä edes yksin tekisi?
Kuka mistään kaiken kieltämisestä puhuu? Tai että kyseessä olisi nimenomaan kinkyä yhteisöä koskeva asia, joka olisi irrallaan muusta maailmasta. Viime päivinä mediassa puhuttanut Harvey Weinsteinin tapaus esimerkkinä. Myönnän kyllä, että raiskausbuffet oli liian kärjistäen ilmaistu tässä asiayhteydessä.

Macy

• Vieras
« Vastaus #124 : 16.10.2017, 16:48 »

Kuka mistään kaiken kieltämisestä puhuu? Tai että kyseessä olisi nimenomaan kinkyä yhteisöä koskeva asia, joka olisi irrallaan muusta maailmasta. Viime päivinä mediassa puhuttanut Harvey Weinsteinin tapaus esimerkkinä. Myönnän kyllä, että raiskausbuffet oli liian kärjistäen ilmaistu tässä asiayhteydessä.

"miksi järjestää bileitä ensinkään ja tarjota saalistajille uhreja?"

PariDomSub

• Vieras
« Vastaus #125 : 16.10.2017, 17:21 »
Kurja juttu, että osa ei saanut olla rauhassa darkkarin puolella. Lyhyesti kävimme itse siellä puuhailemassa ja olihan siellä kevyt epäsuhta siinä ketkä nai tai puuhasi muuten verrattuna darkkarilla olleeseen porukkaan, eli osa porukasta oli väärällä asialla.

Kuitenkin darkkarille selvästi on kysyntää, osa ilmeisesti mieluummin puuhailee siellä naimiset ja hoitaa muun sessioinnin siinä päähuoneessa. En tainnut nähdä kenenkään toisen parin sisällyttävän päähuoneessa sessioihinsa seksiä. Ei sillä että pitäisi, mutta selkeästi osa haluaa sen osan toimintaa vähän yksityisempään tilaan.

Voisi olla parempi pitää darkkari parien/ryhmien paikkana, ehkä kevyesti valaistuna ja joku paikalla. Toki jos on vaikeaa löytää narikkaan väkeä niin ei varmaan ole ihan helppoa löytää vapaaehtoisia valvojia vielä toiseen paikkaan.

tiltu

« Vastaus #126 : 16.10.2017, 19:03 »
Jokainen kokee asiat omalla tavallaan häirintänä, ärsyttävänä, kiihottavana ... Osa varmasti bileissä pitää katselijoita kiihottavana. Osalle taas se muiden puuhien katselu on SE juttu. Tottakai nämä exhibbarit, voyagerit ja runkkarit voitaisiin sulkea pois bdsm-tapahtumista, mutta silloin toiset tapahtumat kärsisivät väen vähyydestä.

Mie olen ehkä niin tiukka täti, että minua nuo yksinäiset miehet darkkarissa ovat aina uskoneet ja siirtyneet kauemmas. Sitä en kuullut, ettei darkkariin olisi saanut mennä yksin, pahoittelut siitä.

Kettu vinossa

• Vieras
« Vastaus #127 : 16.10.2017, 19:47 »
Olihan muistaakseni useampi vuosi sitten jossain Bizarren bileissä myös seinillä lappuja joissa oli käyttäytymissäännöt, ehkä ne voisi ottaa taas käyttöön. Varsinkin kun nyt Bizarressa näkyi paljon ihmisiä myös räpläämässä kännyköitään, vaikka aiemmissa bileissä kännykät oli ehdottomasti kiellettyjä niissä olevien kameroiden vuoksi... Aiemmissa bileissä kehotettiin jo alkupuheessa että kännykät pysyvät narikassa.

Enemmän kai tuo runkkareista ja koskettelijoista valittaminen on kohdistettu niille häiriökäyttäytyjille itselleen, kuin Bizarren järjestäjille. Kyllä minuakin on Bizarressa ja TAFFissa epäasiallisesti hipelöity ja kommentoitu mutta olen kritiikkini suunnannut myöhemmin niille ääliöille itselleen, enkä bilejärjestäjille.

Toisaalta eihän semmoinen kuspää välttämättä osaa hävetä tekojaan edes foorumille kirjoitetuista toruista, mutta aina voi toivoa. Päin naamaa ei aina uskalla sanoa koska tyyppi saattaa olla sen verran humalassa tai muissa mömmöissä että kieltämisestä saattaisi tyyppi innostua vielä lisääkin tai pahimmillaan käydä väkivaltaiseksi. Mistäs sitä koskaan tietää.

PariDomSub

• Vieras
« Vastaus #128 : 16.10.2017, 20:17 »
Runkkariaiheeseen

"Runkkarit" voisivat mennä tiettyyn paikkaan josta halukkaat voivat ottaa itselleen yleisöä joka saa katsoa ja runkata ilman että tulevat sekaantumaan itse aktiin.

Minä ainakin tykkään tästä ideasta. Yleisö olisi ollut omiinkin sessioihin tervetullutta, siis ihan yleisessä tilassa, mutta joko oltiin epäkiinnostavia tai sitten porukka piti jopa tarpeettoman diskreettiä etäisyyttä paria poikkeusta lukuun ottamatta. Eikä toisaalta oikein itsekään ekakertalaisena tuntunut luontevalta lähestyä ketään ja kysyä, kiinnostaisiko olla yleisönä.

-Toy (olisi varmaan aika hankkia molemmille omat tunnukset...)

Luminukke

« Vastaus #129 : 17.10.2017, 16:01 »
Ei yleisössä mitään vikaa olekaan, mutta siinä vaiheessa kun joku tuntematon on alle 10cm päässä kasvoistasi elimillään, tai on jo avannut housunsa ja syljeskelee osallistuakseen sessioon omine nokkineen, puhumattakaan eitoivotusta koskettelusta, niin asia on eri.
Eikä siinä hädässä välttämättä edes tajua hakeutua staffin puoleen saati edes muista miltä tekijä näytti, muuta kuin että pukeutui mustaan ja nahkaan, ei mitkään massasta erottuvat tuntomerkit.

Yksi vahti paikalle olisi hyvä, joka pitäisi sivulta katsellen järjestystä yllä ja jos huomaa että mennään kutsumatta liian likeelle jne. niin poistaa paikalta.

alice

« Vastaus #130 : 17.10.2017, 21:30 »
Illan oho-ilmestys: joku ihanuus otti raketin subispaatseen ketingistä  :o 
#likeokthatjusthapened

Olikin sen tason raketti että olin koko seuraavan vuorokauden aivan poissa pelistä :D Edelleen vuotaa kudosnesteitä reippaasti ja käveleminen on vaikeaa, onneksi Isi paikkaa minkä on rikkonutkin <3

Kiitokset vielä bileistä, niin järjestäjille, omalle seurueelle kuin muillekin illan aikana tavatuille! Erityiskiitokset ihanille jotka piti huolta kun tuuperruin.

Tuosta juomakäytännöstä kaipaisin keskustelua ja pohdintaa, että miksi puuhasalin puolella on ehdoton kielto juoda mitään - edes jälkihoitona terveyssyistä ei erään staffin mukaan olisi missään tapauksessa juoda vettä. Itelleni jälkihoitoon olennaisena kuuluu huolehtia että piesty subi on nesteytetty, saati sitten kun erikseen yritetään selittää, että on session jäljiltä lähdössä taju. Oisko tässä järkevää käyttää vähän harkintaa? En todellakaan halua että mua lähdetään täydessä spacessa kantamaan toiseen tilaan että saan lasin vettä :D

Osa staffista puolestaan oli ihanan avuliaita ja ystävällisiä, kuten aina <3

Zina Wildrose

• Vieras
« Vastaus #131 : 18.10.2017, 12:53 »
#likeokthatjusthapened

Olikin sen tason raketti että olin koko seuraavan vuorokauden aivan poissa pelistä :D Edelleen vuotaa kudosnesteitä reippaasti ja käveleminen on vaikeaa, onneksi Isi paikkaa minkä on rikkonutkin <3

Kiitokset vielä bileistä, niin järjestäjille, omalle seurueelle kuin muillekin illan aikana tavatuille! Erityiskiitokset ihanille jotka piti huolta kun tuuperruin.

Tuosta juomakäytännöstä kaipaisin keskustelua ja pohdintaa, että miksi puuhasalin puolella on ehdoton kielto juoda mitään - edes jälkihoitona terveyssyistä ei erään staffin mukaan olisi missään tapauksessa juoda vettä. Itelleni jälkihoitoon olennaisena kuuluu huolehtia että piesty subi on nesteytetty, saati sitten kun erikseen yritetään selittää, että on session jäljiltä lähdössä taju. Oisko tässä järkevää käyttää vähän harkintaa? En todellakaan halua että mua lähdetään täydessä spacessa kantamaan toiseen tilaan että saan lasin vettä :D

Harkintaa joo ois voinu käyttää tuossa,
mut tosiaan mustan suojan alla oleva lattia ei kestä vettä yhtää,
joten se ehdottomuus johtui suurimmaksi osaksi siitä.
Siel oli yks kuppi nimittäi nurin ja vedet maassa, (onneks suoja piti) koska se oli jätetty lattialle muitten potkittavaks.
Jos suoja olisi pettäny ja vedet "imeytyny" herkkään lattiaan,
nii Kivistöllä ei enää piettäs bileitä,
tässä ny noudatetaan myös Kivistön jehujenki käskyjä pitää huolta paikasta ja kunnioittaa sitä ettei tulis sanomista saatika suuria laskuja vahingoista.
Kerran darkkarikin otettiin pois käytöstä, koska bileporukka oli jättäny käytettyjä kortsuja "ympäri pitäjiä" ja BC sai aika ison siivouslaskun jo pelkästää siitä.
Plus oli siinä muutakin, mut toi on yks syy miks oli poissa käytöstä jonki aikaa.
Vältetään se turha sikailu, nii bileitten pitäminen Kivistöllä jatkossakin onnistuu.

Luminukke

« Vastaus #132 : 18.10.2017, 14:40 »
#likeokthatjusthapened

Harkintaa joo ois voinu käyttää tuossa,
mut tosiaan mustan suojan alla oleva lattia ei kestä vettä yhtää,
joten se ehdottomuus johtui suurimmaksi osaksi siitä.
Siel oli yks kuppi nimittäi nurin ja vedet maassa, (onneks suoja piti) koska se oli jätetty lattialle muitten potkittavaks.
Jos suoja olisi pettäny ja vedet "imeytyny" herkkään lattiaan,
nii Kivistöllä ei enää piettäs bileitä,
tässä ny noudatetaan myös Kivistön jehujenki käskyjä pitää huolta paikasta ja kunnioittaa sitä ettei tulis sanomista saatika suuria laskuja vahingoista.
Kerran darkkarikin otettiin pois käytöstä, koska bileporukka oli jättäny käytettyjä kortsuja "ympäri pitäjiä" ja BC sai aika ison siivouslaskun jo pelkästää siitä.
Plus oli siinä muutakin, mut toi on yks syy miks oli poissa käytöstä jonki aikaa.
Vältetään se turha sikailu, nii bileitten pitäminen Kivistöllä jatkossakin onnistuu.

Sopisiko tähän tarkoitukseen sitten jokin nokkamuki/tuttipullo viritelmä, niin pysyisi nesteet siellä missä kuuluu  ;D

Oranssilyhty

• Rsyke
  • Baarikärpänen
  • *
  • Galleria
« Vastaus #133 : 18.10.2017, 14:46 »
Näistä runkkareista on jo vuosia valitettu. En ole itse darkkarissa käynyt, mutta ajattelin ensikerralla käydä ja mikäli koen, että omaa tilaani on jotenkin loukattu, niin siinä tapauksessa otan jonkun välineen (todennäköisesti Isoveljen) käyttöön ja käytän sitä henkilöön, joka on lähestymisellään antanut minulle luvan koskea häntä. En siis tarkoita väkivaltaa, vaan sitä, että hyväksyessään säännöt, tämä (nämä) henkilöt ovat myös hyväksyneet sen, että mikäli tulevat alueelle, minne eivät kuulu, antavat luvan koskettaa myös heitä. Lupaan, että Isoveli nenänpieleen osuessaan saa aikaan isot kyyneleet.

edit: korjattu kirotusvihree

Jos nyt kuitenkin kyynelten sijaan siihen ovelle laitettaisiin joku ihminen koko illaksi vuoroon, kuten esim turun bileissä aikanaan ainakin ollut. Enkä siellä muista tätä toistuvaa itkua olleen runkkari yms ongelmista? Miten pahasti jyväskylän bileissä oli nyt Staffia? Huomasin sitä vieltä huudeltavan ketjussa tovi ennen bileitä. Tuntuu monesti että jkl ongelmiin vedotaan Staffin vähäisyyteen mutta paljonko sitä tällä kertaa oikeasti oli? Oliko Staffillä jotain mistä ne erottuivat helposti?

olivia-orjatar

• Vieras
« Vastaus #134 : 18.10.2017, 15:02 »
Runkkariaiheeseen

Kuka siivoaa runkkuparkin bileiden jälkeen, en ainakaan minä. Maksakaa ylimääräinen siivous, se on noin 300 euroo.