Baarin kannatusmaksut
Öm...mitähän tässä tarkoitetaan kumppanilla? Panot on panoja, kumppani on jo suhde
Lainaus käyttäjältä: Misery - 21.08.2017, 20:59Öm...mitähän tässä tarkoitetaan kumppanilla? Panot on panoja, kumppani on jo suhde Kieltämättä aloituksen määritelmät hämmensivät. Itse otin kirjaimellisesti ("ennen kaikkea kiinnostaa siis suhteet, joissa ollaan jokseenkin kaukana seurustelusta vaikka romanttisia/seksuaalisia jännitteitä ja aktiviteetteja olisikin...") - jos nyt oikein ymmärsin.
Tinder ei ole täällä paljoakaan kehuja saanut. Omatkaan kokemukseni siitä eivät ole järin positiiviset. Käytin sovellusta peräti puoli tuntia ja hieman petyin. Siinä olisi pitänyt tehdä päätös ihmisestä lähinnä valokuvan perusteella. Koska olin hakemassa sessiosuhteita, niin valokuva ja ikä ja muu trivia ovat niitä vähiten merkitseviä asioita. Vaniljapanoseuran löytämiseen se on kuulemma pätevä.
Tinderissä on myös mahdollisuus kirjoittaa lyhyt profiilikuvaus itsestä, jostain syystä ihmiset ei vaan osaa sitä käyttää/lukea tai jos täyttävät niin täyttävät sen merkityksettömillä hymiöillä sen sijaan että viitsisivät kirjoittaa.
Lainaus käyttäjältä: Draugo - 21.08.2017, 22:26Tinderissä on myös mahdollisuus kirjoittaa lyhyt profiilikuvaus itsestä, jostain syystä ihmiset ei vaan osaa sitä käyttää/lukea tai jos täyttävät niin täyttävät sen merkityksettömillä hymiöillä sen sijaan että viitsisivät kirjoittaa.Eikö se olekaan maksullinen ominaisuus? Toisaalta itse kestin Tinderiä max. 30 sek, joten en jaksanut jäädä ottamaan selvää asian laidasta.
Nettitreffeillä en ole käynyt sen jälkeen, kun eräiden OKC- treffien jälkeen tyyppi oli täyttänyt postilaatikkoni kymmenillä viesteillä ja tehnyt musta biisin .
Lainaus käyttäjältä: MissMary - 22.08.2017, 14:11Nettitreffeillä en ole käynyt sen jälkeen, kun eräiden OKC- treffien jälkeen tyyppi oli täyttänyt postilaatikkoni kymmenillä viesteillä ja tehnyt musta biisin .Oliko hyvä biisi?
No ei sillä biisillä vielä olis Idolsia voitettu.Hyvästä biisistä ois voinutkin jotain sääliseksiä antaa.