Kirjoittaja Aihe: Seksinpuute  (Luettu 16517 kertaa)

Kaappinymfo

• Vieras
Seksinpuute
« : 03.09.2017, 12:10 »
Heipähei!
Miten seksinpuute näkyy teillä? Olen miettinyt, että onko puute muillakin samanlainen tila kuin itselläni, koska tuntuu siltä, ettei läheskään kaikki ymmärrä tätä...
Eli itselleni puute muodostuu, kun on esimerkiksi päivän ollut ilman seksiä. Kaipaan ja tarvitsen lisää. Olen aloitteellinen ja halukas. Ellen saa, se ei ole maailmanloppu... Toisena päivänä, yritän kovemmin ja ellen saa, se alkaa jo ottamaan päähän. Kolmantena päivänä en halua enää katsoa toista päinkään, enkä hellyyttä, koska se lisää halua. Olen kiukkuinen. Neljäs päivä on vielä pahempi. Viidentenä päivänä ja siitä eteenpäin alkaa psyykkinen hyvinvointi vaarantua, en tunne iloa ja kaikki ahdistaa. Tässä vaiheessa myöskään kumppanin lähentely ei sytytä enää, vaan mieli ei pääse mukaan ja lähinnä tekee mieli vierasta. Puute kasvaa päivä päivältä, mikään ei tyydytä ja kierre on valmis...

fruu

• Vieras
Vs: Seksinpuute
« Vastaus #1 : 03.09.2017, 12:24 »
Kuulostaa addiktiolta. Mutta minä olenkin tylsä sinkkumono joka voi olla ilman seksiä VUOSIA jos sopivaa kumppania ei löydy. Oman käden avuin ja silleen.

Mutta ymmärrän panetuksen ja parisuhteessa pihtailun ja vitutuksen, koska minuakin ärsyttäisi jos panettaisi/olisi mahdollisuus seksiin ja se evättäisiin.

-fruu

Kaappinymfo

• Vieras
« Vastaus #2 : 03.09.2017, 12:29 »
Niin kauan, ei ole addictio ku en toimi halujeni mukaan... Käyttäytyminen määrittää seksiaddiction, ei ajattelu... Mut vakavasti puhuen, oon siis itse miettiny samaa... B)

ipoint

« Vastaus #3 : 03.09.2017, 13:17 »
useempi kuukausi mennyt ilman niin ei tässä mitään ongelmia ole. Muutama viikko viimeisen kerran jälkeen tuntu että haluis lisää, mutta sitten sekin on unohtunut.

Missy

« Vastaus #4 : 03.09.2017, 13:18 »
Hyvä kysymys. Silloin pari vuotta sitten kun erosin niin mieli ja kroppa tottui siihen ettei seksiä,panemista yms aktiviteettia ollut. Ja koska sitä ennen useamman syyn summana sitä peittoa ei heiluteltu muutenkaan aktiivisesti niin siirtymä meni sujuvasti. Nyt kun on tämä fwb järjestely niin panemisen tarve tekee musta vttumaisen ämmän. Äyskähdän ja hermot menee. Lelut ja oma käsi auttaa sitten pahimman yli ;D

Velma

• Asiakas
  • **
  • Vulva Violentia
  • Galleria
« Vastaus #5 : 03.09.2017, 13:48 »
Tervehdys aloittajalle (ja muillekin tietty)

Minun huomioni kiinnitti kyseiset lainatut lauseet. Aika voimakas reaktio siihen, jos ei saa seksiä. Auttaako runkkailu? Onko sulla aina ollut näin, vai onko reaktiot jotenkin voimistuneet jossain kohtaa tai vaimentunut toisessa?

...Eli itselleni puute muodostuu, kun on esimerkiksi päivän ollut ilman seksiä. Kaipaan ja tarvitsen lisää. Olen aloitteellinen ja halukas. Ellen saa, se ei ole maailmanloppu... Toisena päivänä, yritän kovemmin ja ellen saa, se alkaa jo ottamaan päähän. Kolmantena päivänä en halua enää katsoa toista päinkään, enkä hellyyttä, koska se lisää halua. Olen kiukkuinen. Neljäs päivä on vielä pahempi. Viidentenä päivänä ja siitä eteenpäin alkaa psyykkinen hyvinvointi vaarantua, en tunne iloa ja kaikki ahdistaa...

Mun mielestä mikä tahansa toiminta, jonka tekemättä jättämisestä seuraa tuon kaltaisia tunteita kuulostaisi omalla kohdalla pakonomaiselta välttelykäyttäytymiseltä ja yritykseltä tyydyttää muitakin, kuin seksuaalisia tarpeita seksillä. Mutta näin siis vain omalla kohdalla, ja toimintona voi olla ja on joskus ollutkin hyvin mikä tahansa muukin intensiivisiä aistikokemuksia aiheuttava asia, kuten syöminen, urheilu, dokailu jne...

Kaappinymfo

• Vieras
« Vastaus #6 : 03.09.2017, 13:57 »
Hei Isla,
Aika usein elämäni vaiheissa ( pl. pikkulapsiaika ja raskausaika) on ollut juuri noin, kun kuvailin. Nykyään itsetyydytys ei yksistään riitä tyydyttämään tarpeita, mutta joku mihin liittyy seksuaalinen kanssakäyminen jollain tavalla auttaa.
Voi hyvin olla, että yritän tyydyttää seksillä muitakin tarpeita, en vaan oikein ole päässyt selville, että mitä ne tarpeet on...

DeepThroatLover

• Vieras
« Vastaus #7 : 03.09.2017, 16:12 »
Seksin ja hyvän seksin puutteilla on ero. Vanilja ei vaan riitä. Se ei tyydytä niitä syviä tarpeitä, joita itsellä on. Hyvän session jälkeen hymy on korvissa ja kaikki värit näyttävät kirkkaammilta.  8)

Mutta jos saa tarpeeksi sellaista seksiä, mistä todella nauttii, silloin vaniljaisempikin meno maistuu paremmalle.

Kaappinymfo

• Vieras
« Vastaus #8 : 03.09.2017, 16:19 »
Seksin ja hyvän seksin puutteilla on ero. Vanilja ei vaan riitä. Se ei tyydytä niitä syviä tarpeitä, joita itsellä on. Hyvän session jälkeen hymy on korvissa ja kaikki värit näyttävät kirkkaammilta.  8)

Mutta jos saa tarpeeksi sellaista seksiä, mistä todella nauttii, silloin vaniljaisempikin meno maistuu paremmalle.
Tämäkin on kyllä ihan totta!

D79Mies

• Baarikärpänen
  • Haista vittu ei ole turvasana.
  • Galleria
« Vastaus #9 : 03.09.2017, 16:36 »
Nykyään itsetyydytys ei yksistään riitä tyydyttämään tarpeita, mutta joku mihin liittyy seksuaalinen kanssakäyminen jollain tavalla auttaa.
Voi hyvin olla, että yritän tyydyttää seksillä muitakin tarpeita, en vaan oikein ole päässyt selville, että mitä ne tarpeet on...
Aika erikoista... Saatko kuitenkin läheisyyttä muutenkin kuin vain seksin välityksellä?

Itse olen sen verran omatoiminen, etten oikein näivety subin poissaoloon. Sen sijaan läheisyyttä en sooloillulla onnistu taikomaan.  ;D

Olen oppinut kantapään kautta, että kumppanilla pitää olla jotakuinkin samantasoinen libido. Sen kannattaakin selvittää jo heti kättelyssä. Kun lapsi on kainalossa, niin maailmaa taitaa olla muutenkin poikkeustilassa, mutta toki siitäkin on selviydyttävä. Minusta on vain toivottavaa, että apua saa omalta kumppanilta, eikä naapurilta.

Velma

• Asiakas
  • **
  • Vulva Violentia
  • Galleria
« Vastaus #10 : 03.09.2017, 16:44 »
Hei Isla,
Aika usein elämäni vaiheissa ( pl. pikkulapsiaika ja raskausaika) on ollut juuri noin, kun kuvailin. Nykyään itsetyydytys ei yksistään riitä tyydyttämään tarpeita, mutta joku mihin liittyy seksuaalinen kanssakäyminen jollain tavalla auttaa.

Itsehän sen tietää parhaiten, sitten kun tietää :). Tiedän myös, että on olemassa ihmisiä joilla on jotain oletettua keskivertoa korkeampi libido ylipäätään. Niin sit voi tulla sellainen olo että on jotenkin omituinen kanssaeläjiin verrattuna. Ja sitten yksi puoli on myös, että ainakin vissiin joskus on ollut niin, ettei naisen olisi soveliasta ilmaista liian suoraan mitään seksuaalisuuteen liittyvää, koskei se ole soveliasta kun on jotenkin epämiellyttävää jos nainen on sillai vapaa ja omaa valtaa omaan seksuaalisuuteensa nähden... Mutta ne ajat on jossain kaukana menneisyydessä toivottavasti.

Tämän kyllä allekirjoitan myös.

Kaappinymfo

• Vieras
« Vastaus #11 : 03.09.2017, 16:49 »
Aika erikoista... Saatko kuitenkin läheisyyttä muutenkin kuin vain seksin välityksellä?

Saan läheisyyttä ja hellyyttä, mutta sen vastaanottamisessa on vaikeuksia jos/ kun kovasti panettaa, eikä saa seksiä... Halu kun lisääntyy toisen lähellä...

fen84

• Turun Baletti
  • Baarikärpänen
  • *
  • Galleria
« Vastaus #12 : 03.09.2017, 16:53 »
Kuulostaa tosi tutulta, joskaan ei omakohtaisesti. Tä tapaus myönsi ihan rehellisesti olevansa seksiaddikti. Ja sekin on ihan ok olla.

submit

• Vieras
« Vastaus #13 : 03.09.2017, 17:29 »
Kuulostaa tutulta. Menemättä yksityiskohtiin: Itse olen päätynyt (vaikeimman kautta) toteamaan, että jos kumppani ei halua yhtä paljon seksiä kuin minä, olen itse vastuussa hyvinvoinnistani, enkä saa kasata mahdollista turhaumaa toisen niskaan. Mutta melko kauan kesti tehdä edellinen päätelmä.

teme

« Vastaus #14 : 03.09.2017, 17:38 »
Seksin puute saa ärtyneeksi ja vihaiseksi. Tyydytyksellä/laukeamisella ei omalla kohdalla ole seksissä merkitystä. Minulle torjutuksi tuleminen on se kovin paikka. Päivästä tai jopa viikosta toiseen torjunta jättää henkisesti tyhjäksi. Tuntuu ettei saa mitään aikaiseksi arkisissa askareissa. Kierre on valmis. Siinä vaiheessa kun on mennyt jo viikkoja ilman seksiä, on mielikuvitus laukannut sellaisiin sfääreihin seuraavasta kerrasta että kun se vihdoin koittaa on tuloksena usein pienoinen pettymys.

Läheisyyden kaipuu ja sen näyttäminen toiselle osapuolelle koetaan seksin vonkaamiseksi. Meille miehille läheisyyden kokeminen on yhtä tärkeää kuin naisille. Meillä kyllä pussataan mutta ei puhuta. Ensimmäisen lapsen jälkeen seksiä (ja tälle keskustelupalstalle sopivaa SM-painotteista "seksiä") oli runsaasti. Toisen lapsen jälkeen kaikki kuihtui. Olen melko varma että naisen hormoonitasolla on suuri merkitys libidoon. Olen asiasta yrittänyt monesti puhua mutta menee kuulemma jankkaamiseksi.

Aina puhutaan siitä ettei miehet tee kotitöitä. Mitä jos joskus vaimot kokeilisivat sitä että "antaisivat" seksiä aina kun pyydetään? Omalta kohdalta olen huomannut sen että kaikki tuntuu paremmalta ja elämä hymyilee kun on saanut. Energiaa löytyy ja mieli on kirkas. Silloin ne kotityötkin maistuvat ja niitä on ilo tehdä. Tätä hurmostilaa kestää näin varttuneemmalla iällä pari kolme päivää. Ihan perusmatematiikalla saadaan että jos sitä "pillua" saisi "ke ja la saunan jälkeen" niin elämä olisi helpompaa myös vaimolla. En ymmärrä sitä että suurimmalle osalle naisista joiden kanssa olemme tästä puhuneet, seksi on palkinto jonka mies ansaitsee tehtyään jotain naisen hyväksi. Onko seksi todella niin vastenmielistä?