Kirjoittaja Aihe: Seksinpuute  (Luettu 16511 kertaa)

Perhonen89

• V.I.P.
  • Kiltti tyttö
  • Galleria
Vs: Seksinpuute
« Vastaus #15 : 03.09.2017, 18:08 »
Näin sinkkuna seksittömät kaudet saattavat olla omalla mittapuullani pitkiäkin, jos ei löydy ketään, jonka kanssa panna. Itse kun en ole ollenkaan innostunut yhden illan jutuista ja muutenkin olen vähän nirso sille, kenen kanssa harrastan seksiä, saattaa kulua pidempikin aika, kun en harrasta ollenkaan seksiä.

Fiilikset seksittömillä kausilla vaihtelevat. Joskus, erityisesti syksyisin ja talvisin, kun muutenkin läheisyydenkaipuu on suurimmillaan, seksittömyys vituttaa ja ärsyttää. Erityisesti silloin vituttaa, kun kuulee ihmisten sessiointi- ja panemisjuttuja ja itse miettii, että niin, olen saanut viimeksi kaksi kuukautta sitten seksiä. Olen toki aina iloinen, jos muilla ihmisillä on säpinää ja seksiä, mutta tämä vetää myös joskus mielen matalaksi.

Joskus taas, kun on niin paljon muutakin tekemistä elämässä, ei oikeastaan ehdi kauheasti miettimään omaa seksittömyyttään. Esimerkiksi itselläni on nyt ollut pitkä kausi ilman varsinaista säännöllistä sessiointia, mutta kun elämässä on ollut niin paljon kaikkea muuta, niin ei ole oikeastaan ehtinyt kauheasti suremaan säännöllisen sessioinnin puutetta.

Ja viimeiseksi.. pitäähän se todeta, että saan omasta mielestäni tällä hetkellä liian vähän seksiä. Mielellään näin sinkkuna saisi edes kerran-pari viikossa eikä parin kuukauden välein tai kerran kuukaudessa. Mutta tilanne on mikä on, näillä mennään.

Kumikuono

« Vastaus #16 : 03.09.2017, 18:43 »
Höh...

Nii-i...
Aivan epäreilua, kaappinymfot osuvat jonkun muun kohdalle kuin minun. Toinen valittaa, ettei ole saannu kahteen kuukauteen... Se alkaa tuntua jo silmän räpäykselle omalla kohdalla. Kun halut ainakin olivat lähempänä kaappinymfoa. Olisi jännää kokea "Positiivinen ongelma", että nainen haluaisi enemmän kuin minä. Noh, ehkä seuraavassa elämässä sitten  ::)

...maailma on epäreilu...aina :D

ametistiaurinko

« Vastaus #17 : 03.09.2017, 18:53 »
No. Eron jälkeen on tullut väijyttyä miehiä kiilto silmissä. Joskus olen ollut tarkempi sen suhteen, minkälaisen gigolon kanssa kokeilee mieltymysten yhteensopimista mutta enpä ole enää. Ihan valtavilla matemaattisilla taidoilla minua ei ole siunattu, mutta päättelin että jos kokeilen löysillä kriteereillä muutamaa kymmentä miestä niin sieltä voi löytyä helpommin helmi kuin tiukoilla kriteereillä kokeilluista viidestä miehestä. Ja kivojahan nuo ovat olleet, ei siinä mitään.

DeepThroatLover

• Vieras
« Vastaus #18 : 03.09.2017, 19:35 »
Meille miehille läheisyyden kokeminen on yhtä tärkeää kuin naisille.

Allekirjoitan täysin. Itse ainakin kaipaan sitä, vaikka seksi olisi kuinka rajua. Tiettyä merkityksellisyyttä. Tosin tunnen naisia, joille läheisyys ei ole kovinkaan merkittävää.  :)

Tahiti

• Vieras
« Vastaus #19 : 03.09.2017, 19:58 »
Minulle seksin puute aiheuttaa ärsyyntymistä ja huomaan, että se vaikuttaa tosi paljon myös muuhun elämään ja jaksamiseen sekä parisuhteeseen. Jos olen esimerkiksi viikon ilman seksin, tuntuu että omat tunteet kumppania kohtaan eivät ole niin vahvat ja elämä tuntuu muutenkin vähän sellaiselta... Keskinkertaiselta? Onhan siitä tutkimuksiakin, että seksin aikaansaamat hormonit saavat meidät tuntemaan yhteenkuuluvuutta parisuhteessa. Läheisyyttä en niin kovasti kaipaa, eikä läheisyys korvaa minulle seksiä millään tasolla.

Kaappinymfo

• Vieras
« Vastaus #20 : 03.09.2017, 20:32 »
Aina puhutaan siitä ettei miehet tee kotitöitä. Mitä jos joskus vaimot kokeilisivat sitä että "antaisivat" seksiä aina kun pyydetään? Omalta kohdalta olen huomannut sen että kaikki tuntuu paremmalta ja elämä hymyilee kun on saanut. Energiaa löytyy ja mieli on kirkas. Silloin ne kotityötkin maistuvat ja niitä on ilo tehdä. Tätä hurmostilaa kestää näin varttuneemmalla iällä pari kolme päivää. Ihan perusmatematiikalla saadaan että jos sitä "pillua" saisi "ke ja la saunan jälkeen" niin elämä olisi helpompaa myös vaimolla. En ymmärrä sitä että suurimmalle osalle naisista joiden kanssa olemme tästä puhuneet, seksi on palkinto jonka mies ansaitsee tehtyään jotain naisen hyväksi. Onko seksi todella niin vastenmielistä?
Tää on hauska mietelmä... Itse en kotitöitä rakasta, vaikka nainen olenkin, teen koska jonkun täytyy... Mutta kyllähän se motivaatioo lisäisi, että mies vaikka innostuisi puhtaasta kodista niin paljon, että saisi oikein pitkän kaavan mukaan ;)

Kumikuono

« Vastaus #21 : 03.09.2017, 23:42 »
Aina puhutaan siitä ettei miehet tee kotitöitä. Mitä jos joskus vaimot kokeilisivat sitä että "antaisivat" seksiä aina kun pyydetään? Omalta kohdalta olen huomannut sen että kaikki tuntuu paremmalta ja elämä hymyilee kun on saanut. Energiaa löytyy ja mieli on kirkas. Silloin ne kotityötkin maistuvat ja niitä on ilo tehdä. Tätä hurmostilaa kestää näin varttuneemmalla iällä pari kolme päivää. Ihan perusmatematiikalla saadaan että jos sitä "pillua" saisi "ke ja la saunan jälkeen" niin elämä olisi helpompaa myös vaimolla. En ymmärrä sitä että suurimmalle osalle naisista joiden kanssa olemme tästä puhuneet, seksi on palkinto jonka mies ansaitsee tehtyään jotain naisen hyväksi. Onko seksi todella niin vastenmielistä?
Tää on hauska mietelmä... Itse en kotitöitä rakasta, vaikka nainen olenkin, teen koska jonkun täytyy... Mutta kyllähän se motivaatioo lisäisi, että mies vaikka innostuisi puhtaasta kodista niin paljon, että saisi oikein pitkän kaavan mukaan ;)
Koska nainen ei nähtävästi tunne tarvetta seksiin...   :(  ...eroatte :(

Snithan

• Bizarre Club
  • Asiakas
  • *
  • Pikkususi
  • Galleria
« Vastaus #22 : 04.09.2017, 00:22 »
Minusta kuoriutuu puutteessa kiukkuinen akka, joka tiuskii ja ärhentelee muille. Jos puute jatkuu, kyllä ne himotkin jossain vaiheessa vähenevät ja kuolevat. Mitä pidempään olen ilman seksiä, sitä helpompaa on olla ilman. Ennen ensimmäisen lapseni syntymää olin tottunut saamaan seksiä suunnilleen joka toinen päivä, mutta lapsen synnyttyä ensimmäiset puoli vuotta menivät olosuhteiden pakosta lähes kokonaan ilman seksiä. Kyllä siinä alkuun meinasi oikeasti tulla hulluksi, mutta puolen vuoden vieroituskuurin ja imetyshormonien takia ei enää tehnyt tiukkaa vaikka seksikertojen välille olisi tullutkin reippaampia taukoja.

Nykyään tilanne on taas tasoittunut, kun lapset eivät vaadi joka sekunti huomiotani. Välillä seksiä tekee mieli koko ajan ja välillä hiukan vähemmän. Samanlaista vaihtelua olen huomannut miehellänikin. Eivät ne miehetkään aina ja koko ajan halua. Nykyään, kun molemmille on mahdollista toteuttaa seksuaalisuuttaan muidenkin kanssa, voi kumpikin täyttää tarpeitaan sitten toisaalla, jos juuri sillä hetkellä ei kotona toinen osapuoli ole yhtä innokkaana. Tiedän, etteivät polysuhteet ole kaikkia varten, mutta itse olen kokenut sen todella helpottavana. Minun ei tarvitse kokea olevani pihtaava akka, joka laittaa miehensä kärvistelemään, jos itselläni sattuvat halut olemaan nollissa jonkin aikaa. Eikä minun tarvitse itsekään jäädä seksittä ja turhautua, jos mieheni on vaikka kolmatta viikkoa (mies)flunssassa, eikä kykene kuin aivastelemaan ja yskimään.

Monosuhteissa pariskunnan erilaiset halut voivat aiheuttaa toki enemmän ongelmia. Lyhyesti sanoisin, että kumpikaan ei ole vastuussa toisen seksuaalisesta tyydyttämisestä. On väärin painostaa, syyllistää tai pakottaa toinen seksiin. Kuitenkin, jos suhteessa on aluksi ollut molempia tyydyttävä seksielämä, joka yhtäkkiä lopahtaa tai lakkaa tyydyttämästä jompaa kumpaa, ei voi olettaa, että tilanteeseen tyytymätön osapuoli vain nielee asian mukisematta. Jos minkäänlaiseen molempia tyydyttävään kompromissiin ei päästä, on jokaisen oma asia ja varmasti hyvin tilannekohtaista, miten umpikujaan johtanutta tilannettaan käsittelee.

Gloom Flower

• Rsyke
  • Asiakas
  • *
  • The timid and the bold, they keep each other warm
  • Galleria
« Vastaus #23 : 04.09.2017, 17:29 »
Aloin kirjoittamaan pitkää paskantärkeää esseetä parin vuoden kuivasta kaudesta, prioriteettien siirtymisestä, meditatiivisesta hiljaisuudesta, ykseydestä universumin kanssa, zenistä ja mistälie muusta, kunnes hiffasin seksinpuuteen todennäköisesti ilmenevän alakuloisuutena, ja katkerana kateellisuutena toimintakykyisiä ihmisiä kohtaan. Ts. jokapäiväinen normaalitilani.

Perkele.

Ensimmäinen postaukseni täällä, ja taisin jo oppia jotain itsestäni.
Kiitos!
Anteeksi!

armadillo

• V.I.P.
  • Vehkeilyyn taipuvainen sieluseksuaali.
  • Galleria
« Vastaus #24 : 04.09.2017, 20:00 »
...hiffasin seksinpuuteen todennäköisesti ilmenevän alakuloisuutena, ja katkerana kateellisuutena toimintakykyisiä ihmisiä kohtaan. Ts. jokapäiväinen normaalitilani.
No hitto, täähän on ku peiliin kattois! Me tarvitaan oma miitti alakuloisille ja katkerille seksittömille. Mut kehtaisko kukaan tulla? Ja alettaisko me vaan kilpailla siitä kuka on seksittömin? On vaan yksi keino saada selville.

Nvriih

• Vieras
« Vastaus #25 : 04.09.2017, 21:14 »
...hiffasin seksinpuuteen todennäköisesti ilmenevän alakuloisuutena, ja katkerana kateellisuutena toimintakykyisiä ihmisiä kohtaan. Ts. jokapäiväinen normaalitilani.
No hitto, täähän on ku peiliin kattois! Me tarvitaan oma miitti alakuloisille ja katkerille seksittömille. Mut kehtaisko kukaan tulla? Ja alettaisko me vaan kilpailla siitä kuka on seksittömin? On vaan yksi keino saada selville.

Ja kun miittiin eksyisi vahingossa nimfomiittiä etsiessään yksi estoton tytönhupakko, jonka kimppuun kaikki kiimassa kävisivät... Okei, taisin vähän saada runkkumatskua tästä. :D

Piiskapiru

• Vieras
« Vastaus #26 : 04.09.2017, 21:16 »
Yli kaksikymmentä vuotta kestäneen avioliittoni aikana pidin vaniljavaimoni jatkuvasti hieman mustasukkaisena, jotta sain häneltä seksiä etuperin ja takaperin milloin vain halusin, yleensä vähintään kolme tai neljä kertaa viikossa. Koska vaniljaseksi ei kuitenkaan täysin tyydyttänyt tarpeitani, kävin lisäksi naimassa salaa toista kinkynaista, joskus samanakin päivänä peräkkäin molempia naisia eri osoitteissa. Myöhemmin tuli myös kolmas nainen yhtaikaa kuvioon, ja siksi uskonkin että "kolminaisuus" on paras naimavaihtoehto. Se vaan ei nykyisin valitettavasti toteudu enää minun kohdallani käytännössä.  ::)

NightNBlue

• PoVi
  • Asiakas
  • *
  • Karvanaama ja kiimaperse
  • Galleria
« Vastaus #27 : 04.09.2017, 23:02 »
Aloin kirjoittamaan pitkää paskantärkeää esseetä parin vuoden kuivasta kaudesta, prioriteettien siirtymisestä, meditatiivisesta hiljaisuudesta, ykseydestä universumin kanssa, zenistä ja mistälie muusta, kunnes hiffasin seksinpuuteen todennäköisesti ilmenevän alakuloisuutena, ja katkerana kateellisuutena toimintakykyisiä ihmisiä kohtaan. Ts. jokapäiväinen normaalitilani.

Perkele.

Ensimmäinen postaukseni täällä, ja taisin jo oppia jotain itsestäni.
Kiitos!
Anteeksi!

Erinomainen ensimmäinen postaus. Tykätään. Mutta ei puutteesta - ainakaan pitkäaikaisesta.

kulkija

• Vieras
« Vastaus #28 : 04.09.2017, 23:03 »
Mikä Seksi?  >:(

armadillo

• V.I.P.
  • Vehkeilyyn taipuvainen sieluseksuaali.
  • Galleria
« Vastaus #29 : 04.09.2017, 23:05 »
Se on se litteä herkku joka murenee näppiksen sisään. Eiku... sehän olikin keksi!  :D

>:(