Kirjoittaja Aihe: D:n valehtelu 24/7 -suhteessa, hyväksikäyttöä(kö)?  (Luettu 40268 kertaa)

kisunen

• Vieras
Vs: D:n valehtelu 24/7 -suhteessa, hyväksikäyttöä(kö)?
« Vastaus #90 : 07.08.2017, 10:54 »
Haluan kiittää kaikista yhteydenotoista ja tuesta! Tää on aivan käsittämätöntä, kuinka ihania ihmisiä täältä löytyykään :) joten kiitos  :love:

Se, mikä vaan musta on järkyttävää, on ne useat tarinat, joita oon nyt kuullut ja tieto siitä, että tämä ihminen on oikeasti todella aktiivinen metsästäjä. Mä en rehellisesti sanottuna odottanut tällaisia juttuja... Vaikka rikoksia ei olisikaan tapahtunut, on musta todella hurjaa, että tuollainen D liikkuu skenen laitamilla, siellä minne tieto ei yllä. Tutustuinhan minäkin koko skeneen vasta suhteen aikana, ennen sitä bdsm-leikkini ovat olleet sen ulkopuolella. Mutta onneksi tutustuin, sitä kautta oon saanut ystäviä ja luulen, että tämän tukiverkoston voimin pärjään ilman sen suurempia vahinkoja nyt. :)

Retsam

• Vieras
« Vastaus #91 : 07.08.2017, 17:01 »
Valitettavasti kertomasi mukaisia tyyppejä liikkuu.
Netin hämäryteen on helppo paeta,varsinkin kun käyttää monia eri nimimerkkejä palstoilla mistä seksiseuraa haeskelee.
Mainitsit skenen laitamat.Tuolla tarkoittanet hämärän rajamailla saalistavia mentaalitapauksia?
Löytyy niitä toki naisistakin, valitettavasti takavuosina törmännyt vastaavaan tapaukseen,jälki oli kaikintavoin todella rumaa

Totean vain että kun valitettavasti törmää tuollaiseen "nutipäähän" joka ei siis ole rehellisellä pohjalla liikkeellä vain vaan ja ainoastaan vahingoittamistarkoituksessa niin uuden suhteen luomisessa on hyvin korkea pelkokynnys.Toiset toipuvat pintanaarmuilla,mutta jotkut eivät valitettavasti koskaan varsinkin kun  SM tai 24/7 suhteessa sukelletaan todella syvälle kumppanin seksuaalisuuden,minuuden ,mielen ja kaikenkattavasti muun elämän hallinnoimiseen.

Minun on todettu olevan hyvin vanhanaikainen,eli käytännössä se tarkoittaa sitä että minä kunnioitan ja pidän kiinni naisrauhasta.
Täällä tuo käsite on valitettavasti täysin tuntematon. Lyhyesti sanottuna mikään ei ole niin tärkeää kuin toisen osapuolen hyvinvointi ja loukkaamattomuus.
Mikäli minulla olisi nyt kumppani ja joku loukkaisi kumppaniani sanoin elein tai fyysisesti jotenkin niin että asia tulisi minun tietooni niin loukkaaja olisi todellakin korviaan myöten kusessa kanssani.
Ottaisin ihan asiakseni selvittää miksi kävi näin. Eli sanoista ja teoista joutuisi vastuuseen siis kävisi niin että  loukkaaja joutuisi luokille kanssani eikä selviäisi millään päänsilittelyllä tai " sehän oli vain läppä" sori puolivillaisilla selittelyillä..
Kyllä se niin menee että kumppanini saa sen anteeksipyynnön loukkaajaltaan...

Valitettavasti yllättävän moni muukin käsite,korkonimi tahi  kiertoilmaus on muuttanut merkityksensä vuosien saatossa ja alunperin hyvää ja suojelua tarkoittavista sanoista on tullut alkuperäisen merkityksen hämärtyessä pilkkanimi/käsite.

Sopimuksista...
 Kun sukelletaan syvälle suhteeseen niin aina viimeistään alkupalojen jälkeen tehdään kirjallinen ja viranomaisille kelpaavalla idenfioinnilla varmistettu sopimus.

Määritellään sis myös  mitä leikitään ja miten,ettei mahdolliset jäljet tai muut tuo Poliisia pihaan,putkareissua  tai syytettä pahoinpitelystä,koska ulkopuolisille tämä tai siis se mitä tehdään aukeaa likimain  yhtä hyvin kuin esperanto tavalliselle kaduntallaajalle.
Sopimuksen sisältö on siis myös  toista osapuolta suojaava ja kunnioittava,eli se viimeinen turva ns. hutikutien varalle.
En mene tässä yksityiskohtiin,mutta kyllä siellä on ihan selkeästi molenpien nimet,idenfioivat tiedot, muut mitä haluaa eikä kyse siis ole mistään ns.karkkikauppailusta...

Tässä hektisessä internetin ihmemaailmassa  yllättävän monen on vaikeata käsittää ettei ihan kaikkia voi saada heti ja mikäli haluaa kovaakin käsittelyä niin sille on toki tietyt ehdot.

Mitä tulee brändäyksiin niin on toki tullut tehtyä,mutta kirjallisesti anottuna ja kolmeen kertaan varmistettuna että varmasti haluaa..

Pitkäaikainen ja todella kovaa käsittelyä aina halunnut ja kestänyt S löysi uuden Saksasta ja palasi sinne. Muistoksi yhteisistä vuosista ja osin kiitokseksi sain kunnian brändädä hänet uuden omistajansa nimikirjaimella.
Arvatkaa olenko otettu tuosta kunniasta,mutta tunsimmehan me toisemme ihan läpikotaisin ja touhuilimme toistakymmentä vuotta.Jäähyväis sessio kesti pari viikkoa hän kahleissa24/7...

Njoo lopuksi totean että tuontasoiset "........................" pilaavat monen aloittelevan subin elämän ja uskalluksen eikä se ole mitenkään hyvä asia.
Tämä siis olkootkin aloitteleva subi siis se kaunokainen 20 tahi 60 vuotta...

Toivon aloittajalle voimia toipumiseen ja kaikkea hyvää..

Draugo

« Vastaus #92 : 07.08.2017, 18:07 »
Netin hämäryteen on helppo paeta,varsinkin kun käyttää monia eri nimimerkkejä palstoilla mistä seksiseuraa haeskelee.
Mainitsit skenen laitamat.Tuolla tarkoittanet hämärän rajamailla saalistavia mentaalitapauksia?
Löytyy niitä toki naisistakin, valitettavasti takavuosina törmännyt vastaavaan tapaukseen,jälki oli kaikintavoin todella rumaa

Totean vain että kun valitettavasti törmää tuollaiseen "nutipäähän" joka ei siis ole rehellisellä pohjalla liikkeellä vain vaan ja ainoastaan vahingoittamistarkoituksessa niin uuden suhteen luomisessa on hyvin korkea pelkokynnys.Toiset toipuvat pintanaarmuilla,mutta jotkut eivät valitettavasti koskaan varsinkin kun  SM tai 24/7 suhteessa sukelletaan todella syvälle kumppanin seksuaalisuuden,minuuden ,mielen ja kaikenkattavasti muun elämän hallinnoimiseen.

Minun on todettu olevan hyvin vanhanaikainen,eli käytännössä se tarkoittaa sitä että minä kunnioitan ja pidän kiinni naisrauhasta.
Täällä tuo käsite on valitettavasti täysin tuntematon. Lyhyesti sanottuna mikään ei ole niin tärkeää kuin toisen osapuolen hyvinvointi ja loukkaamattomuus.
Mikäli minulla olisi nyt kumppani ja joku loukkaisi kumppaniani sanoin elein tai fyysisesti jotenkin niin että asia tulisi minun tietooni niin loukkaaja olisi todellakin korviaan myöten kusessa kanssani.
Ottaisin ihan asiakseni selvittää miksi kävi näin. Eli sanoista ja teoista joutuisi vastuuseen siis kävisi niin että  loukkaaja joutuisi luokille kanssani eikä selviäisi millään päänsilittelyllä tai " sehän oli vain läppä" sori puolivillaisilla selittelyillä..

Valitettavasti yllättävän moni muukin käsite,korkonimi tahi  kiertoilmaus on muuttanut merkityksensä vuosien saatossa ja alunperin hyvää ja suojelua tarkoittavista sanoista on tullut alkuperäisen merkityksen hämärtyessä pilkkanimi/käsite.

Sopimuksista...
 Kun sukelletaan syvälle suhteeseen niin aina viimeistään alkupalojen jälkeen tehdään kirjallinen ja viranomaisille kelpaavalla idenfioinnilla varmistettu sopimus.

Määritellään sis myös  mitä leikitään ja miten,ettei mahdolliset jäljet tai muut tuo Poliisia pihaan,putkareissua  tai syytettä pahoinpitelystä,koska ulkopuolisille tämä tai siis se mitä tehdään aukeaa likimain  yhtä hyvin kuin esperanto tavalliselle kaduntallaajalle.
Sopimuksen sisältö on siis myös  toista osapuolta suojaava ja kunnioittava,eli se viimeinen turva ns. hutikutien varalle.
En mene tässä yksityiskohtiin,mutta kyllä siellä on ihan selkeästi molenpien nimet,idenfioivat tiedot, muut mitä haluaa eikä kyse siis ole mistään ns.karkkikauppailusta...

Tässä hektisessä internetin ihmemaailmassa  yllättävän monen on vaikeata käsittää ettei ihan kaikkia voi saada heti ja mikäli haluaa kovaakin käsittelyä niin sille on toki tietyt ehdot.

Mitä tulee brändäyksiin niin on toki tullut tehtyä,mutta kirjallisesti anottuna ja kolmeen kertaan varmistettuna että varmasti haluaa..

Pitkäaikainen ja todella kovaa käsittelyä aina halunnut ja kestänyt S löysi uuden Saksasta ja palasi sinne. Muistoksi yhteisistä vuosista ja osin kiitokseksi sain kunnian brändädä hänet uuden omistajansa nimikirjaimella.
Arvatkaa olenko otettu tuosta kunniasta,mutta tunsimmehan me toisemme ihan läpikotaisin ja touhuilimme toistakymmentä vuotta.Jäähyväis sessio kesti pari viikkoa hän kahleissa24/7...

Njoo lopuksi totean että tuontasoiset "........................" pilaavat monen aloittelevan subin elämän ja uskalluksen eikä se ole mitenkään hyvä asia.

Eli siis jos sinun kumppani sanoo loukkaantuneensa jostain jota joku toinen henkilö on sanonut ilman että kyseinen henkilö on mitään loukkaavaa tarkoittanut sanoa niin sinä hakkaat sen kumppanin pyynnöstä? Kiva tietää, pysynpäs sinusta kaukana.

Nvriih

• Vieras
« Vastaus #93 : 07.08.2017, 18:14 »

Sopimuksista...

Eli siis jos sinun kumppani sanoo loukkaantuneensa jostain jota joku toinen henkilö on sanonut ilman että kyseinen henkilö on mitään loukkaavaa tarkoittanut sanoa niin sinä hakkaat sen kumppanin pyynnöstä? Kiva tietää, pysynpäs sinusta kaukana.

Mäkin jäin kiinni tuohon kohtaan "loukata eleillä." Eleitä on helppo tulkita väärin varsinkin jos ei tunneta toisiaan hyvin. En mä sellaisesta haluaisi joutua ahdistavalle tilinpidolle jos olisin tietämätön, että olen elehtinyt loukkaavasti. Toki väärinkäsityksiä voi aina oikoa, mutta hyvässä hengessä eikä uhkaavasti kovistellen. Mieluiten tietysti itse loukatun kanssa eikä jonkun kolmannen osapuolen kanssa.

Retsam

• Vieras
« Vastaus #94 : 07.08.2017, 22:39 »
Draugo postasi eikä sanomani mitä ilmeisimmin lainkaan avautunut.

On aivan turha ruveta vääntelemään että olisin niin vaarallinen että tulen heti sutena päälle mikäli joku sanallisesti loukkaa .

Mikäli tyylisi yleisesti on juuri tuo,että voit mennä "heittämään läppää" loukkaustarkoituksessa niin voi voi...

Kysyn vain miltä sinusta tuntuisi mikäli joku outo tyyppi ei siis tuttu näyttäisi naisystävällesi tai elämänkumppanillesi vaikkapas keskaria tai haukkuisi huoraksi?
Tuoneeko se tyydytyksen vai kui? Et siis tekisi yhtikäs mitään??? Sinusta olisi siis aivan normaalia että kumppaniasi saa muut loukata semminkin kun on sovittu ettei niin tule tapahtumaan ja se ei ole jutun juoni tai kiksien aiheuttaja??????

Kun esität väitteen että käytän väkivaltaa hetimiten niin et ilmeisesti ymmärrä murteellista käsitettä luokille laittamisesta?

Kyllä tuolla aivan tarpeeksi on näitä "kas lisää pilkattavia" mentaliteetillä olevia kun uusi ihminen yrittää tulla kuvioihin mukaan.

Mikäli et käsitä etikettiä ja ikuvanhoja käytös sääntöjä siis hyvin vanhaa naisrauhakoodia ettei toisen subiin todellakaan fyysisesti kosketa niin olet sillai  lumiukkomaisesti pihalla,eiks jeh?

Tuo tulkintasi lähinnä naurattaa ja olen hyvinkin epäileväinen siittä oletkos juuri niitä joiden suurin hupi on yrittää pokata toiselta kun ei itse saa?

Minä en muista että olisimme tavanneet,mutta lienee niin ettei meillä ole mitään yhteistä joten  evvk.

Sinä annat kokolailla selkeästi ymmärtää että olisin väkivaltaisen vaaralllinen  niin puolestani vastaan näin: Olet pelkkä palstaprovo.

Nvriih on oikeillä jäljillä siinä että kun ei tunne toista niin ilmeet ja eleet voi käsittää täysin väärin ja kaikkea sanomaa voi loukkaamistarkoituksessa ja provomielessä vääristellä kohdattaessa jossakin alan riennoista ja varsinkin näin netin välityksellä .

Kyllä täällä liikkuu myös sitä porukkaa joka saa suurimmat kiksinsä nimenomaan siitä,että ei joudu sanomisistaan ja tekemisistään yleisesti ottaen vastuuseen.

Toisaalta ihmettelen suuresti onko täällä todellakin toiminta jo sillä tasolla että katsotaan oikeudeksi tulla siihen väliin säätämään mikäli toisilla on bileissä tai miitissä tutustumisvaihe tai jokin sessionpoikanen kesken?

Yllättävän moni mietiskelee onko siis kyse subi tai naispulasta,vai mistä lie kumpuaa käsitys että näissä ympyröissä liikuskelevat naiset ovat 24/7 täysin avointa riistaa?
Voinee olla myös niin että kun itsellä ei flaksi käy eikä seuraa löydy niin polkaistaan pystyyn huhukampanja ja tällä tavoin yritetään parannella omia asemia ...

Jos nyt sattumoisin joskus liikuskelisin bileissä tai jossakin alan tapahtumassa naisen kanssa niin eipäs sitä muut todellakaan kokeile sillai..kyllä se ennenvanhaan oli todellakin niin ettei suvaittu mitään ulkopuolisten kourimisia koskettelua tai perseen lämäisyä ei siis kapakassa eikä edess S- Marketin kassajonossa.

Selvensikös tämä vai olenko jo aivan liian vanha,etten opi näitä "uusia temppuja" missä ihan kaikki on siis sallittua?

Draugo

« Vastaus #95 : 07.08.2017, 22:49 »

Voit toki selitellä sanomisiasi miten päin haluat ja tehdä yleistyksiä että minä kiertelen vittuilemassa kaikille ja pokailemassa muiden naisia jonkin omituisen tyydytyksen haussa, mutta tuo kohta ei kyllä hirveän montaa eri tulkintaa anna.

Sigmamies

• V.I.P.
  • Sanansa mittainen kusipää
  • Galleria
« Vastaus #96 : 08.08.2017, 07:50 »
Kyllä omasta huolta pidetään ja jos joku fyysisesti käy käsiksi niin pakkohan siihen on puuttua  C:-)
Eihän tässäkään mistään väkivallasta ole puhuttu mutta mitä tekee Omistajalla joka ei välitä omastaan sen vertaa että ei puuttuis tuollaiseen ?

dskk

• Vieras
« Vastaus #97 : 08.08.2017, 08:50 »

kisunen tarkoittanee esim Suomi24 ja muita ei kinky foorumeita joissa ko. henkilön tiedetään olleen tosi aktiivinen.

Isrika

• Baariruusu
  • PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Read the fucking manual.
  • Galleria
« Vastaus #98 : 08.08.2017, 09:21 »
Pidetäänhän keskustelu asiallisena ja jätetään se henkilökohtainen nokittelu pois.

Naisen oma

• Vieras
« Vastaus #99 : 08.08.2017, 11:16 »
Fetlifessä on tollainen ryhmä mihin voi vaikka englanniksi kertoa tuon tarinasi:
Kink with a history of abuse https://fetlife.com/groups/556

Voimia kisuselle ja kaikille muille jotka joutunut hyväksikäytön uhriksi! Ei pidä itseensä syyttää!
« Viimeksi muokattu: 08.08.2017, 11:42 kirjoittanut Naisen oma »

Rotikka

• Vieras
« Vastaus #100 : 08.08.2017, 11:57 »
Kyllä omasta huolta pidetään ja jos joku fyysisesti käy käsiksi niin pakkohan siihen on puuttua  C:-)
Eihän tässäkään mistään väkivallasta ole puhuttu mutta mitä tekee Omistajalla joka ei välitä omastaan sen vertaa että ei puuttuis tuollaiseen ?
Tai mitä tekee nössöllä subikoiralla joka ei omistajaansa puolustaisi? 8)

Tässä oli varmaan taas kyse nettikirjoitteluun liittyvästä loputtomasta asioiden väärinymmärtelystä. Retsamin jostain lauseesta oli mahdollista ymmärtää, että jos hänen kumppaninsa kokisi tulleensa loukatuksi, niin Retsam hakkaisi tämän mahdollisen loukkaajan asiaa sen kummemmin selvittelemättä. Siitä ei varmaan ollut kyse kuitenkaan.

stoge

• PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Väkivalta kuuluu makuuhuoneeseen
  • Galleria
« Vastaus #101 : 08.08.2017, 12:15 »
Tai mitä tekee nössöllä subikoiralla joka ei omistajaansa puolustaisi? 8)

Oottekos kundit muuten koskaan kelannu sitä, että jos ja kun siitä ahdistelijasta tekee lihamureketta niin sitten seuraavat vuodet saatetaankin
sen "oman" kädestä pidelläki lähinnä tapaamishuoneen pöydällä ?  :o

submit

• Vieras
« Vastaus #102 : 08.08.2017, 12:35 »
^ Jos osaa olla tarpeeksi vakuuttava (ja fiksu), ei edes tarvitse käydä fyysisesti käsiksi. Puolustaa voi monin tavoin.

Sosumi

• Baarikärpänen
  • Hurt me please
  • Galleria
« Vastaus #103 : 08.08.2017, 12:47 »
Väkivalta ei oo kyl missään tilanteessa hyväksyttävää.

stoge

• PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Väkivalta kuuluu makuuhuoneeseen
  • Galleria
« Vastaus #104 : 08.08.2017, 12:49 »
Väkivalta ei oo kyl missään tilanteessa hyväksyttävää.

PAITTI JOS HUORAT EI TEE MITÄ VITTU SANOTAAN SAATANA!!!  >:D

Eiku.. se onki sit jo seksiä.  :o