Baarin kannatusmaksut
Lainaus käyttäjältä: Karwanaama - 28.08.2017, 08:43Mikä estää?Jos tää oli miulle tarkoitettu(?), niin 1) itsesuojeluvaisto Lyhyesti: minulla on vakavia yhteensopimattomuuksia sellaisten ihmisten kanssa, jotka eivät tunnista/havainnoi/tarkastele/tutkiskele/pohdi/säätele/nauti/kärsi/jne. erilaisia tunteita elämässään. Ei vaan ole hyvä match. Pidemmälti: erityisesti pelko on niin alkukantainen tunne, joka kuuluu lähes kaikkien ihmisten tunnekirjoon, että ensimmäisenä mietin, onko ihmisellä ehkä jokin psykiatrian diagnooseista tuttu piirre, joka kuvaa kyvyttömyyttä kokea tunnekirjoa. Tai ehkä jokin piirre, että tunteet ovat laimeita tai niillä ei ole merkitystä tai ne tulevat torjutuksi tai niitä ei tunnista tms. Okei, jos kyse on sellaisesta piirteestä, niin selvä, mutta edelleen olisi vakava yhteensopimattomuus. Bdsm-kontekstissa koen yhteensopimattomuuden liittyvän omalla kohdalla erityisesti siihen, että alistuessani koen tunteita aika... "tuntuvasti" sessioissa. Minä siis arvotan sen korkealle, että toinen osapuoli suunnilleen tietää, mistä on kyse, mitä eri tunteiden kanssa tehdä, mistä ne kertovat, miten niistä voi "repiä iloa irti" jne. En välttämättä näe, miten tällaiset taidot voisivat kehittyä ilman omien tunteiden kanssa tutuksi tulemista. ----------Lisäkommenttina se, että jos jollain ei ole tunnekokemuksia ja viihtyy silti bdsm:n parissa eri kumppaneiden/aktiviteettien kanssa onnistuneesti, niin hienoa! Minun kykyni ja mielenkiintoni eivät vain riittäisi sellaiseen kuvioon.
Mikä estää?
Mitkä ovat ne oivallukset tai kysymykset, jotka ovat sinulle olleet kaikista hyödyllisimpiä?
Lainaus käyttäjältä: MasterTre+40v - 28.08.2017, 15:45Eli oon epävarma,naismainen superhomo joka häpeää heikkouksiaan ja haukkuu muita homoja kaapistaan peloissaan ja katuu sen jälkeen ?Okei... Tämä reaktio se vasta kirkuukin epävarmuutta. On mahdotonta, että joku voi päästä yli neljänkympin ikään eikä koskaan ole tuntenut häpeää, pelkoa, katumusta... Erittäin inhimillisiä tunteita, jotka kuuluvat jokaisen elämään. Mielestäni niiden kieltäminen vaan antaa epäaidon ja lapsellisen mielikuvan ihmisestä.muokkaus: Ps. en sanonut sinua superhomoksi, se oli vertauskuva liittyen stereotypiaan, että eniten homoja haukkuva on nimenomaan kaapissa oleva homo. Vähän kuin eniten pelottomuuttaan korostava on eniten peloissaan.
Eli oon epävarma,naismainen superhomo joka häpeää heikkouksiaan ja haukkuu muita homoja kaapistaan peloissaan ja katuu sen jälkeen ?
Tuo T.superhomo oli huolimattomuusvirhe kun en hauku homoja enkä muitakaan mutta korostan olevani hetero . En häpeä myöntää kiireessä kirjoitelleeni ajattelemattomasti enkä kadu sitäkään Mua kiinnostais tietää mitkä asiat sua pelottaa,hävettää ja kaduttaa kun subimiehellä ne voi olla sellasia mitkä ei taas mulle aiheuta moisia tuntemuksia,oot kuitenkin käsittääkseni fyysisesti keskivertoo isompi ja vahvempi niin ei jokaista rapinaa tarvi pihalla pelätä Tätä ketjua en enempää tästä asiasta haluisi raiskata mutten tietty jätä vastaamatta kommentteihin jotka itseäni koskee privalla siis mielummin.Ps. Haukuit mua muuten psykopaatiks aikanaan niin ootko superpsyko
- Mikä on elämäsi häpeällisin kokemus?Oon tylsä ja jätän kertomatta, kun on enempi arkimaailman juttuja, eikä liity kinkyilyyn.
Lainaus käyttäjältä: Galesi - 31.08.2017, 09:36- Mikä on elämäsi häpeällisin kokemus?Oon tylsä ja jätän kertomatta, kun on enempi arkimaailman juttuja, eikä liity kinkyilyyn.Tämähän se juuri kinkyn kohdalla on mielenkiintoista, varsinkin leikkien laajetessa ja syventyessä. Aiemmin eletyt häpeälliset kokemukset voivat muodostua hard-limiteiksi tai parhaiksi mahdollisiksi mausteiksi kinkyssä, vaikka alunperin ei kinkystä ollut millään lailla kysymys.