Baarin kannatusmaksut
Melkein kaikkiin tulee eihin liittyvä vastaus En muista hävenneeni,pelänneeni,ei kaduta jne..
Lainaus käyttäjältä: MasterTre+40v - 28.08.2017, 07:34Melkein kaikkiin tulee eihin liittyvä vastaus En muista hävenneeni,pelänneeni,ei kaduta jne..Se sulle sallittakoon. Omasta puolestani voin todeta, että jos noin perustavanlaatuisia tunteita ei elämänsä varrelta tunnista, niin katson ettei ole riittäviä edellytyksiä lähteä "masteroimaan". Ainakaan minua.
Onneks ei tartte lähteä masteroimaan kun se ei oikeen ole mun juttu En häpeä että tietämättömänä nimimerkkini aikanaan valitsin mutta en viitsi sitä vaihtaakkaan kun asia on itselleni merkityksetön
Onneks ei tartte lähteä masteroimaan kun se ei oikeen ole mun juttu
Lainaus käyttäjältä: MasterTre+40v - 28.08.2017, 08:47Onneks ei tartte lähteä masteroimaan kun se ei oikeen ole mun juttu Anteeksi tyhmä kysymys mutta.....sinä olet alistuva?
Lainaus käyttäjältä: bikantti - 28.08.2017, 08:04Lainaus käyttäjältä: MasterTre+40v - 28.08.2017, 07:34Melkein kaikkiin tulee eihin liittyvä vastaus En muista hävenneeni,pelänneeni,ei kaduta jne..Se sulle sallittakoon. Omasta puolestani voin todeta, että jos noin perustavanlaatuisia tunteita ei elämänsä varrelta tunnista, niin katson ettei ole riittäviä edellytyksiä lähteä "masteroimaan". Ainakaan minua.Kiva että sallit Onneks ei tartte lähteä masteroimaan kun se ei oikeen ole mun juttu En häpeä että tietämättömänä nimimerkkini aikanaan valitsin mutta en viitsi sitä vaihtaakkaan kun asia on itselleni merkityksetön
Mikä estää?
Oikein hyvä kolumni, kiitos tästä. Tässähän onkin paljon mietittävää itselle ja muille.Sen olen oppinut, että hard limititkin voivat muuttua vuosien varrella. Vanha hard limit voi jopa paljastua uudeksi suosikiksi.---
Eli oon epävarma,naismainen superhomo joka häpeää heikkouksiaan ja haukkuu muita homoja kaapistaan peloissaan ja katuu sen jälkeen ?