Baarin kannatusmaksut
Helpon seksin hakijaa tulee, ja sitten menee, koska ei tää mikään tinder ole.
Olen yli 40 -vuotias ja mietin onko hankalampaa aloittaa kun on vanhempi vai auttaako vuosien aikana kerätty itsetuntemus ehkä paremmin alkuun.
Nyt jos joku jaksaa vielä lukea ja vastailla, niin asia, joka tässä etsiessä on pohdituttanut on, kuinka kauan D/s suhteenne ovat yleensä kestäneet, vai ovatko ne vaihdelleet? Miksi ne ovat loppuneet? Kyllästytäänkö? Vaihtuvatko elämäntilanteet? Haetaanko yleensä lyhyempiä suhteita vai voivatko nämä suhteet myös kestää...ja kestää?
Palataanpa ketjun aloittaneeseen peruskysymykseen eli: "Kuinka kärsivällisiä olette kouluttamaan uutta subia? Mikä teitä kiinnostaa aloittelijassa eniten? Samoin vinkkejä siihen mitkä lopahduttavat kiinnostuksen?-Itse näen asian niin, että subin "kouluttaminen" on hyvin pitkälti koko toiminnan suola. Paljon mieluummin koulutan tulokasta kuin hoitelen kaiken kokenutta kehäkettua.-Kiinnostuksen herättää etenkin innokas halu uuden oppimiseen, ehkäpä olenkin opettajatyyppiä, rehtori??-Kiinnostus lopahtaa, jos kemiat eivät kohtaa, S&M ja varsinkin D/s on kahden kauppaa, jos mikä.
Ensinnäkin jokaisen subin on itse löydettävä itsensä mutta täydellisen subin voi itselleen myös kouluttaa,omissani ei ole ollut yhtäkään ominaisuutta jota en olisi saanut mieleisekseni ja jokainen pienikin asia mitä on sovittu on aina pitänyt ja jokainen tahtomani asia on aina toteutunut .
Olen miettinyt pitäisikö tähän kommentoida vai ei, koska aloitin nuorena enkä tiedä sessiosuhteita mitään. Aloittaja on varmaan jo löytänyt vaikka mitä, mutta pakko sanoa tämä:BDSM-retkelle ei myydä pakettimatkoja. Jokaisen on pakko rakentaa oma kokonaisuutensa itse. Yksikään Dominoiva ei voi kouluttaa "täydellistä subia" eikä ole olemassa mitään valmista sabluunaa johon olisi pakko sovittaa itsensä. Tietysti on sanoja ja määritteitä, joista valita itselleen - mutta sitä ei kannata tehdä ennen kuin on tutustunut sanojen merkityksiin. Ja toinen asia. Dominoivat ihmiset ovat ihmisiä, ja ihmiset tekevät virheitä. Jos mennään ihan Master/Mistress-tyyppiseen alistamiseen niin ollaan tekemisissä henkilön kanssa, jonka henkilökohtaisen heikkouden sietokyky on tasolla: "Jos tulen sokeaksi niin ammun itseni." (Normaalit ihmiset yrittäisivät sopeutua tilanteeseen). Heille heikkouksien osoittaminen on äärimmäisen vaikeaa, joskus jopa siihen pisteeseen asti että käyttäytyvät mieluummin kusipäisesti. Tai niin kuin rakas puolisoni asian ilmaisee: "Jos teen virheen niin tuijotan virhettä silmiin kunnes virhe lähtee itkien pois." Jos ja kun se moka sattuu niin se kannattaa ottaa itse puheeksi eikä odottaa toista, koska sillä tavalla luot toiselle turvallisen tilan keskustella heikkouksistaan. Kyllä se ihminen siellä on. Se antaa myös ainutlaatuisen mahdollisuuden syventää kyseistä ihmissuhdetta, koska ihan kaikilla D-ihmisillä on valtavasti paineita olla täydellinen. Kun ihminen on alistuva niin aloittelijalle sataa neuvoja sieltä ja täältä (ja yksäribosi täyttyy kouluttajaMaasturien kurssiesitteistä), mutta aloittelevat D:t saavat usein lähinnä vittuilua. Se ei ole mikään helppo asia, etenkin kun monet BDSM-aktiviteetit vaativat harjoittelun tuomaa taitoa. Se ei ole helppoa ja vielä vaikeammaksi sen tekee jos kyseinen D sattuu olemaan perfektionistista sorttia.