Baarin kannatusmaksut
Minä en halua enää teidän toilailujanne korjailla.
Nykyään ”rukoilen” joka ilta kaikkia BDSM jumalia säästämään minut siltä, että olisin koskaan valmis tai täydellinen, koska olen oppinut tämän matkan olevan se juttu. Oppia oppimaan oli elämäni suurin koetus. Selvisin siitä ja nautin kaikesta mitä voin joka päivä oppia lisää tai uutta.Syy miksi tulin tänne oli se paska mitä ovelleni alkoi tupsahtelemaan. Ei! He jotka ovelleni tulivat olivat ja ovat mitä ihastuttavampia ihmisiä maailma päällään kantaa, mutta se paska mitä he olivat kokeneet ja itse joutuneet tahtomattaan kantamaan oli käsittämätöntä sekoilua BDSM:llä. Ihan ensinnäkin ymmärtäkää, että teidän mielenne on juurikin TE itse. Se joka sitä kopeloi on siis kiinni teissä tavoilla joita on mahdotonta selittää. Suojelkaa mieltänne ja suojelkaa tunteitanne. Teidän tunteenne ovat teidän omaisuuttanne, TE itse tunnette ne ja se on teidän oma rikkaus. Kenenkään ei pidä tuntea tietyllä tavalla eikä kenenkään tarvitse tuntea ”vastatunteita” jos niin ei halua. Esim. Rakkaus on itsessään lahja sen kokijalle ja se ei tarvitse mitään vahvistuksia ikinä keneltäkäänOppikaa!! Jos, te subit ette halua mitään muuta oppia niin oppikaa edes tunnistamaan kaksoissidos !! alla ote erään viisaampani sanoista:Kaksoissidos on Gregory Batesonin ja hänen työryhmänsä kehittämä systeemiteoreettisen psykologian sovellutus Russellin - pelkästään loogisesta - paradoksista.Kaksoissidos-viestissä yhteen ja samaan ilmaisuun/käskyyn/kehotukseen sisältyy kaksi ristiriitaista sanomaa, joista positiivinen tehdään tyhjäksi esimerkiksi (muttei välttämättä) non-verbaalilla viestinnällä, joka ilmentää päinvastaista tunnetilaa.Seuraavassa klassinen (ja ehkä hieman sovinistinen?) esimerkki. Mielisairaalaan tutkimuksiin joutunutta poikaansa katsomaan tullut äiti puhuu hellästi pojalleen haluten syleillä tätä, mutta kun poika lähestyy, äiti tekee lähes torjuvan eleen tai ainakin hänen syleilynsä on lähinnä jäätävä!Tällainen ristiriita aiheuttaa viestin kohteena olevalle henkilölle lähes lamaannuttavan olotilan. Hän ei tiedä, miten tuntea, käyttäytyä ja reagoida.Olen niin kyllästynyt ajatukseen näistä aivopestyistä zombiesubeista jotka toistavat toppiensa juttuja kuin mantroja. Opetelkaa edes ajattelemaan!