Tervetuloa,
Vieras
. Ole hyvä ja
kirjaudu
tai
rekisteröidy
.
1 tunti
1 päivä
1 viikko
1 kuukausi
Ikuisesti
Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Uutiset:
Baarin kannatusmaksut
Etusivu
Foorumi
Ohjeet
Haku
Kalenteri
Kirjaudu
Rekisteröidy
Tietosuoja
BDSM-baari
Aula - kaikille avoimet alueet
Lounge
Kumpanin pituus ja sen merkitys
« edellinen
seuraava »
Tulostusversio
Sivuja:
1
...
7
8
[
9
]
10
Siirry alas
Kirjoittaja
Aihe: Kumpanin pituus ja sen merkitys (Luettu 35604 kertaa)
Kore
Vieras
Vs: Kumpanin pituus ja sen merkitys
«
Vastaus #120 :
09.03.2018, 17:09 »
Kaipaan ja oikeastaan tarvitsenkin sitä tunnetta, että mies on minua isompi ja vahvempi. Pidän miehessä yhtenä puoleensavetävimpänä ominaisuutena juuri pituutta mutta onpa niitä ollut miehiä, joiden asenne on saanut minut tuntemaan itseni pieneksi eikä sitä fyysistä pituutta ole tullut edes ajatelleeksi.
Kirjattu
R75
Vieras
«
Vastaus #121 :
09.03.2018, 21:15 »
En ajattele, että kumppanin pituudella olisi minulle kovin suurta merkitystä. Minulla ei kuitenkaan ole ollut itseäni pidempää kumppania, joten käytännössä en osaa sanoa siitä mitään. Olen 183 cm. Kerran oli mahdollisuus saada subiksi yksi ihminen, joka oli hiukan minua lyhyempi. Silloin ajattelin, että voisi olla kiva, jos hän käyttäisi korkeita korkoja. Juttu ei kuitenkaan edennyt mihinkään.
Kirjattu
Dagda
Vieras
«
Vastaus #122 :
09.03.2018, 22:05 »
Jostain syystä pituus on yksi isoimmista kriteereistä minulle.
Mielestäni näyttää hivenen hassulta, kun pariskunta kävelee kadulla käsi kädessä, ja nainen on miestä pidempi.
Itselle tulee välittömästi mielikuva äidistä ja pojasta...
Ei pitkissä naisissa vikaa ole, mutta eivät ole minua varten.
Kirjattu
Mistress
Uusi asiakas
Galleria
«
Vastaus #123 :
10.03.2018, 15:20 »
Yleistäen (mikä ei tarkoita, että se olisi fiksuin tapa määritellä asiaa) ajatellaan usein niin, että miehen tulee olla naista pidempi. Myönnän, että minullekin miehen pituus on merkitsevä tekijä. Katseeni osuu mielellään pidempiin miehiin. Minua lyhyempää (172) kumppania ei ole ollut, mutta lähes samanmittaisen miehen kanssa olen ollut suhteessa. Kun on muita "avuja" ei pituudella ole niin merkitystä. Mutta mitä pidempi sub, sitä kuumemmalta tuntuu alistaa häntä.....
Kirjattu
Gitta
Baarikärpänen
Elukka
Galleria
«
Vastaus #124 :
10.03.2018, 16:55 »
Mä kuolaan pitkiä miehiä ja pieniä naisia, mutta eipä sillä pituudella ole tosielämässä juuri merkitystä. Paitsi en usko että voisin tosissani alistua itseäni lyhyemmälle ja hintelämmälle miehelle. Haluun, että mies voi pistää mut kuriin myös fyysisesti.
Kirjattu
Devotion
Uusi asiakas
Galleria
«
Vastaus #125 :
27.03.2018, 02:18 »
Itse olen 164cm ja pääsääntöisesti miehet on minua pisempiä. Pituus ei ole valintakriteeri tai iso prioriteetti, mutta se on häiritsevää jos mies itse on fiksoitunut lyhyyteensä/naisen suurempaan pituuteen. Yksi entinen heila oli niuskin nauskin 170cm, lihaksikas kyllä mutta kaikin puolin minua kapeampi, sirompi ja jotenkin tiivis paketti. Kieltämättä se vähän häiritsi kun koin itseni hänen seurassaan joka suunnasta isoksi ja leveäksi
Nyt taas liki 190cm puolison kanssa ongelma on juurikin tuo edellämainittu että tavaroita saa kurotella ylähyllyiltä (kuka säilyttää leivinpaperia yläkaapeissa?!) ja hän taas noituu kun esim. Naulakot ja avainkaapit on ruuvattu ruohonjuuritasolle.
Mutta kyllä mä vähän salaa tykkään siitä että on pitkä mies omana. Näkeepähän suunnistaa väkijoukon läpi oikeaan kainaloon.
Kirjattu
Froststrong
Vieras
«
Vastaus #126 :
27.03.2018, 15:55 »
Itse olen 174 ja lihaksikas (70kg) enkä pysty kuvittelemaan hentoa tai pientä miestä .....pelkään että hajoaisi käsiin 😁 Muutenkin lihakset viehättää ja painiminen mukavempaa kun saa oikeasti vääntää.
Kirjattu
Betoni
Vieras
«
Vastaus #127 :
27.03.2018, 20:33 »
Mulle ei juurikaan ole merkitystä sille miten pitkä kumppani on. Tämä on siis nykyinen tilanne kumppanit on ollu pituudeltaan noin 160-192 naisia kaikki. Nuorempana oli kuitenkin sellanen jännä tunne kun halaili ja pussaili tytön kanssa joka oli lähes itseni pituinen. Fiilis oli kun olis halannu toista jätkää
. Ja tämä vaan siitä kun oli tottunu siihen että kaikki muut oli ollu suurinpiirtein sen 170 suuntaan tai toiseen. Itse olen 195 ja noin 100 kilonen.
Kirjattu
Windflower
Asiakas
Galleria
«
Vastaus #128 :
27.03.2018, 21:23 »
Pituudella ei ole pienintäkään merkitystä. Luonne niin subeissa kuin mahdollisissa seurustelukumppaneissa on paljon tärkeämpää. Toki jos miespuolisko on paljon pidempi niin dominoivana osapuolena itselleni tulee olo, että tarvitsee olla vielä pisaran verran dominoivampi kuin tavallisesti (se, että onko tämä välttämättä huono asia....).
Henkilökohtaisesti olen aina hiukan kummastellut ihmisiä joille pituudella on sen verran väliä että, esim juuri niihin deittiprofiileihinsa laittavat pituusvaatimuksia. Ulkonäöllä ei ole väliä jos henkinenyhteys löytyy.
Kirjattu
TätiHapan
V.I.P.
I could eat you for breakfast
Galleria
«
Vastaus #129 :
27.03.2018, 21:39 »
On sillä merkitystä. Olen itse 169cm, en ole kertaakaan edes miettinyt mitään touhuavani itseäni lyhyemmän kanssa. Vaikka oon sinut kokoni kanssa, niin en kestä ajatusta, että tuntisin itseni jättimäiseksi. Muttei liian pitkäkään ole hyvä. Dominoidessa ei tosin ole paljoa merkitystä, mutta enemmän/vahvemmin tunnen hallitsevani, jos mies on alle 180cm. Tämäkin tietty ihan päänsisäinen ongelma varmasti.
Ja sit ihan perus pippeliä pimppiin touhut kovin ison pituuseron kanssa on nekin säätämistä. Suurin pituusero ollu 37cm ja se oli kyllä liikaa minulle.
Kirjattu
Ninni
Vieras
«
Vastaus #130 :
27.06.2018, 20:20 »
Ei kyllä ole mitään väliä... Enemmän merkkaa se, miten varttaan käyttää
Ja sitä paitsi, halutessaan dominoivaan asemaan päässyt kumppani voi aina puuttua koron korkeuteen
Tosin ballerinat ei oikein sovi mun selälle...
Kirjattu
familyman
Vieras
«
Vastaus #131 :
28.06.2018, 11:12 »
Onko täällä pitkiä naisia?
Kirjattu
Charelize
Vieras
«
Vastaus #132 :
28.06.2018, 13:13 »
Kuinka pitkä pitää olla, että on pitkä nainen?
Kirjattu
familyman
Vieras
«
Vastaus #133 :
28.06.2018, 13:22 »
+180
Kirjattu
Rietas Merenneito
Vieras
«
Vastaus #134 :
28.06.2018, 13:23 »
Tykkään kyllä, että mies on on pitkä ja raamikas. Itse olen yli 170 cm ja käytän paljon korkkareita.
Kirjattu
Tulostusversio
Sivuja:
1
...
7
8
[
9
]
10
Siirry ylös
« edellinen
seuraava »
BDSM-baari
Aula - kaikille avoimet alueet
Lounge
Kumpanin pituus ja sen merkitys
Käytämme evästeitä taataksemme sinulle hyvän käyttökokemuksen. Jatkaessasi sivujemme selaamista hyväksyt evästeiden käytön.
OK
Tarkemmin