Baarin kannatusmaksut
Outlander on kyllä hyvä. Kakkoskaudella ei tainnut olla ihan niin "hyviä" kohtauksia kuin nuo ekan kauden piiskaukset ja se lopun vankilajuttu päähenkilömiesten välillä. Kolmas kausi alkaa jenkeissä itse asiassa tänään ja yle aloittaa sen 27.9
Lainaus käyttäjältä: bmasteri - 10.09.2017, 12:21Outlander on kyllä hyvä. Kakkoskaudella ei tainnut olla ihan niin "hyviä" kohtauksia kuin nuo ekan kauden piiskaukset ja se lopun vankilajuttu päähenkilömiesten välillä. Kolmas kausi alkaa jenkeissä itse asiassa tänään ja yle aloittaa sen 27.9Kiitos tiedosta, oon odottanut tuota kolmosta kuin kuuta nousevaa.. nimim. Kaikki sarjan kirjat (ja kirjailijan muutkin teokset) lukenut
...koin suloisia värähdyksiä kaikkein pyhimmässäni Jamien joutuessa Randallin homoeroottis-sadistiseen kidutuskammioon.
Vielä enemmän kuin mikään aiemmin mainittu, se murre.. ah..Mä siis lähes tulkoon valun kun hyvännäköinen mies puhuu puhdasta skottia tai irkkua suomikäännös ei kirjassa toimi, ei valittu murre sovi skotin suuhun :'D muutenkin tosi hyvää sarjaa näin myös jonkinasteisena historiafriikkinä voisin katsoa uudestaan ja uudestaan ihan vain jo sen aksentinkin vuoksi, seksikästä (kuten myös Happy SOA:ssa)Puhu mulle puhdasta skottia tai irkkua ja mä olen myyty