Ehkäpä sitä voi sitten alkaa kouluttaa orjaa ja koiraa yhteissessioihin kans ku se on oikein tottunut bdsm leikkeihin?
Toivottavasti mä ymmärsin tämän väärin. Sessioida koiran kanssa?
Toivottavasti minäkin nyt ymmärsin väärin tuon..?
Mun mielestä koirilla (saati muilla eläimillä) ei ole mitään asiaa tiettyihin asioihin ihmisten elämässä.
Jos piiskat ja ym rekvisiitta tuntuu olevan liian kaukana niin kandeis ehkä jättää kokonaan väliin sitten "sessiointi", tai hommatkaa nyt saatana sentään nurkkarunkkari mielummin kuin että koira niitä joutuisi kantamaan.
Toivottavasti tämä mun reaktio oli täysin aiheeton.
Vaikkakin koiraani on kohdeltu kaltoin edellisessä kodissaan ja täten myös pelännyt
kaikkea kovempaa ääntä tai nopeampaa liikettä, niin eläin on onnistunut saamaan luottamuksen ja uskon ihmisiin takaisin.
Ja jos esim. koirapuistossa tulee jotain kärhämää niin silloin koirani menee viheltämään peliä poikki.
Himassa taasen kun koiruus huomaa notta mitä on tapahtumassa niin se lähinnä huokaisee taasko noi aloittaa-tyylillä ja menee muualle nukkumaan.
Lisäksi koirani tietää mitkä asiat kuuluvat sille ja mitkä eivät. Karvakaveri ei lotkauta korvaansakaan jos hihna/panta/kuppi/lelu ei ole sen.
On olemassa koiria ja
koiria -eivätkä ne liity mitenkään toisiinsa.
On olemassa kissoja ja
kissoja -eivätkä ne liity mitenkään toisiinsa.
Mitenkään erityisesti en ole näitä asioita opettanut sille, ihan on itse tajunnut asiat.
Tietyt rajat ja säännöt ovat vain niin itsestäänselvyyksiä.