Kirjoittaja Aihe: Jäljet ja "julkiset" tilat  (Luettu 8638 kertaa)

lamie

• Vieras
Jäljet ja "julkiset" tilat
« : 15.09.2017, 20:24 »
En tiedä minne tämä keskustelu kuuluu, joten siirtäkää jos tarve ja pahoittelen jos tämä on ollut esillä jo turhautumiseen asti, mutta...

Minulla on muodostumassa vahva jälki-fetissi. Vaikka en ole subi haluan että minussa näkyy session jälkeen reilusti merkkejä ja onneksi kumppanini on samaa mieltä. Ongelmana on että rakastan uimista. Koska tämä on uusi harrastus (ja fetissi) tässä mittakaavassa, ongelmaa ei ole ollut aikaisemmin, sillä kesän olen uinut luonnonvesissä, mutta tänään kävin ensimmäistä kertaa uimahallissa. Minulla on edellisen session jälkeen mustelmia vähän siellä sun täällä, ja eteenkin toinen rinta on aivan musta. En nyt hirveästi välitä mitä mieltä muut ovat, mutta silti saattaa tulla noloja tilanteita eteenkin kun samassa paikassa käy puolituttuja kanssauimareita. Tänään onnistuin välttelemään muita sen verran ettei kukaan huomannut mitään eikä siellä ollut tuttuja, mutta en varmaankaan ole näin onnekas aina..

Miten muut ovat ratkaisseet tämän? Uintia en halua lopettaa ja jäljet on vaan niin  :love:

BuZu

• Halipulainen
  • Bizarre Club
  • Baarikärpänen
  • *
  • Challenge Accepted
  • Galleria
Vs: Jäljet ja "julkiset" tilat
« Vastaus #1 : 15.09.2017, 20:30 »
Itsellänikin on herännyt jonkinlainen jälki-exhippaus-fetissi.

Sessioiden jälkeen käsivarsissa ja jaloissa on isojakin mustelmia ja silti käyn salilla t-paidassa ja shorteissa. :)

lamie

• Vieras
« Vastaus #2 : 15.09.2017, 20:34 »

Sessioiden jälkeen käsivarsissa ja jaloissa on isojakin mustelmia ja silti käyn salilla t-paidassa ja shorteissa. :)

No joo, mutta onhan runsaat jäljet rinnoissa vähän eri asia..  :P

Snithan

• Bizarre Club
  • Asiakas
  • *
  • Pikkususi
  • Galleria
« Vastaus #3 : 15.09.2017, 22:01 »

No joo, mutta onhan runsaat jäljet rinnoissa vähän eri asia..  :P

Jos nimenomaan jäljet rinnoissa ovat suurin ongelma, niin yrittäisin varmaan itse etsiä vain peittävämpiä uima-asuja. Minulla oli hieman samankaltainen tilanne jokin aika sitten yhden session jälkeen, kun rinnat olivat oikeasti mustat ja vielä sen verran laajalta alueelta, etteivät normaalit rintsikat peittäneet jälkiä. En harrasta uintia, mutta kyllä se pukukopeilla mietitytti, että mitä jos joku huomaa. Jos joku olisi hoksannut ja kysynyt, niin eipä siihen olisi oikein voinut kehitellä mitään uskottavia tekosyitä. ("Ööö... jätin tissit vahingossa auton oven väliin... 20 kertaa.") En mielelläni huutelisi harrastuksissani kinkyilystä, mutta jos se tuolla tavalla tulisi puheeksi, niin ei se mikään katastrofikaan olisi itselleni.

MariaAndromeda

« Vastaus #4 : 15.09.2017, 22:18 »
Aloittaja, miten suhtaudut siihen, että uimahallissa kinkyjälkesi näkyvät myös lapsille? Suihkussa ja saunassa niitä on hyvin hankala piilotella, vaikka uikkari muuten siinä auttaisikin. Lapset on uteliaita, ja näyttävät jäljet herättää varmasti ihmetystä ja kysymyksiä. "Aikuisten paikoissa" (esim. kuntosalilla) jäljet ei musta niin haittaa ja rajoita, mutta "perhepaikoissa" suosittelisin käyttämään enemmän harkintaa. Alakouluikäisten vanhempana en itse menisi uimahalliin esittelemään s/m-leikkien kirjavoittamaa kroppaani ollenkaan.

Just tänään muuten mietin myös näitä jälkijuttuja, kun käytiin muksujen kanssa uimassa. Oli ihanan helpottavaa, kun kropassa ei nyt ollut jäljen jälkeä kenellekään selitettäväksi.

lamie

• Vieras
« Vastaus #5 : 15.09.2017, 22:23 »
Aloittaja, miten suhtaudut siihen, että uimahallissa kinkyjälkesi näkyvät myös lapsille? Suihkussa ja saunassa niitä on hyvin hankala piilotella, vaikka uikkari muuten siinä auttaisikin. Lapset on uteliaita, ja näyttävät jäljet herättää varmasti ihmetystä ja kysymyksiä. "Aikuisten paikoissa" (esim. kuntosalilla) jäljet ei musta niin haittaa ja rajoita, mutta "perhepaikoissa" suosittelisin käyttämään enemmän harkintaa. Alakouluikäisten vanhempana en itse menisi uimahalliin esittelemään s/m-leikkien kirjavoittamaa kroppaani ollenkaan.

Just tänään muuten mietin myös näitä jälkijuttuja, kun käytiin muksujen kanssa uimassa. Oli ihanan helpottavaa, kun kropassa ei nyt ollut jäljen jälkeä kenellekään selitettäväksi.

Käyn uimassa paikassa ja aikana jolloin siellä ei ole lapsia. Lapsille en missään nimessä esittele mitään jälkiä enkä nyt varsinaisesti halua esitellä niitä muillekaan. Siitähän tässä on kyse.

Mustelmat ympäri kehoa on ihan normaalia minulle, saan helposti mustelmia, mutta juuri nuo rinnat on se ongelma. Uinti on minulle kuitenkin niin tärkeää että siitä en halua luopua.

MariaAndromeda

« Vastaus #6 : 15.09.2017, 22:33 »

Käyn uimassa paikassa ja aikana jolloin siellä ei ole lapsia. Lapsille en missään nimessä esittele mitään jälkiä enkä nyt varsinaisesti halua esitellä niitä muillekaan. Siitähän tässä on kyse.

Mustelmat ympäri kehoa on ihan normaalia minulle, saan helposti mustelmia, mutta juuri nuo rinnat on se ongelma. Uinti on minulle kuitenkin niin tärkeää että siitä en halua luopua.

Kiitos kun tarkensit tätä, ja olet noin vastuullinen lapsia kohtaan. Uiminen tosiaan on ihanaa puuhaa - ihan kaiken ikäisille! - älä siitä ihmeessä luovu :)

Kettu vinossa

• Vieras
« Vastaus #7 : 15.09.2017, 22:43 »

Eikö lasten uteluihin voi keksiä vain jonkun tekaistun selityksen tai jättää kokonaan vastaamatta? Eivät kai lapset ymmärrä että jäljet ovat seksileikeistä peräisin. Enemmän ne voivat loukata tiukkapipoisia aikuisia, jotka saattavat tajuta etteivät jäljet todennäköisesti mistään onnettumuudesta ole peräisin...

Toki jos nyt on jotain haavoja iho täynnä niin sitten on ihan kohteliasta pysyä poissa uimahallista jo ihan hygieniasyistäkin kunnes iho on taas ehjä.

BuZu

• Halipulainen
  • Bizarre Club
  • Baarikärpänen
  • *
  • Challenge Accepted
  • Galleria
« Vastaus #8 : 15.09.2017, 23:06 »
Tarkennuksena omalta osaltanikin, että kuntosalilla, jossa käyn, ei käy lapsia.

Niille en jälkiäni esittelisi.

mauje

• Smurffit
  • V.I.P.
  • *
  • Siitä ei ole lainkaan vaivaa...
  • Galleria
« Vastaus #9 : 16.09.2017, 08:43 »
Luulisin että "tavalliset" ihmiset eivät osaa kuvitella mistä ne jäljet olisivat muusta kuin tappelusta, viikonloppukönyämisestä, urheilusta tai perinteisesti hakkaavasta puolisosta lähtöisin. Lapset taas kelpuuttavat yksinkertaisenkin selityksen sikäli kun edes kiinnittävät asiaan huomiota. Niin monet normiaikuisetkin.

Itse en ole joutunut mitään selittelemään, tosin jälkikasvua on vain kolme niin eivät ehdi ihmeesti tiiraamaan...varsinkin kun minulla on tapana pitää vaatteita päällä myös kotona ollessa. Suihkussa käymme erikseen. Uimahalleissa ja vastaavissa ei ole tullut viime vuosina käytyä eikä töissä pukkarilla kukaan ole kysynyt koskaan mitään.

Selityksiä jotka ovat totuutta uskottavampia:

"Kompastuin/liukastuin ja siinä tuli jäljet"

"Harrastan kontaktilajia" (tämä ei tarkasti ottaen edes ole valhe jos ajatellaan sessiota)

Onhan noita...

Niin, lisäänpä vielä että kun työssäni saan aina jotain kolhuja ja naarmuja kroppaani niin sitä kautta myös muille jäljille on selitys...enimmän aikaa ne jäljet ovatkin olleet vain työperäisiä tylsyyksiä.
« Viimeksi muokattu: 16.09.2017, 10:59 kirjoittanut mauje »

murunda

• Vieras
« Vastaus #10 : 16.09.2017, 10:09 »
Lapset huomaa yllättävän pieniä asioita ja rohkeimmat saattavat tulla kysymään. Eri asia on että mitä lapsi jäljistä miettii. Jos lapsen oma kokomus on että itseään kolhiessa tulee mustelmia niin se saatetaan yhdistää siihen. Mutta ei se niin selvää ole, uteliaisuus herää ja silloin se kiusallinen tilanne tulee. Lasten vanhemmat mielessään miettii että mustelmat on pahoinpitelystä ja antavat todennäköisesti pikaisesti keksityn vastauksen. Vastaus voi olla "ei saa häiritä toista", mutta kaikkien muidenkin huomio on jo kiinnittynyt mustelmiin ja mitä aikuinen edelleen niistä ajattelee... Suurimmalle osalle ne liittyy pahoinpitelyyn. Eikä se jää edes tähän, joku nähneistä kertoo kauhutarinaa työpaikan kahvipöydässä tai muussa vastaavassa paikassa.

Isrika

• Baariruusu
  • PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Read the fucking manual.
  • Galleria
« Vastaus #11 : 16.09.2017, 10:13 »
Vähän samasta asiasta ja vierestä, vanhempi jälkikeskustelu: http://www.bdsmbaari.net/index.php?topic=15817.0

lamie

• Vieras
« Vastaus #12 : 16.09.2017, 10:47 »
Vähän samasta asiasta ja vierestä, vanhempi jälkikeskustelu: http://www.bdsmbaari.net/index.php?topic=15817.0

Kiitos!!! Tätä en löytänyt kun yritin etsiä!

Ewwu

« Vastaus #13 : 16.09.2017, 10:53 »
Itse kanssa tykkään mustelmista kovasti ja usein kaulasta löytyy jonkinlainen mustelma/fritsu. Olen kassalla töissä, ja välillä tulee kommentteja kuten kävelinkö päin pyykkinarua tai oliko kiva ilta ;D Tissit ei näy töissä, mutta arkena tykkään avoimista paidoista ja yleensä mustelmat näkyy. Itse en ole kovin tiukasti kaapissa, joten suurin osa ympäristöstä tietää mistä kyse (kommentteja silti tulee et "peitä noi nyt herran tähden") ja saa luvan hyväksyä asian. Koen, että minulla on oikeus näyttää siltä, miltä haluan ja mustelmat kuuluu siihen :love:

En koe, että on soveliasta erityisesti mennä esittelemään mustelmia paikassa jossa on paljon lapsia (lue, jos peppusi on aivan musta, ehkä kannattaa pitää pieni uintitauko tai aktiivisesti yrittää peittää asiaa), mutta jos nyt tisseissä on pari mustelmaa, en koe sitä ongelmana. Jos lapsi kysyy, voi sano että tapahtui vahinko ja nyt siinä on pipi joka paranee kyllä. Kannattaa myös pitää valmiina tarkempaa uskottavaa selitystä ettei tarvitse hätävalhetta keksiä :))

Jäljethän voi peittää esimerkiksi veden kestävällä meikillä, yrittää löytää peittävämpi uimapuku tai pyytää, että kumppani katsoisi mihin kohtaan tekee mustelmia  >:D Tissin aluset, ulkosyrjät ja nännien lähistö jäävät yleensä peittoon :) Lopulta kyse on tasapainosta jälkien ja näkyvyyden välillä. Jälkiä täytyy rajoittaa tai uintia täytyy rajoittaa ja löytää siitä hyvä kompromissi :)

Luulen, että aikuisten suhteen kaikkein tärkein on oma asenne. Jos häpeilet ja yrität peittää mustelmia(huonosti) ja keksiä huonoja tekosyitä kiusaantuneena, porukka saa siitä väärän käsityksen. Asian kuittaaminen villillä illalla ja hymyllä toimii varmaan aika hyvin aikuisiin.

Jos nyt tähän loppuun vielä sanon, että jokaisen ihmisen tilanne, ympäristö ja persoona on erilainen eikä kaikki käy kaikille. Meidän kaikkien ympärillä on haasteita ja "kukkahattutätejä". Aina on joku paheksumassa ihan sama mitä tekee. Mitä näkyvämpi fetissi, sitä enemmän sen asian kanssa täytyy elää vaniljassa maailmassa, aina löytyy joku joka ei hyväksy.  >:D

Lady Whip

• Turun Baletti
  • V.I.P.
  • *
  • Sadistinen Gfe-Domina
  • Galleria
« Vastaus #14 : 16.09.2017, 10:57 »
Joskus alle kolmekymppisenä uimahallissa näin suihkutiloissa erään naisparin jolla toisella heistä oli sisäreidet polvien yläpuolelta aivan kauttaaltaan mustelmilla. Kyse ei pariskunnan käytöksen.perusteella ollut ratsastuksen aiheuttamat mustelmat.

Vaikka tiesin heti mistä oli kyse koska silloin kiinnostus lukemisen tasolla oli juuri näitä kinky/spanking-juttuja,  kokemukseni kuitenkin puuttui ja ehkä se aiheutti suuren hämmennyksen.
Toki uteliaisuuttakin. Mielikuvitukseni meni aika villeihin sfääreihin.
Joka tapauksessa, en olisi halunnut nähdä niitä jälkiä. Oli väärä paikka mielestäni.