Baarin kannatusmaksut
Itsellänikin on herännyt jonkinlainen jälki-exhippaus-fetissi.Sessioiden jälkeen käsivarsissa ja jaloissa on isojakin mustelmia ja silti käyn salilla t-paidassa ja shorteissa.
Lainaus käyttäjältä: BuZu - 15.09.2017, 20:30Itsellänikin on herännyt jonkinlainen jälki-exhippaus-fetissi.Sessioiden jälkeen käsivarsissa ja jaloissa on isojakin mustelmia ja silti käyn salilla t-paidassa ja shorteissa. No joo, mutta onhan runsaat jäljet rinnoissa vähän eri asia..
Aloittaja, miten suhtaudut siihen, että uimahallissa kinkyjälkesi näkyvät myös lapsille? Suihkussa ja saunassa niitä on hyvin hankala piilotella, vaikka uikkari muuten siinä auttaisikin. Lapset on uteliaita, ja näyttävät jäljet herättää varmasti ihmetystä ja kysymyksiä. "Aikuisten paikoissa" (esim. kuntosalilla) jäljet ei musta niin haittaa ja rajoita, mutta "perhepaikoissa" suosittelisin käyttämään enemmän harkintaa. Alakouluikäisten vanhempana en itse menisi uimahalliin esittelemään s/m-leikkien kirjavoittamaa kroppaani ollenkaan.Just tänään muuten mietin myös näitä jälkijuttuja, kun käytiin muksujen kanssa uimassa. Oli ihanan helpottavaa, kun kropassa ei nyt ollut jäljen jälkeä kenellekään selitettäväksi.
Lainaus käyttäjältä: MariaAndromeda - 15.09.2017, 22:18Aloittaja, miten suhtaudut siihen, että uimahallissa kinkyjälkesi näkyvät myös lapsille? Suihkussa ja saunassa niitä on hyvin hankala piilotella, vaikka uikkari muuten siinä auttaisikin. Lapset on uteliaita, ja näyttävät jäljet herättää varmasti ihmetystä ja kysymyksiä. "Aikuisten paikoissa" (esim. kuntosalilla) jäljet ei musta niin haittaa ja rajoita, mutta "perhepaikoissa" suosittelisin käyttämään enemmän harkintaa. Alakouluikäisten vanhempana en itse menisi uimahalliin esittelemään s/m-leikkien kirjavoittamaa kroppaani ollenkaan.Just tänään muuten mietin myös näitä jälkijuttuja, kun käytiin muksujen kanssa uimassa. Oli ihanan helpottavaa, kun kropassa ei nyt ollut jäljen jälkeä kenellekään selitettäväksi.Käyn uimassa paikassa ja aikana jolloin siellä ei ole lapsia. Lapsille en missään nimessä esittele mitään jälkiä enkä nyt varsinaisesti halua esitellä niitä muillekaan. Siitähän tässä on kyse.Mustelmat ympäri kehoa on ihan normaalia minulle, saan helposti mustelmia, mutta juuri nuo rinnat on se ongelma. Uinti on minulle kuitenkin niin tärkeää että siitä en halua luopua.
Vähän samasta asiasta ja vierestä, vanhempi jälkikeskustelu: http://www.bdsmbaari.net/index.php?topic=15817.0