Kirjoittaja Aihe: Kumpanin pituus ja sen merkitys  (Luettu 35632 kertaa)

TragedyForYou

• Vieras
Vs: Kumpanin pituus ja sen merkitys
« Vastaus #45 : 08.08.2017, 02:18 »
Ihan sama.

Tähän voin yhtyä. Itse oon 175 cm ja aviopuolisoni 170 cm. Pituus tai paino on ollut itselleni irrellevantti tekijä seuranhaussa. Korvien väli ja sydämen ja sielun sisältö merkannut aina eniten. Aina.  :love:
Enemmän olen törmännyt siihen, että toinen osapuoli (ei puolisoni), on ollut tarkka siitä mitä hakee. Subeilla/masoilla on ollut speksejä painosta ja pituudesta. Korvien väli ehkä enempi toissijaisena. Näin äkkiseltään.
No kukin taaplaa tyylillään ja jokainen saa hakea sitä mitä tahtoo ja asettaa kriteerinsä.
Voishan joku loukkaantua siitäkin, että itselle se korvienväli menee ohi hienojen ja treenattujen muskelien ja kyrvän pituuden.  Ja vielä lisäten, aina hyvä yhdistelmä on hyvä yhdistelmä, luonnetta, ulkonäköä ja karismaa.

ipoint

« Vastaus #46 : 08.08.2017, 06:19 »
Oman pituinen nainen olisi monessa mielessä käytännöllisempi. Keskustellessa ei tulis niskat kipeäksi ja helpottaisi monia asentoja seksin aikana. Toisaalta ei minulla mitään amatsooneja vastaankaan ole  O:-)

Kettu vinossa

• Vieras
« Vastaus #47 : 08.08.2017, 10:22 »
Itse olen keskivertoa lyhyempi niin että useimmat miehet ovat automaattisesti minua ainakin päätä pidempiä. Mutta ei minulla olisi mitään samanmittaista tai lyhyempää miestä vastaan. Halaaminen olisi ainakin helpompaa jos toinen olisi saman mittainen. Nyt vaan itsellä yleensä menee naama manboobsien väliin, joka toki on omalla tavallaan eroottista sekin.

hihaton

• V.I.P.
  • Come to the dark side. We have needles.
  • Galleria
« Vastaus #48 : 08.08.2017, 12:02 »
Vaikka lähtökohtaisesti lämpenenkin itseäni pienikokoisemmille naisille, nykyinen kumppanini on minua jonkun sentin pidempi. Korkkareita ei paljoa käytä, mutta juhliin ja vastaaviin mennessä pituusero korostuu, eikä sillä ole mitään väliä silloinkaan.

Tai no, tavallaan naureskelen itsekseni aina, kun kuulen ihmettelyä siitä, miten tällainen hukkapätkä on noin näyttävän ja pitkän naisen onnistunut saamaan.

Femmi

• Vieras
« Vastaus #49 : 08.08.2017, 19:55 »
Olen 155 cm pitkä. Pituudeni on omasta mielestäni täydellinen;) Tykkään pitkistä tytöistä ja pojista, pienistäkin tykkään kovasti.
Fyysisesti on välillä jonkin verran haasteita esim käsitellä melkein 2 m lutkaa :D Mutta kaikki nämä ovat vain oikean "lähestymistavan" löytämisen kysymyksiä. Omaan leluun pystyn lähestyä. Takaa, edestä, ylhäältä, alhaalta :D
Henkisesti en koe minua pidemmistä (jota ovat kaikki muut ihmiset paitsi minä) mitään "uhkaa" tai muuta vastaava.

MinisterVonS

« Vastaus #50 : 08.08.2017, 20:43 »
Tai no, tavallaan naureskelen itsekseni aina, kun kuulen ihmettelyä siitä, miten tällainen hukkapätkä on noin näyttävän ja pitkän naisen onnistunut saamaan.

Sinäpä sen sanoit, alituisesti tuohon törmännyt, huvitun erittäin paljonkin tuosta itsekkin.
No kyllähän sen kieltämättä pistää silmään joka tapauksessa vaikke muuten ajatuksia herättäisi, jos kumppani on niinkuin itselläni aikanaan, eli itse 162cm ja naaras 178cm :D

tiikki

• Vieras
« Vastaus #51 : 08.08.2017, 22:08 »
Kumppanin pituus on enemmän tai vähemmän evvk, liki kaikki muut asiat menee sen edelle prioriteettilistassa.

Itse olen ~190cm, mutta ryhti on vähän kärsinyt siitä kun synnyinkotona ovet loppui 185 kohdalla, tarpeeksi monta kertaa kun pään kalauttaa niin oppii alitajuisesti varomaan. :D Lisäksi kun muiden kanssa keskustelee niin tulee otettua rennompi asento, mutta huomasin sen, että vetäessäni ryhdin kohdalle keskustelukumppanit ottaa askeleen pakkia :D

Jen

• Kanta-asiakas
  • It's me, no use to act anything else...
  • Galleria
« Vastaus #52 : 08.08.2017, 22:13 »
Mä henk.koht. tykkään et mies on mua pidempi korkeiden korkojenkin kanssa, tai ainakin samanmittainen niiden korkojen kanssa. 172 voi joutua kyl joskus joustamaan ::)

Mut lopulta, persoona on pituutta tärkeämpi, pituudella ja ulkomuodolla ei oikeastaan ole ensivaikutelmaa enempää merkitystä jos livenä tapaa. Mielummin älykäs ja mielenkiintonen lyhyt rumilus kun idiootti pitkä komistus. Mutta sen verran kyllä olen pinnallinen, että rumilukseen tutustuminen on edellämainituista epätodennäköisempää XD

familyman

• Vieras
« Vastaus #53 : 08.08.2017, 23:43 »
Enpä ole koskaan miettinyt, koska olen aina ollut pisin 211cm
Nykyinen naisystävä on 153 cm,  hyvin luistaa seksi

pionitia

« Vastaus #54 : 09.08.2017, 18:08 »
Itselleni ei vastapuolen pituudella ole suurta merkitystä, kunhan ei ole mua itseäni lyhyempi (mikä on jo tosi epätodennäköistä). Enemmän tämä menee toisin päin, sillä olen itse vain 148cm, ja tämän vuoksi tuntuisi mukavalta, mikäli vastapuolen mieltymyksiin kuuluisivat nimenomaan pienikokoiset, lyhyet tytöt. Mutta tämä on vähän hifistelyä, käännä puutteet vahvuuksiksi, jne. :)

Knknti

• Vieras
« Vastaus #55 : 09.08.2017, 18:36 »
Itse kuulun miehissä niihin alle keskipituuteen jääviin (175), ja olen kyllä monesti huomannut, että se alaraja tuntuu menevän 180 sentin kohdalla. Vähän kismittää. Mutta dominoivana osapuolena kyllä pitäisin, jos nainen olisi minua pienikokoisempi. Mitä pienempi, sen parempi.

Alkoikin muuten juuri tehdä mieli jäätelöä. Mutta ei vaniljaa.

HungryWoman

• Vieras
« Vastaus #56 : 10.08.2017, 16:16 »
itsellä myös pituutta 174cm joten onhan se kiva kun mies on pidempi....nykyinen 187cm niin että 12cm korkkarit menee mennen tullen..ja silti katsoo hieman ylempää minuun..hi hiiiii grrrrr >:D

Passion

« Vastaus #57 : 10.08.2017, 20:13 »
Itse 174 ja jostain kumman syystä pidän pitkistä naisista, etenkin jos käyttävät vielä korkkareita. Siinä vain on jotain niin seksikästä. Huvittaa ajatus siitä, että esim dominoivan tulisi olla pidempi tai muuten suurikokoinen. Päässähän kaikki tapahtuu   :D

Sigmamies

• V.I.P.
  • Sanansa mittainen kusipää
  • Galleria
« Vastaus #58 : 10.08.2017, 20:25 »
Enpä ole koskaan miettinyt, koska olen aina ollut pisin 211cm
Nykyinen naisystävä on 153 cm,  hyvin luistaa seksi

Tuossa onnistuu helposti asento johon harva pystyy eli yhdellä kädellä nilkasta kiinni ja käsi kattoon suihinotto  >:D

BuZu

• Halipulainen
  • Bizarre Club
  • Baarikärpänen
  • *
  • Challenge Accepted
  • Galleria
« Vastaus #59 : 16.08.2017, 15:11 »
Itselleni kumppanin ikä, ruumiinrakenne ja pituus eivät merkitse mitään.

Täytyy tosin myöntää, että minua lyhyemmät naiset herättävät minussa voimakkaan hoiva- ja halivietin.  :love: