Baarin kannatusmaksut
Haluaisin kuulla mielipiteitä siitä mikä määrittelee oletko nainen tai mies. Biologia tietty, mutta mikä muu? Mikä tekee sinusta naisen/miehen? Mikä on naisellista? Mikä on miehekästä?
Lainaus käyttäjältä: Kettu vinossa - 08.09.2017, 09:48Kinkyyteen, seksuaalisuuteen ja sukupuoli-identiteetteihin liittyy paljon hankalia uusia sanoja ja termejä, jotka menevät välillä pitkään foorumeilla pyörineiltäkin sekaisin. Näissä tilanteissa on vain oikein korjata virheellinen termi, mutta jatkaa sitten keskustelua normaalisti ilman että vihjataan siihen että väärän sanan käyttäjän "olisi pitänyt tietää" tai aletaan saarnaamaan siitä että hänen pitäisi lukea joku sanasto läpi ennen kuin hän voi jatkaa keskustelua.Vähän OT, mut niistä lyhenteistä olisi muutenkin hyvä olla joku checklist.. Mä en ainakaan edes tiennyt olevani CIS-nainen, ennenkuin Googletin sen jostain..
Kinkyyteen, seksuaalisuuteen ja sukupuoli-identiteetteihin liittyy paljon hankalia uusia sanoja ja termejä, jotka menevät välillä pitkään foorumeilla pyörineiltäkin sekaisin. Näissä tilanteissa on vain oikein korjata virheellinen termi, mutta jatkaa sitten keskustelua normaalisti ilman että vihjataan siihen että väärän sanan käyttäjän "olisi pitänyt tietää" tai aletaan saarnaamaan siitä että hänen pitäisi lukea joku sanasto läpi ennen kuin hän voi jatkaa keskustelua.
minä itse tiedän olevani nainen ja minä olen aina ollut nainen enkä voisi kuvitellakaan olevani mies. Minä vaan olen nainen.
Mutta voiko se yhtäkkiä muuttua?