Kirjoittaja Aihe: TAFF 2012  (Luettu 32791 kertaa)

Valerie

  • Vieras
Vs: TAFF 2012
« Vastaus #90 : 02.09.2012, 20:49 »
Olipas kivat juhlat, kiitos järjestäjille ja esiintyjille. Erityisesti se Tintun show oli vaikuttava :love:
Kiitos myös Tiinalle latex-workshopista, mahtavaa!
nimim. Nunna hunningolla

Äpärä

  • Vieras
Vs: TAFF 2012
« Vastaus #91 : 02.09.2012, 21:06 »
Kiitos mahtavista bileistä! Showt, esiintyjät ja asut :love: Aivan mahtavaa!

Ensimmäistä mutta ei missään nimessä viimeistä kertaa paikalla!

Dunedain

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 132
  • nartun kesyttäjä = onnellisesti naimisissa
  • Galleria
Vs: TAFF 2012
« Vastaus #92 : 02.09.2012, 21:23 »
 8) Joo, kiitos meidänkin puolesta monelle taholle : bussimatkan porukka yhteisestä värjöttelystä sateessa ja sit valmistautumisesta, joka on osa tunnelmaa näillä matkoilla. Pikku paluumatkan hässäkät on nyt hoideltu kuntoon asianmmukaisella tavalla myöskin...:)

Sit tietty järjestäjät ja bileväki. Kuten joku sanoi tässä ketjussa, kahden TAFFin rintaäänellä voimme jo sanoa, että Mansessa on spesiaali tunnelma. Juonnot sujuu, niin että jokainen tietää, mitä on tulossa, aikataulut pitää ja tietty tuo paikka tuntuu nyt aikallailla passeillta biletykseen. Vanhan ja uudet tuttavuudet eli hyvät ja tuhmat ihmiset : te teette bileet niin mulle kuin rakkaallenikin. Tänne pitää varmaan tulla uudelleenkin, ugh.

Ja erityiskiitos tuntemattomalle naikkoselle, joka oli kehunut rakastani sanomalla, että hän on "todella hot". Tuollainen kohteliaisuus omalle murulle lämmittää uskomattoman paljon, vaikka noinhan se kyllä toki onkin...





Dominantti

Vs: TAFF 2012
« Vastaus #93 : 02.09.2012, 21:32 »
Lisäyksenä allekirjoittaneelta, että kiitokset musavalinnoista! En tiedä kuka toimitti tiskijukan virkaa, mutta ainakin tämän konemusadiggarin makuun sopi hyvin. Lisäksi äänenpaine oli kohdallaan kun ei tarvinnut tulppia missään vaiheessa. :) :love:

KRX

  • Vieras
Vs: TAFF 2012
« Vastaus #94 : 02.09.2012, 21:41 »
Kiitokset mukavista bileistä myös täältä! :-)

Nut

  • Vieras
Vs: TAFF 2012
« Vastaus #95 : 02.09.2012, 22:46 »
Oli ihanaa, olitte ihania. Mä olen vieläkin ihan :P >:D :love:

Onnea Tuntematon Maa!
Tinttu!
Te ihanat, hottikset bilettäjät! Oli itsekuri koetuksella, ja hyvä kumiperse koeteltavana :P

Erityiset kiitokseni haluan sanoa kaikille Kinkymarketissa päivällä käyneille:
Kiitos Horrorshop, House of Simone, Latex by Tiina Rikala ja Bard & Jester. Kiitos kaikki te, jotka toitte tavaroitanne myyntiin, ja kävitte paikalla tutustumassa tarjontaan :)
« Viimeksi muokattu: 03.09.2012, 02:15 kirjoittanut Nut »

misuli_n

Vs: TAFF 2012
« Vastaus #96 : 02.09.2012, 23:10 »
Mahtavat bileet, hieno latex show
ja tunnelma oli hyvä koko ajan.
Kiitos.




Simone

  • Vieras
Vs: TAFF 2012
« Vastaus #97 : 02.09.2012, 23:23 »
 :love:
KIITOS!
Olimme varmasti jonkun erityisen onnekkaan tähden alla - kaikki osaset loksahtivat kohdalleen ja tuloksena oli upeat bileet!

Juhlakansa oli hyväntuulista ja väkeä oli juuri sopivasti, kauniita, mielettömiä, upeita, seksikkäitä ja ennen kaikkea hyvällä fiiliksellä bilettäviä ihmisiä.
Vaikka olisi minkälaiset puitteet ja ohjelma, niin ihmiset sen juhlan ja juhlatunnelman tekevät ja nostavat kattoon!
Ja tietysti se oma seura. Vaikka nyt ei velvotteilta kauheasti touhuiluaikaa jäänytkään, niin olen onnellinen, että Metsästäjä kiireiltään ennätti juhliin!  :-*

Esitykset olivat todella onnistuneita, niihin oli panostettu. Lumoutuneena katselin taiturimaista liikuntaa, upeita asuja tai mieletöntä visuaalisuutta ja yli ymmärryksen menevää näppäryyttä.
Vaikka olen monilla lauteilla ollut, niin fetissibileissä on aina ihan erityinen lataus ilmapiirissä, jännite, joka tuntuu myös lavalle ja tuo tilanteeseen aivan omanlaisensa väreilyn. Eilen oli juuri näin, TAFF -lavalla oloa voi vain rakastaa!

Kuvaajille iso käsi, teitte mielettömän hienoa työtä! (jänskättää se lopputulos!  :P)
DeeJiit - kiitos!

Päivällä KinkyMarketissa oli väkeä hienosti ja jopa vähän aikaa jutella ihmisten kanssa - otetaanhan uusiksi ensi vuonna!?
Nut, iso kiitos, moni sai itselleen tarpeettomat tavarat kiertoon ja teki tietysti myös uusia löytöjä! (minäkin  8))

Koko TAFFpoppoolle lämmin halaus.
Miten yhteistyö ja yhdessä tekeminen voikin olla niin kivaa ja jouhevaa kun on hyviä tyyppejä hyvällä fiiliksellä!?

Kinkytekopalkinnosta olen erityisen iloinen, se meni niin oikeaan osoitteeseen - Tuntematon Maa, etunenässä Jalo, olette sen totisesti ansainneet!
 :love:


kide

  • Vieras
Vs: TAFF 2012
« Vastaus #98 : 02.09.2012, 23:40 »
Kinkytekopalkinnosta olen erityisen iloinen, se meni niin oikeaan osoitteeseen - Tuntematon Maa, etunenässä Jalo, olette sen totisesti ansainneet!
 :love:

Onnea Jalo ja Tuntematon Maa!

- Milloin saamme lukea TM:n historiikin? :)

peikkotyttö

  • Smurffit
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 126
  • Poly, mutta varattu
  • Galleria
Vs: TAFF 2012
« Vastaus #99 : 03.09.2012, 00:00 »
Minäkin alan toeta sen verran, että kykenen kiittämään. :)

Kiitokset siis täältäkin: hyvä tietää, että vaikka tekijät ja bilepaikat vaihtuvatkin, niin jotain oleellista silti pysyy samana. ;)

Erityiskiitokset minulta lähtevät juontajalle, jonka esiintymistyylistä pidin todella paljon. Lisäksi erityiskiitokset sille, että dunkkari oli erillään esitystilasta, jolloin esitystenkin aikana oli riittävästi liikkumatilaa välineurheiluun. Jou-talo vaikuttaa tilojensa puolensa sopivan taffeiluun erittäin hyvin. :)

edit: korjattu typo
« Viimeksi muokattu: 03.09.2012, 01:02 kirjoittanut peikkotyttö »

Fred_A_Stare

  • Vieras
Vs: TAFF 2012
« Vastaus #100 : 03.09.2012, 01:27 »
Kiitokset minultakin. Oli ihan mukavaa, vaikka en ollut täällä baarissa juttelemassa etukäteen niin ei tullut paljon tutustuttua muihin. Tanssimusiikki oli juu hyvää ja naisemat auttoi tätä tilapäisesti yksinäistä Domia. Erityiskiitos Valerielle jonka muodokasta peppua halusin kehua jo paikan päällä, mutta hän oli aina varattuna. Niin ja minä olin se ainoa hemmo joka köpötteli ympäri YO-taloa arskat päässä...

hippa

Vs: TAFF 2012
« Vastaus #101 : 03.09.2012, 09:08 »
Kiitokset meidänkin puolesta, kivaa oli! :) Pisteet röökikatokselle joka suojasi näppärästi niin säältä kuin ohikulkijoiden katseiltakin.

Esitykset olivat aivan huikeita ja kanssajuhlijat kauniita. :love:

Fixx

  • Vieras
Vs: TAFF 2012
« Vastaus #102 : 03.09.2012, 10:43 »
- Milloin saamme lukea TM:n historiikin? :)
Mulla on siitä raakile olemassa. Vähemmän dementoituneet osalliset saisivat vielä viilata.

Kahlittu

  • Vieras
Vs: TAFF 2012
« Vastaus #103 : 03.09.2012, 21:12 »
Kuvat lähtivät juuri maailmalle. Haluan vielä kiittää kaikkia, jotka kävivät illan aikana kuvissa. Kiitos myös Lunttu, "Adolfiina", Pip ja SlaveGirl ja ketä teitä siinä oli jeesaamassa. SG:hän kuvasi alkuillan ja meikäläinen sitten loppu illan.

Listallani oli vain yksi spostiosoite, josta en saanut selvää, joten jos luet(te) tätä, ettekä ole saaneet kuvia, laittakaa mulle yksäriä ja vähän tuntomerkkejä mitä kuvassa pitäisi olla, niin laitan nekin vielä tulemaan :)

Shae

Vs: TAFF 2012
« Vastaus #104 : 03.09.2012, 22:13 »
Mahtavaa!

Kiitos teille upea bile-kansa! Teitte TAFFista huikean illan!

Iso kiitos vielä talkooväelle ja järjestäjille!

Ja onnittelut Tuntematonmaa!

Mä olen vieläkin jossain pilvissä... MAHTAVAA!

 :love: :love: :love:

Shae