Kirjoittaja Aihe: Kumpanin pituus ja sen merkitys  (Luettu 35616 kertaa)

SaRu

Vs: Kumpanin pituus ja sen merkitys
« Vastaus #90 : 25.01.2018, 08:01 »
Koska itse olen lyhyt, paksu enkä ihan voimatonkaan, vaikken massiivisia lihaksia omista, niin kyllä kumppanin pituudella on väliä.
Parisuhteessa pitää olla sen verran pidempi, että saan nostaa katseeni katsoakseni silmiin.
Seksisuhteissa miehen oltava muutenkin fyysisesti sen kokoinen, ettei mun tarvitse miettiä, että meneeköhän poikaparka rikki.
Itseäni lyhyempää miestä en ole tavannut teini-ikään ehtineitä vanhemmista...

Vaakalintu

« Vastaus #91 : 25.01.2018, 08:19 »
Pituuden ja painon suhteen on oleellista lähinnä se, miten sen vartalonsa kantaa. Olemus siis ratkaisee. Paino on tässä mielessä siis paljon herkempi tekijä, koska moni kantaa siitä turhaan huolta ja se näkyy. Lyhyyttään surkutteleva mies tai pituudellaan huono vientiä selittelevä nainen ei taida herättää mielenkiintoa siinä määrin, missä itseensä tyytyväinen tallaaja. Näin ainakin omalla kohdallani.

Eli itselleni pituudella ei ole niin ratkaisevaa merkitystä. Toki jokin näkemys kannattaa olla, joten mittatilaustyönä minulle toimitettu kuritettava olisi jotain 160 ja 170 välillä. Sanotaan siis 165.

napakettu

• Bizarre Club
  • Asiakas
  • *
  • Galleria
« Vastaus #92 : 25.01.2018, 08:28 »
Olen itse aika pitkä (168cm) ja fyysisesti voimakas, jonkin verran roteva ja hieman ylipainoinen. Itsetunto ei ole kovin hyvä liittyen kehonkuvaan johtuen monista elämässä olleista asioista. Sen vuoksi viihdyn selvästi paremmin itseäni pidemmän, suurikokoisemman ja voimakkaamman miehen kanssa.

Toisaalta, tuohon omaan kokemukseen liittyy muitakin asioita. Suunnilleen saman kokoisen miehen kanssa on varsin mukavaa, jos otteissa on asennetta, voimaa ja teknistä taitoa sen verran, että tämän kokoinen nainen siirtyy tarpeen mukaan vaivatta sinne minne halutaan oli köysissä tai ei. Ja erityisesti, jos miehellä on taito saada mut tuntemaan itseni kelvolliseksi ja ihanaksi ja kaikin puolin sopivaksi, niin kokoon japituuteen liittyvät asiat jäävät täydelliesn toisarvoisiksi.
Korkkareita en erityisesti tykkää käyttää, koska silloin olen miestä pidempi. Häntä se ei haittaa, päin vastoin. Ja tietty saan siitä kicksit kun toinen tykkää selvästi.

Eli itsekkäästi toivon, että mies on pidempi sen kymmenisen senttiä ja liikunnallinen. Mutta kaikki ominaisuudet päihittävät tuon jutun mennen tullen. Ei käytännön tasolla ei ole mitään merkitystä  :D

UW

• Vieras
« Vastaus #93 : 25.01.2018, 09:01 »
Lyhkäisten miesten pituus on monesti hieman arvoituksellista. Useampia tuttuja ja sukulaisia jotka näyttävät itseäni selkästi lyhyemmiltä, mutta jos pituus tulee puheeksi niin ovat minua pidempiä  :o tai ”ainakin intissä mitattiin 175cm”  ;D
Ps viihdyn usein new-rocks tms jalassa jolloin tulee se about 6cm lisää  ;)

tiikki

• Vieras
« Vastaus #94 : 25.01.2018, 15:22 »
Tämän ketjun nouseminen ylös toi mieleen JKL:n miitit.
Niissä käy henkilöitä jotka ovat pituudeltaan lähellä virallista lyhytkasvuisuuden mittaa, ilman että ovat tukevia. Kun seison täydessä mitassa (192 cm, 1XXkg) sellaisen hentoisen naisen vieressä niin kontrasti on mahtava.

Itselleni kumppanin pituudella ei ole käytännössä merkitystä viehättävyyden kohdalla muuten kuin, että joukosta erottuvat ovat joukosta erottuvia ja käytännön kasvusokeana se helpottaa heidän painumista muistiin.

Hipsustiina

• Asiakas
  • **
  • Pikkuinen prinsessa etsimässä itseään. 👑💕
  • Galleria
« Vastaus #95 : 25.01.2018, 18:50 »
Itseasiassa taidan tuntea tämän Tiikin mainitseman Jyväskylän neidin ja olenkin luultavasti lähiaikoina uskaltautumassa hänen seurakseen Jkl-miittiin, joten saatte yhden pikkunaisen lisää sinne.  ;D

femalefeline

• Vieras
« Vastaus #96 : 25.01.2018, 19:22 »
Itsellä mittaa 156 ilman kenkiä joten melkein kaikki on mua pidempiä. Pääasia että pystyy (ja haluaa) kantaa minut sänkyyn jos nukahdan sohvassa ..tai..no..kantaa mua muutenvaan :love:

Rotikka

• Vieras
« Vastaus #97 : 25.01.2018, 19:29 »
Olen itse 162cm pitkä, ja niin kauan pituus on OK, kunnes tulee ilmi että olen dominoiva. Tosi monilla on käsitys dominoivasta naisesta, että "Me" ollaan poikkeuksetta pitkiä ja vahvarakenteisia naisia. Erään henkilön mukaan lyhyttä d-naista "eivoi ottaa vakavasti". Käskin tulla sanomaan saman kasvojen eteen, kun oon korot jalassa ja Piiska kädessä.
Ei oo tyyppiä näkynyt.
Tuota näkemystä en oo myöskään koskaan ymmärtänyt. Miksi palvelijoitaan käskevän hienostuneen prinsessan pitäis olla joku mörssäri, sehän voi laittaa miehet tekemään ne raskaat hommat! Itse en pysty ottamaan vakavasti D:tä, joka aggressiivisuudella ja fyysisellä voimalla yrittää dominoida.

Miss Finch

• Vieras
« Vastaus #98 : 26.01.2018, 00:02 »
Mä tykkään kyl selkeesti pidemmistä miehistä. Ite oon 164 ja sellaset lähemmäs kaks metriset on mun herkkua. Ei se pituus välttämättä kuitenkaan oo kaikki kaikessa.

familyman

• Vieras
« Vastaus #99 : 26.01.2018, 17:53 »
Jättiläinen kun olen ( 211cm) löytyykö täältä pitkää vapaata naista ?

diaNa

• Kanta-asiakas
  • Carpe Diem
  • Galleria
« Vastaus #100 : 26.01.2018, 19:55 »
miksi luen / tulkitsen aina tuon otsikon: Kumppanin pituus ja SEN... merkitys  :o

Flikk

• V.I.P.
  • It's playtime;)
  • Galleria
    • Novelleja
« Vastaus #101 : 26.01.2018, 21:24 »
miksi luen / tulkitsen aina tuon otsikon: Kumppanin pituus ja SEN... merkitys  :o
Samoin xD

LadyHera

• Vieras
« Vastaus #102 : 26.01.2018, 23:04 »
Preferenssi on pitkä mies, yli 185 cm. Todellisuudessa ihan sama, kunhan pää, kroppa ja kemiat toimii.

Pinku

• Baarikärpänen
  • Babygirl
  • Galleria
« Vastaus #103 : 28.01.2018, 21:55 »
Omalla kohalla se vaan menee miesten kohdalla, että jokainen sentti lisää 195 cm on vaan semmonen ah ihana-factor.

Neliapila

• Vieras
« Vastaus #104 : 29.01.2018, 07:06 »
Valitettavasti mua pidempi oltava tai saman mittainen. Ehkä alistussessioon voisin suostua lyhyemmän kanssa jos muuten kemiat natsaa. Mutta mulle pituus on iso juttu jos ihan suhdetta haluaa. 179cm ja pidemmät on namia. ;)