Kirjoittaja Aihe: Kumpanin pituus ja sen merkitys  (Luettu 35614 kertaa)

chaos_spiral

Vs: Kumpanin pituus ja sen merkitys
« Vastaus #75 : 24.01.2018, 15:21 »
Itse olen vain 180cm ja olen aika usein saanut kuulla kuinka en ole tarpeeksi pitkä. En kyllä jaksa ihmetellä, sillä kyllä minä itsekin viehätyn kovasti pituudesta, ja pitkänhuiskea neiti koroilla saisi kyllä pääni kääntymään niin että voisi tulla niskat kipeiksi. Ei tuo pituus kuitenkaan ole mikään dealbreaker koskaan ollut.

Northern82

« Vastaus #76 : 24.01.2018, 15:26 »
Helppo sanoa, että ei ole kumppanin pituudella merkitystä. Tälleen kahta metriä lähentelevänä tapauksena ei ole pidempiä naisia vastaan tullut.. :)

Morgul

• Turun Baletti
  • Baarikärpänen
  • *
  • Galleria
« Vastaus #77 : 24.01.2018, 21:01 »
167-senttinen mies täällä huutelee, että moni pieni mies juostessaan näyttää menevän niin pirusti karpaasien näyttäessä lähinnä säikyiltä hirviltä.

Rotikka

• Vieras
« Vastaus #78 : 24.01.2018, 22:11 »
Tätä kun lukee niin taidan olla vähemmistöä miesten joukossa kun minua viehättää erityisesti lyhyet naiset. Ei mitkään kääpiöt, mutta vähän keskiarvoa lyhyemmät. Siitäkin huolimatta että olen itse 186.

Naeel

• Vieras
« Vastaus #79 : 24.01.2018, 22:37 »
Pitkä tai lyhyt, sillä ei oikeastaan ole väliä. Miehekkyys, naisellisuus tai seksikkyys ja vetovoima ei oikeastaan koskaan ole ollut mulle kiinni henkilön pituudesta. Enemmän on tullut ongelmia sen kanssa, että mies ahdistuu siitä, että nainen on pidempi. Saati sitten jos vielä laittaa korkkarit tai platformit jalkaan. Jotenkin tuntuu siltä, että pitkä ei voi olla "herkkä" tai feminiininen (paitsi mallityyppisesti). Että jos on pitkä, ei voi olla söpö.

Vosu

« Vastaus #80 : 24.01.2018, 22:39 »
Ei mitään väliä. Oon itse aikalailla keskimääräisen mittainen nainen joten harvoin tulee itseäni lyhempiä miehiä vastaan mutta kiinnostavat kyllä ihan siinä missä muutkin.

aikuisten.roolileikit

• Uusi asiakas
  • *
  • Valtiatar määrää tahdin
  • Galleria
« Vastaus #81 : 24.01.2018, 22:42 »
Omasta puolesta ei väliä. Sen tiedän, että Valtiatar preferoi pidempiä kuin hän itse, minkä tavallaan myös ymmärrän.

LehA

« Vastaus #82 : 24.01.2018, 22:46 »
Tätä kun lukee niin taidan olla vähemmistöä miesten joukossa kun minua viehättää erityisesti lyhyet naiset. Ei mitkään kääpiöt, mutta vähän keskiarvoa lyhyemmät. Siitäkin huolimatta että olen itse 186.

Samoin, itse olen 186, ja lyhyet naiset viehättävät enemmän - siis kun puhutaan ensivaikutelmasta. Näin lonkalta heittäen raja menee jossakin 160 cm paikkeilla. Tutustumisen jälkeen pituuteen harvemmin tulee enää kiinnitettyä huomiota.

abbatus

« Vastaus #83 : 25.01.2018, 00:25 »
Suurin piirtein itseni mittaiset (~174cm) ja tästä alaspäin viehättää eniten. Tosin pituus merkkaa itselleni paljon vähemmän mitä ruumiinrakenne.

Hipsustiina

• Asiakas
  • **
  • Pikkuinen prinsessa etsimässä itseään. 👑💕
  • Galleria
« Vastaus #84 : 25.01.2018, 00:42 »
Monen mielestä mun on varmaan helppo huudella täältä polvenkorkeudelta (n.135), ettei miehen pituudella ole mulle väliä, mutta niin se vaan on. Nykyinen mieheke taitaa olla jotain suunnilleen 175.n sentin luokkaa (ja onhan se nyt ihanaa kun voi olla toisen rinnalla ihan pikkuinen ja mahtuu hyvin käpertymään syliin jne.) mutta olen myös törmännyt viehättäviin itseäni jopa 10cm lyhyempiin miehiin ja ehkä jopa ihastunut vähäsen.
« Viimeksi muokattu: 25.01.2018, 00:58 kirjoittanut Hipsustiina »

Greta

• Rsyke
  • Baarikärpänen
  • *
  • väkivaltiatar
  • Galleria
    • Löydät mut täältä
« Vastaus #85 : 25.01.2018, 01:35 »
Eipä sitten mitään väliä.
Miusta pienuus on söpöä ja kiva piirre ihmisessä sukupuolesta riippumatta, toisaalta arvostan myös seuraa joka yltää ylähyllyille (kun ite useimmiten en yletä).
Ja siis "pitkän" ja "lyhyen" välinen rajahan kulkee oman pituuteni kohdalla (160cm), ite oon tietenkin keskipituinen  8)

Xipetotec-A

• Vieras
« Vastaus #86 : 25.01.2018, 01:49 »
Olen itse 162cm pitkä, ja niin kauan pituus on OK, kunnes tulee ilmi että olen dominoiva. Tosi monilla on käsitys dominoivasta naisesta, että "Me" ollaan poikkeuksetta pitkiä ja vahvarakenteisia naisia. Erään henkilön mukaan lyhyttä d-naista "eivoi ottaa vakavasti". Käskin tulla sanomaan saman kasvojen eteen, kun oon korot jalassa ja Piiska kädessä.
Ei oo tyyppiä näkynyt.

Itse taas en naisten suhteen ole pituudesta ollut ikinä kiinnostunut. Mutta myönnän, että miesten suhteen pidempi saa mielenkiintoani herkemmin. 180cm ja siitä ylöspäin viehättää. Ei minusta 180cm ole lyhyt. Alle 170cm mies on lyhyt, minulle. Koska laittaessani korot jalkaan niin lyhyt mies jää lyhyemmäksi, heittämällä.

Meeri

• tuhma hauva
  • Administrator
  • *
  • Galleria
« Vastaus #87 : 25.01.2018, 02:31 »
Pituuden keskiarvot tuntuvat koko ajan menevän lyhyempään suuntaan. Muistan kun jokin vuosi sitten naisten keskimitta oli 167cm. Nyt se on 163cm. Mikä tekee minustakin ihan keskimittaisen, vaikka aiemmin ajattelin olevani lyhyt :).
Keskiverto mieskin on vain 177cm suomessa.

https://www.thl.fi/fi/ajankohtaista/kampanjat/thl100paivaa/thl-kuvin/keskivertosuomalaisen-strategiset-mitat

Ninuiitti

• Vieras
« Vastaus #88 : 25.01.2018, 05:17 »
Pituuskysymys on mulle aina yhtä kaukainen, varsinkin kun itse oon sitä mittaa, ettei huvipuistoissa parhaimpiin laitteisiin oo pituutta. Lyhytkasvuisen näkökulmasta mahdollisen kumppanin pituudella ei oo mitään väliä, kun alhaalta katsoessa ei sitä hirveen hyvin edes erota.
Tykkään kuitenkin itse olla pieni, tiedän useiden lyhytkasvuisten unelmoivan että olisivat pidempiä, itse lähinnä haluaisin olla lyhyempi.  :D
Kun kroppa on ihan eri valusta kuin yleisesti muiden, tuntuu lähinnä omituiselta jos pituus olisi kumppanissa jotenkin todella tärkeä juttu.

BuZu

• Halipulainen
  • Bizarre Club
  • Baarikärpänen
  • *
  • Challenge Accepted
  • Galleria
« Vastaus #89 : 25.01.2018, 06:21 »
Itselleni kumppanin ikä, ruumiinrakenne ja pituus eivät merkitse mitään.

Täytyy tosin myöntää, että minua lyhyemmät naiset herättävät minussa voimakkaan hoiva- ja halivietin.  :love:

Päivitetään omaa vastausta hieman:

Olen itse 178cm ja omat Rakkaani ovat 20-22cm minua lyhyempiä ja silti olleessaan Dommen roolissa ei tulee mieleen ”awww” vaan ”ouch, kohta sattuu”.

Se on olemuksesta ja asenteesta kiinni.