Kirjoittaja Aihe: Kumpanin pituus ja sen merkitys  (Luettu 35619 kertaa)

PinkCat

• Bizarre Club
  • V.I.P.
  • *
  • nylkky
  • Galleria
Vs: Kumpanin pituus ja sen merkitys
« Vastaus #105 : 29.01.2018, 07:26 »
miksi luen / tulkitsen aina tuon otsikon: Kumppanin pituus ja SEN... merkitys  :o
Samoin xD
Tulin tätä tänne kommentoimaan mutta en ollutkaan eka!

Voin kommentoida aiheeseen että SEN pituuden merkitys on paljon isompi kuin kumppanin henkilön pituus.

TheJorma

• Vieras
« Vastaus #106 : 29.01.2018, 13:54 »
Ei mikään maailman tärkein kriteeri, mutta viellä on kokematta alle 160 senttinen ja yli 190 senttinen neito.
Kumpaankin mittaluokkaan olisi mukava rakennella rooleja.

Skadi

• Vieras
« Vastaus #107 : 29.01.2018, 17:37 »
Liityn pitkiä miehiä kuolaavien naisten kerhoon! Olen itse about keskimittainen (166 cm) plus 5-10 cm korkoa jalassa about aina, niin kyllä miehen pitää sellainen olla että sitä voi seisoessa katsoa ylöspäin ja istuessa painaa pään hartiaa vasten ilman että tarvii mennä kippuralle. Ei se pelkkä pituus tietty mitään pelasta jos muuten ei toimi, ja jos toisaalta muuten toimii niin ei se pelkkä pituus ole mikään deal breaker, mutta jos pitää jotain tällaiseen ketjuun sanoa, niin ehdottomasti mielellään mitä pidempi sen parempi!  ::)

Voin kommentoida aiheeseen että SEN pituuden merkitys on paljon isompi kuin kumppanin henkilön pituus.

Tähän pakko sanoa, että henkilö itsessään ei voi olla liian pitkä mutta SE kyllä voi! ;)

Nick

• Vieras
« Vastaus #108 : 29.01.2018, 18:42 »
191 senttisenä lyhyin kumppani ollut 146 ja pisin lähes itseni mittainen. Asialla ei juuri ole merkitystä. Naisellisuus ratkaisee.

Ariellie

• Vieras
« Vastaus #109 : 08.03.2018, 00:55 »
Olen 172cm ja ajattelen olevani aivan keskipituinen, vaikka varmaan moni sanoisi pitkäksi. Olen tutustunut elämän aikana itseäni pitempiin naisiin, joten välillä koen olevani jopa  suhteellisen lyhyt. Se, miten pitkäksi tai pätkäksi koen itseni vaihtelee täysin seurasta, joten ajattelen, että voin olla todella lyhyt tai todella pitkä, suurimman osan ajasta kuitenkin keskipituiseksi koen itseni. Entinen kumppanini oli myös yli 2 metrinen, joten ehkä siksi tämä miten koen pituuden on mennyt tällä tavalla.

Nuorempana koin olevani lähes jättiläinen, vaikken mitenkään roteva olekaan. Silloin myös miehen pituus oli minulle tärkeä asia. Nyt toisen pituus ei oikeastaan paljon kiinnosta ja olen myös oppinut pitämään esimerkiksi pitkistä jaloistani enkä osaisi kuvitella olevani muun pituinen. Kuvittelin nuorempana myös, että miehet miettivät paljon pituusasioita, varmaan kun itse asiaa mietin. Kuitenkin tuntuu, ettei aika iso osa välitä tipan vertaa näistä asioista.

Olisihan se mukava, jos mies olisi edes saman pituinen niin olisi ehkä helpompi halata, mutta toisaalta muut tärkeämmät asiat menevät pituuden yli. Mielestäni myös lyhyempi mies hyvällä itsetunnolla on aika kiinnostava yhdistelmä :).

Pip

« Vastaus #110 : 08.03.2018, 01:28 »
Entinen aviokumppanini oli täsmälleen samanmittainen, kuin minä ja häissä hänen ollessaan koroissa koin vain ylpeyttä, että tuollainen noin näyttävä nainen haluaa naimisiin kanssani, oli tilanne jossa vihdoin tajusin, ettei naisen pituudella ole vitunkaan merkitystä. Tottakai pienempää on helpompi heitellä sängyssä ja isompaa kohtaan on käytettävä viekkaampia keinoja. Joskus voitin jossain radiokeskustelussa olleen kilpailun, toteamalla: jos mä nään pitkän naisen ja lyhyen miehen samassa seurassa, niin oletan, että mies on rikas, tai sitten helvetin hyvä sängyssä. Ite totesin, etten todellakaan ole rikas. Sain sitten viisi vapaalippua Rax:iin.

femalefeline

• Vieras
« Vastaus #111 : 08.03.2018, 09:53 »
Hmm. Ei ole ja on. Merkitystä.
Aviomies oli 188 ja minä siis 156. Totuin siihen että mies= nenä osuu rintataskussa olevaan tupakka-askiin halatessa.
Sittemmin oppinut että kumppanin pituudella ei niin väliä kunhan on voimaa ja uskaltaa sitä käyttää. Sekä fyysistä että psyykkistä. Jos toinen tuntuu oikeelta niin sitä ei edes ajattele tuollaisia asioita. Yhdyn siihen että pippelin liika pituus voi aiheuttaa torjumisreaktion, miehen pituus ei.

Selina

• Rsyke
  • Baarikärpänen
  • *
  • Nautin elämästäni.
  • Galleria
« Vastaus #112 : 08.03.2018, 11:01 »
Rakkausnaiseni mukaan kaikki ovat olleet häntä lyhyempiä polvillaan.

Angelika

• Vieras
« Vastaus #113 : 08.03.2018, 15:33 »
Rakkausnaiseni mukaan kaikki ovat olleet häntä lyhyempiä polvillaan.

Sinäkin rakkausnaiseni  :love: >:D

En jaksanut tarkistaa olenko joskus aiemmin jo tähän ketjuun kommentoinut, mutta tehdään se ainakin nyt. Mun mielestä miehellä on yksi ainoa asia, joka on pahempaa kuin pieni muna ja se on lyhyys. Pienellä munallakin voi vielä tehdä jotain, muttei lyhyellä miehellä.
Okei no otan sen verran takas, että kääpiön kanssa olis noin muuten kiva vähän touhuilla.
Naisten kanssa pituus on sivuseikka, riittää että on tissit ja pillu ja kiva suu.

Kelpie

• Vieras
« Vastaus #114 : 08.03.2018, 16:07 »
Yksi turhimmasta kriteereistä. Paljastaa ihmisen taipumuksen pinnallisuuteen.

Jukkis

• Turun Baletti
  • Baarikärpänen
  • *
  • Ikä ei ole vain numeroita.
  • Galleria
« Vastaus #115 : 08.03.2018, 16:16 »
Yksi tärkeimmistä kriteereistä. Olen siis pinnallinen.

Juuttisetä

• V.I.P.
  • "Hyvällä tavalla vaarattoman oloinen."
  • Galleria
« Vastaus #116 : 08.03.2018, 16:17 »
Pituudella niin väliä, leveydellä kyllä taikka "syvyydellä"....jos niinkuin pidempiaikaista juttua rakennellaan...

Kelpie

• Vieras
« Vastaus #117 : 08.03.2018, 18:27 »
Pituudella niin väliä, leveydellä kyllä taikka "syvyydellä"....jos niinkuin pidempiaikaista juttua rakennellaan...
Eikö ne Nokian kumpparit kestä pitkään?

;D

Wasabi

• Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • Asiakas
  • *
  • Galleria
« Vastaus #118 : 08.03.2018, 18:45 »
Tykkään tuntea itseni fyysisesti pienemmäksi kuin kumppanini, joten en voi sanoa että pituus olisi aivan merkityksetön juttu. Mutta kriteerilistallani se ei ole kovin korkealla, (hih) monilla muilla tekijöillä on enemmän vaikutusta.

Wblive

• Vieras
« Vastaus #119 : 09.03.2018, 15:07 »
Kyllä hallitsevan osapuolen pitää olla pidempi
Nainen 150-170cm on hyvä. En voisi kuvitella alistavani itseäni pidempää naista.
SEN pituudella ei varmaankaan ole lopullista merkitystä