Baarin kannatusmaksut
Minulle on hassu ajatus se, että ihmiset rakastuu toiseen, vaikkapa nyt d-ihmiseen, joka käyttäytyy kolumnissa kerrotulla tavalla. Näinkö helppoa se on?t. Karwis
Lainaus käyttäjältä: Karwanaama - 17.09.2017, 21:53Siitäkin taitaa olla jo yli vuosi tai kaksi kun tänne baariimme piti tulla jonkinmoinen uusien opas. Hyvä sellainen olisi auttamatta vuoden kinky teon arvoinen.t. KarwisKannatan tuota aloittelijoille opasta. Mietin vain, miten iso p*skamyrsky nousee kun aletaan vetämään edes jotain rajoja? Ja kuka sen tekisi, tai ketkä? Rakkausliitossa, D/s:ää toteuttava pariskunta, joilla ei ole sinkku subin näkökulmaa? Vain sessioissa dominoivuuttaan toteuttava Dom/Domina? Polypalleron resident sadomasokisti vai treffaileva fettari? Vai se shibari-intoilija Iisalamesta? Ihan vaan noin niin kuin esimerkiksi.Minusta tuollaiseen oppaaseen tulisi saada materiaalia monelta näkökannalta, ja siitä voisi lopulta tulla suhteellisen laaja.
Siitäkin taitaa olla jo yli vuosi tai kaksi kun tänne baariimme piti tulla jonkinmoinen uusien opas. Hyvä sellainen olisi auttamatta vuoden kinky teon arvoinen.t. Karwis
Subi kelluu välitilassa, jossa ei oikein tiedä, onko sinkku vai varattu...
Millainen subi suostuu...Rakastunut, alistuva, kunnioittava, vanhan aikaisella arvomaailmalla varustettu, epäitsekäs, lojaali, luotettava...Toki tämän päivän kertakäyttö-juttu-käyttöesine-epämääräinen lelu- maailmassa ei-niin-toivottuja piirteitä mikäli olen oikein päätellyt. .Sanon minä, vaikka pääsääntöisesti saarnaankin aina subin vastuusta itsestään ja omasta hyvinvoinnistaan. Jaloilla äänestäminen syvälle tunteisiin ja pään sisälle menevässä D/s-jutussa on äärettömän rankka kokemus ja vaatii henkistä vahvuutta ripakopallisen
Se kai pitäis pykätä pystyyn foorumi vain alistuville/bottomeille/masoille/orjille. Vaan minkähänlainen scheissemyrsky siitäkin sit nousisi? Heti olisi joku (epävarma) dominoiva mieltään pahoittamassa. Ehkä. En tiijä, kunhan arvailen.
Lainaus käyttäjältä: Ms. M - 19.09.2017, 16:55Se kai pitäis pykätä pystyyn foorumi vain alistuville/bottomeille/masoille/orjille. Vaan minkähänlainen scheissemyrsky siitäkin sit nousisi? Heti olisi joku (epävarma) dominoiva mieltään pahoittamassa. Ehkä. En tiijä, kunhan arvailen.Eikö subspacella ole jo sellainen oma alue täällä? Onko ollut pahoittumisia? Dominoivien puolelta?Vir
Lainaus käyttäjältä: Ms. M - 19.09.2017, 16:55Se kai pitäis pykätä pystyyn foorumi vain alistuville/bottomeille/masoille/orjille. Vaan minkähänlainen scheissemyrsky siitäkin sit nousisi? Heti olisi joku (epävarma) dominoiva mieltään pahoittamassa. Ehkä. En tiijä, kunhan arvailen.Jos sellainen perustettaisiin niin olisin kyllä ihan ilolla mukana. Itse koen ainakin sellaista safespacea tarvitsevani. Tälläkin foorumilla on vähän liikaa D-miesten harrastamaan spleinausta koskien etenkin subinaisia.
Lainaus käyttäjältä: vila - 19.09.2017, 21:21Lainaus käyttäjältä: Ms. M - 19.09.2017, 16:55Se kai pitäis pykätä pystyyn foorumi vain alistuville/bottomeille/masoille/orjille. Vaan minkähänlainen scheissemyrsky siitäkin sit nousisi? Heti olisi joku (epävarma) dominoiva mieltään pahoittamassa. Ehkä. En tiijä, kunhan arvailen.Jos sellainen perustettaisiin niin olisin kyllä ihan ilolla mukana. Itse koen ainakin sellaista safespacea tarvitsevani. Tälläkin foorumilla on vähän liikaa D-miesten harrastamaan spleinausta koskien etenkin subinaisia.Itse olen kokenut oman viiteryhmän kanssa verkostoitumisen aivan kullanarvoisena. Ja kyllä, osansa myös määsterspleinauksella...
Lainaus käyttäjältä: poisongrrrll - 19.09.2017, 22:05Lainaus käyttäjältä: vila - 19.09.2017, 21:21Lainaus käyttäjältä: Ms. M - 19.09.2017, 16:55Se kai pitäis pykätä pystyyn foorumi vain alistuville/bottomeille/masoille/orjille. Vaan minkähänlainen scheissemyrsky siitäkin sit nousisi? Heti olisi joku (epävarma) dominoiva mieltään pahoittamassa. Ehkä. En tiijä, kunhan arvailen.Jos sellainen perustettaisiin niin olisin kyllä ihan ilolla mukana. Itse koen ainakin sellaista safespacea tarvitsevani. Tälläkin foorumilla on vähän liikaa D-miesten harrastamaan spleinausta koskien etenkin subinaisia.Itse olen kokenut oman viiteryhmän kanssa verkostoitumisen aivan kullanarvoisena. Ja kyllä, osansa myös määsterspleinauksella...Tosiaan, Subspace taisi olla vain naisille, enkä siksi koskaan lähtenyt hommaan mukaan. Toki, nainenhan minäkin, mutta tuntui oudolta, ettei miehiä päästetty mukaan. Tekivät toki silti hienoa duunia, taisi olla ensimmäinen puhtaasti alistuville suunnattu jengi, right? Kiitos siitä.Ehkäpä sitä voisi jonkinlaisen foorumin laittaa pystyyn, toki vapaaehtoisia siihen kaivataan enemmän kuin pari. Voi mennä aikaa, ennen kuin heitä löytyy. Ja sitten on tietenkin se, että voiko tuollaisella foorumilla puhua kaikesta vapaasti vai täytyykö jotenkin sensuroida itseään siinä pelossa, että tekstit päätyvät ulkopuolisten luettavaksi. Voihan dominoiva määrätä alistuvansa näyttämään foorumin.T.nimim. foliohattu