Kirjoittaja Aihe: Jäljet ja "julkiset" tilat  (Luettu 8629 kertaa)

Nvriih

• Vieras
Vs: Jäljet ja "julkiset" tilat
« Vastaus #15 : 16.09.2017, 20:35 »
Kontribuoinpa useampaan jo esille nousseeseen asiaan. Omaan siis viiltely- ja polttomerkkejä rinnoissa, pyllyssä ja reisissä. Mustelmia on sitten ajoittain siellä sun täällä.

1. Mulla on pitkä mekkomallinen uimapuku, joka peittää mm. reisien jäljet. Tissijälkiä on hankalampi peitellä, mutta pukukopissa ja suihkussa voi liikuskella pyyhkeen turvin sekä peittää paikat käsillä. Voi myös pyrkiä liikkumaan sivuttain tai selin muihin ihmisiin.

2. Lapset hyväksyneet kaatumisselityksen hyvin.

3. Julkisissa tiloissa (joissa pitää olla alasti) ajoittain hävettää jäljet, mutta minkäs teet. En mä aio kotiinikaan lukittautua. Tuskinpa ihmisiä oikeesti paljoa kiinnostaa miksi mun paikat on ruvella. Ehkä leikkaus, ehkä onnettomuus, ehkä itsetuhoisuutta, ehkä.pahoinpitely... Onhan näitä. Duuniporukan kanssa en tosin ole mennyt saunomaan, koska ei kiinnosta selitellä. En pidä saunomisesta onneksi muutenkaan.

4. Arkipukeutumisessa peitän jäljet huolella vaatetuksella - ja merkkaajalla on toki ehdottomat rajat mihin jälkiä tehdään (eli ei naamaan, kaulaan, dekolteelle, käsivarsiin).

Salix

• Smurffit
  • Baarikärpänen
  • *
  • Wide awake...
  • Galleria
« Vastaus #16 : 16.09.2017, 22:21 »
Vaikka tiesin heti mistä oli kyse koska silloin kiinnostus lukemisen tasolla oli juuri näitä kinky/spanking-juttuja,  kokemukseni kuitenkin puuttui ja ehkä se aiheutti suuren hämmennyksen.
Toki uteliaisuuttakin. Mielikuvitukseni meni aika villeihin sfääreihin.
Joka tapauksessa, en olisi halunnut nähdä niitä jälkiä. Oli väärä paikka mielestäni.

Siis koska tuli suuri hämmennys oman kiinnostuksen vuoksi, niin oli väärä paikka... vaikka käytännössä ne, joilla ei mitään kosketuspintaa asiaan ole/ollut reagoivat käytännössä enintään, että "Oho miten noi mustelmat..."

poisongrrrll

• Vieras
« Vastaus #17 : 16.09.2017, 22:45 »
Jäljistä voi olla joskus vaikea päätellä ovatko ne konsensuaalisen leikin vai väkivallan aiheuttamia. Mielestäni on kohteliasta suhteuttaa leikit ja leikkien jälkien näkyminen julkisilla paikoilla. Minun leikkini jättävät kohteeseensa aina jälkiä, en leiki tällaisten henkilöiden kanssa jos jäljet ovat hard limit. Teepaita-shortsit-raja on minun käyttämäni linja jälkien suhteen.

Minulle sattui kiusallinen tilanne kesällä saunassa, kun ystäväni näki minussa tiettyjä jälkiä hämärästä mökkisaunasta huolimatta. Hän tosin tietää nämä taipumukseni, mutta kiusaantui silti jäljet nähdessään. Mielestäni jälkien näkyminen menee hieman harmaalla alueella sen suhteen, että altistaako se näkijänsä seksuaaliselle kuvastolle vastoin tahtoa.. En ole tosin lukinnut mielipidettäni asiasta.

Salix

• Smurffit
  • Baarikärpänen
  • *
  • Wide awake...
  • Galleria
« Vastaus #18 : 16.09.2017, 23:09 »
Minulle sattui kiusallinen tilanne kesällä saunassa, kun ystäväni näki minussa tiettyjä jälkiä hämärästä mökkisaunasta huolimatta. Hän tosin tietää nämä taipumukseni, mutta kiusaantui silti jäljet nähdessään. Mielestäni jälkien näkyminen menee hieman harmaalla alueella sen suhteen, että altistaako se näkijänsä seksuaaliselle kuvastolle vastoin tahtoa.. En ole tosin lukinnut mielipidettäni asiasta.

Voisiko olla niin, että ongelma syntyi silloin kun ystävä sai tietää taipumuksesta eikä siellä saunassa...

Kettu vinossa

• Vieras
« Vastaus #19 : 16.09.2017, 23:19 »

Suomalaiseen saunakulttuuriin kuuluu se että julkinen sauna ja siihen liittyvät pesutilat ovat seksistä vapaita vyöhykkeitä. Jos joku julkisissa pesutiloissa näkee toisen vartalossa mitään seksiin viittaavaa tai jopa  kokee toisen vartalon seksuaalisesti loukkaavana, on vika hänen omassa päässään. Ainoastaan käytöksen ja puheiden perusteella voi kritisoida toisen saunassa olemista epäasialliseksi.

Kuten ketjussa on jo mainittu, toisen mustelmista ja muista jäljistä ei voi aina tietää mikä on niiden tarina. Jos sessiojälkien kanssa ei saisi julkiseen saunaan mennä koska "ei sovi lasten silmille" tai "altistaa toiset seksuaaliselle kuvastolle", niin sitten pitäisi samalla logiikalla kieltää esimerkiksi onnettumuudessa loukkaantuneen ihmisen saunominen, koska joku voi tulkita nekin mustelmat ja muut vammat väärin sessiojäljiksi.

Ainoana poikkeuksena voisin toki pitää suoraan kehoon viillettyjä, polttomerkattuja tai muuten merkattuja halventavia tai alatyylisiä sanoja. Ne pitäisin ainakin lasten nähtäviltä poissa, koska ne nyt ainakaan eivät ole tulleet mistään onnettomuudesta.

D79Mies

• Baarikärpänen
  • Haista vittu ei ole turvasana.
  • Galleria
« Vastaus #20 : 16.09.2017, 23:27 »
Aloittaja, miten suhtaudut siihen, että uimahallissa kinkyjälkesi näkyvät myös lapsille? [..]
Oletko sinä tosiaankin sitä mieltä, että esim. jokaisen fritsun kaulaan saaneen teinin pitää lukittua himaan?  :o
Se on omien vanhempien vastuulla selittää lapsille, miksi kaksi setää suutelee puistossa ja onko sormella osoittelu kohteliasta vai ei.

Mikä tulee vanhempiin, niin toisten seksielämä ei kuulu ventovieraille. Julkisella paikalla ollaan kunnioittamassa toisten perustuslaillista liikkumisvapautta sekä henkilökohtaista koskemattomuutta. Myös sellaisten ihmisten, joiden katselu ei itseä miellytä.

Uimahallien säännöissä useimmiten kerrotaan, mikä pukeutuminen on sallittua. Se, mikä näkyy, niin se näkyy.

Jos olisi pakko valehdella, niin kamppailulajin aloittaminen on parasta, mitä keksin.

wewe

• Vieras
« Vastaus #21 : 17.09.2017, 09:41 »
hyvä keskustelu.

minulla tilanne että jäljet eivät saa näkyä töissä. missään muualla ne eivät haittaisi, tavan tallaaja ei todennäköisesti osaisi edes kiinnittää niihin huomiota, mutta jäljet sellaisia jotka töissä tunnistettaisiin heti mistä ne ovat peräisin, ja niiden määrä ja sijainti on se mikä varmasti herättäisi kysymyksiä siitä millaisesta toiminnasta ne voisivat olla peräisin.
mustelmat ovat todella harvinaisia koska kumppani osaa toimia siten ettei niitä jää, mutta jonkinlainen jälki tietenkin jää varsinkin luumeniltaan isommista "leluista" ja tuoreeltaan ne ovat näkyviä. peittelen silloin kaulaa huivilla tai poololla ja käsivarsia ranteisiin saakka pitkähihaisella. olen myös kehitellyt hätävalheen jos jäisin käsivarsien jäljistä kiinni pukkarissa, sanoisin peranneeni piikikästä pensasaitaa.

Von

• Baarikärpänen
  • TrueMaster 1%
  • Galleria
« Vastaus #22 : 17.09.2017, 12:15 »
Tämä on lopulta aika helppo yhtälö, kun sen sellaisena ottaa. Jokaisella on oikeus näyttää siltä kuin haluaa.

Jos aletaan muiden viihtyvyyden takia bannata porukkaa julkisilta nakuilupaikoilta, tribaalitatskat jää kotiin ennen mustelmia.  :))

ofelia

« Vastaus #23 : 17.09.2017, 13:39 »
Monenlaisia mielipiteitä herännyt. Jälkiin huomiota kiinnittävät lienevät pääasiassa niitä jotka ovat itsekin asiaan tutustuneet, lapsille ja vanilja-aikuisille uskoisin tulevan mustelmista mieleen ensimmäisenä onnettomuus tai sairaus, aikuisille ehkä pahoinpitelykin. Vaniljaihmisille BDSM kuulostaa olevan usein kevyttä läpsyttelyä ja sitomista, eikä monelle tule mieleenkään että joku voisi haluta kroppansa ruhjeille ja mustelmille ihan ilokseen.

Itse onnistuin saamaan takamukseni nuorena sinipunakirjavaksi ratsastusonnettomuudessa (kyllä, hevosen selästä on mahdollista pudota persaus edellä maahan). Eipä käynyt mielessäkään ettenkö olisi voinut mustelmieni kanssa mennä yleiseen uimahalliin, vaikka asiaan vihkiytyneelle olisi varmasti tullut näystä mieleen aivan jotain muuta kuin ratsastusonnettomuus  ;D

mimmu_

• Baarikärpänen
  • tyttö.
  • Galleria
« Vastaus #24 : 17.09.2017, 13:42 »
Tämä on lopulta aika helppo yhtälö, kun sen sellaisena ottaa. Jokaisella on oikeus näyttää siltä kuin haluaa.

Jos aletaan muiden viihtyvyyden takia bannata porukkaa julkisilta nakuilupaikoilta, tribaalitatskat jää kotiin ennen mustelmia.  :))

Itseasiassa se ei todellakaan ole helppo yhtälö, kuten muutkin ovat kommentoineet esimerkiksi haasteita yhdistää työ ja jäljet. Lisäksi tässä ketjussa ei kai mielestäni haettu ratkaisua asiaan (koska onko lopulta sellaista?).

D79Mies

• Baarikärpänen
  • Haista vittu ei ole turvasana.
  • Galleria
« Vastaus #25 : 17.09.2017, 14:54 »

Itseasiassa se ei todellakaan ole helppo yhtälö, kuten muutkin ovat kommentoineet esimerkiksi haasteita yhdistää työ ja jäljet. Lisäksi tässä ketjussa ei kai mielestäni haettu ratkaisua asiaan (koska onko lopulta sellaista?).

Käsittääkseni mukaan keskustelu lähti liikkeelle uimahallista. :) Omalle subilleni suosittelisin uimiseen puolipitkälahkeista uimapukua. Se peittää kokonaan rinnat ja yli puolet reisistä. Uimapukuna se kelpaa myös uimahalleihin. Esim. tällainen: https://www.ellos.fi/speedo/myrtle-lsut-af/1042607-01

Ymmärrän toki, että yhteisissä pukuhuoneissa tai saunoissa on vaikeampaa. Tällöin haastavimpina lienevät säännölliset liikuntaharrastukset. Satunnaiset tyttöjen illat tai duunipaikan pikkujoulut ovat helpompia näiden harvemman esiintyvyyden vuoksi. Varsinkin rinnat joutuu jättämään suosiolla rauhaan jo viikko ennen, sillä näiden mustelmat lienee vaikeinta selitellä. Joillekin naisille mustelmiin riittää jo pieni läpsyily.

Mikä tulee työpaikkoihin, niin onhan se todella masentavaa tajuta, että naiseni kaulan hallitsee tämän työyhteisö. Ajatus siitä, että toisen työpaikka on livahtanut oman peiton alle on itselleni hyvinkin masentava. Toisaalta, arvostus toista kohtaan näkyy parhaiten silloin, kun kaulan näykkimisen kiiman pystyy pitämään kurissa, vaikka sattuisi.

Summa summarum: Itsekuri on edelleen kurin korkein muoto ja arvostus toista kohtaan näkyy teoissa. Mikä tulee vapauteen, niin vapauden ponnistustestinä on käyttää sitä mahdollisimman epäsovinnaisella tavalla. Tällöin kullekin paljastuu oma talutushihnansa, viimeistään työyhteisöstä.
Elämä on valintoja ja lumihanki kutsuu ottajaansa.

lamie

• Vieras
« Vastaus #26 : 17.09.2017, 15:06 »
En minä sinäänsä välitä mitä muut ajattelee, mutta asun pienellä paikkakunnalla ja törmään tuolla uimahallilla satunnaisedsti puolituttuihin. Oma elämäntilanne on vähän erikoinen juuri nyt ja lisäksi työssäni annan itsestäni todella paljon, joten en välittäisi että tämäkin asia olisi "julkista" tietoa. Tosin kuten joku sanoi niin ei vaniljaihmiset välttämättä tajua mistä on kyse.  :))

Uinti on minulle tärkeää terveyden ja oman henkisen hyvinvoinnin vuoksi.

Uutena tässä maailmassa olen aivan ihastunut jälkiin ja koska emme nyt pääse kumppanini kanssa leikkimään niin usein kun haluaisimme haluan niitä jälkiä itseeni.  :P

Minua ei mustelmat muualla niinkään haittaa, mutta rinnat on se ongelma, ja niissä niitä jälkiä tuppaa jostain syystä olemaan aika paljon..  :P Ja uimapukuni peittää kyllä ne uidessa, mutta se suihku ja pukuhuone...

Mutta kaipa se on tämäkin asia hyväksyttävä osaksi minua ja olla välittämättä mahdollisista katseista.  ::) :P

Von

• Baarikärpänen
  • TrueMaster 1%
  • Galleria
« Vastaus #27 : 17.09.2017, 15:54 »
Itseasiassa se ei todellakaan ole helppo yhtälö, kuten muutkin ovat kommentoineet esimerkiksi haasteita yhdistää työ ja jäljet.

Puhuin tosiaan alkuperäisen viestin uimahallikontekstissa, kuten D79 jo huomauttikin.

Jälkiongelmat työpaikalla tuntuvat ketjun perusteella liittyvän usein saunomiseen nekin. Bikinimallien pitää ehkä valita työ tai jäljet, meillä muilla on pelivaraa ja pinta-alaa käytössä aika kivasti.

Laura

• Baarikärpänen
  • Fucking sunshine
  • Galleria
« Vastaus #28 : 17.09.2017, 18:27 »
Jos mulla on tissit mustelmilla ja takamus raidoitettuna, ei tulisi mieleenkään mennä uimahalliin.
Jos on vaan mustelma tai pari niin tottakai voi mennä uimaan. Lapset on uteliaita ja saattavat kysellä jälkien perään. Niille riittää vastaukseksi vaikka kaatuminen :)

Töissä vaihdan työvaatteet päälle. Pukuhuoneessa on aina muita. On tullut pitkän paidan kanssa vaihdettua housuja kun takapuoli ja reidet mustelmilla... En halua kenellekkään mitään selittää. Jos itse näkisin työkaverin mustelmilla niin varmasti kysyisin..

wewe

• Vieras
« Vastaus #29 : 18.09.2017, 09:29 »
Mikä tulee työpaikkoihin, niin onhan se todella masentavaa tajuta, että naiseni kaulan hallitsee tämän työyhteisö. Ajatus siitä, että toisen työpaikka on livahtanut oman peiton alle on itselleni hyvinkin masentava. Toisaalta, arvostus toista kohtaan näkyy parhaiten silloin, kun kaulan näykkimisen kiiman pystyy pitämään kurissa, vaikka sattuisi.

vaikka minä olen se joka kantaa toiminnan jäljet, kyse on yhtä lailla molempien työpaikasta, ja asian paljastuminen olisi huomattavasti ongelmallisempaa miehen kannalta kuin minun kannaltani, monestakin syystä. masentavaa tai ei, tervetuloa todellisuuteen jossa ei voi elää kinkyilyn ehdoilla.
ja omalla kohdallani ei olisi mikään ongelma jos jäljet olisivat näykkimisestä.. varmasti itse kukin on joskus fritsuja tehnyt ja saanut, korkeintaan herättäisi bongaajissa hilpeyttä ja pari huonoa läppää ::)

Mikä tulee vapauteen, niin vapauden ponnistustestinä on käyttää sitä mahdollisimman epäsovinnaisella tavalla. Tällöin kullekin paljastuu oma talutushihnansa, viimeistään työyhteisöstä.

ikävä kyllä tässä elämässä joutuu käymään töissä, ja jopa pyrkiä siihen ettei ole se joka ensimmäisenä lähtee kun väkeä karsitaan säästöjen edessä, koska on esimerkiksi sellaiset talutushihnat kuin opintolaina ja asuntolaina.. siinä on itse kukin niin tiukassa kaulapannassa että kuka tahansa masterdom voi vain kadehtia.
riippuu hyvin paljon ammatista, työnkuvasta, asiakkaista, työpaikasta ja työyhteisöstä minkä verran sessioiden jäljet saavat näkyä, kuten sekin, minkälaisten sessioiden jäljet saavat näkyä. mutta ulkopuolisen on tietysti aina yhtä helppo tulla tuomitsemaan niin liiasta sovinnaisuudesta kuin liiasta epäsovinnaisuudesta..