Baarin kannatusmaksut
Siinä missä hyväksikäyttäjä teettää typeriä tehtäviään, niin samalla jonkinlainen subi suostuu tähän kaikkeen. Ja minulle kiintoisa pointti on se millainen subi tuohon suostuu?
Tämä. Miten voikaan olla niin vaikea dominoivalle ymmärtää, kuinka yksin subi on odottaessaan... Eikä tahollaan varattu dominoiva voi koskaan olla se, joka esitellään sukulaisille tai raahataan seuralaisena juhliin (niin sadistista kuin se onkin). Subi kelluu välitilassa, jossa ei oikein tiedä, onko sinkku vai varattu...
Lainaus käyttäjältä: Karwanaama - 17.09.2017, 21:53Siinä missä hyväksikäyttäjä teettää typeriä tehtäviään, niin samalla jonkinlainen subi suostuu tähän kaikkeen. Ja minulle kiintoisa pointti on se millainen subi tuohon suostuu?Ehkäpä rakastunut sellainen?
En ihan allekirjoita tuota, etteikö voisi esitellä sukulaisille tai viedä juhliin. Vaatiihan se rohkeaa kaapistatuloa, mutta ainakin omille vanhemmille riitti kuulla, että on nyt tällainen tilanne jossa on toinenkin kumppani. Eipä se heille kuulu, mitä meillä puuhataan makuuhuoneessa.
Hmm, polykuviot ovat mielestäni vähän asia erikseen, niissä kaikilla on sama vapaus. Itse taas olen ollut juurikin tuossa tilanteessa, jossa dominoivalla on vaimo ja subi, mutta (yllätys yllätys) olen aika vasta-alkaja... Joillekin se voi toimia. Itse en tasan esittelisi vanhakantaiselle äidille naimisissa tahollaan olevaa Masteria, mutta tämä on vain minun mielipiteeni...
Juu, oma äiti ja mielipide ovat hiukka eri asioita kuin "ei voi koskaan esitellä". Siksi tartuin viestiisi.Ja määrittelykysymyksiähän nämä ovat, mutta minun kirjoissani tuollaisen kuvion ei pitäisi olla vapauksien kannalta ratkaisevasti erilainen kuin muidenkaan polysuhteiden. Toki naimisissa oleva osapuoli voi vedota perhestatukseensa ja vaatia toista olemaan kaapissa hänen suhteensa, mutta missään ei sanota että siihen pitäisi suostua. Kannattaa kuunnella omia tarpeitaan hyvin tarkkaan ja vaatia, että ne huomioidaan myös, riippumatta siitä, kuka alistaa ja kuka alistuu tai kenellä on minkäkinlainen perhetilanne.
Siitäkin taitaa olla jo yli vuosi tai kaksi kun tänne baariimme piti tulla jonkinmoinen uusien opas. Hyvä sellainen olisi auttamatta vuoden kinky teon arvoinen.t. Karwis