Baarin kannatusmaksut
Lainaus käyttäjältä: Galesi - 05.08.2017, 13:45Lainaus käyttäjältä: gemertyn - 05.08.2017, 13:44Osunko oikeaan: Mainitsee nimimerkissään ikänsä tunnuksen luontiajalta ja on näköjään poistanut fetlife-profiilinsa?Bingo.Heh, minäkin olen tavannut tämän. Aiemmin mainittujen metsästysmaiden lisäksi ko. tapaus on tullut vastaan tinderiä selatessakin.
Lainaus käyttäjältä: gemertyn - 05.08.2017, 13:44Osunko oikeaan: Mainitsee nimimerkissään ikänsä tunnuksen luontiajalta ja on näköjään poistanut fetlife-profiilinsa?Bingo.
Osunko oikeaan: Mainitsee nimimerkissään ikänsä tunnuksen luontiajalta ja on näköjään poistanut fetlife-profiilinsa?
Entä mitä ajattelee tämä joka ei edelleenkään tiedä ihan tarkkaan omia mieltymyksiään? On varmasti ehkä ainakin helpompaa olla sub, masterina joutuu kantamaan vastuuta. Toisaalta: olisiko ihan väärin olla vuorotellen kumpaakin, mä luulen että se olis ehkä mun juttu?Asiasta olen kyllä sitä mieltä että rehellinen pitää olla, ei muuten voi antautua / ottaa valtaan.
Enemmän täällä skenessä on tullut vastaan noita riemuidiootteja, jotka tuon auktoriteettinsa avulla tekee idioottimaisia juttuja. Tässäkin kyseinen sankari jää nimeämättä, joten tulee jatkamaan perseilyitään seuraavan ja taas seuraavan jne kanssa.Toivon oikeasti että ainakin subien kesken tuo nimi on jo kaikkien mahdollisten tulevienkin uhrien tiedossa.Tuota " ei ole kirjoilla täällä joten uskalla kirjoittaa", sillä ei pitäs olla mitään väliä onko urpo täällä vaiko ei. Kaikenlainen paapominen ja vähättely näissä jutuissa on täysin sieltä minne ei aurinko paista.
kieltäydyin tapaamasta ... muita ihmisiä hänen käskystään.
Yleisin vastaus oli, että mietin asioita liikaa.
Olen skenessä suht uusi, joten kiinnostaisi tietää, kuinka yleistä kyseinen käyttäytyminen on BDSM-maailmassa. Ymmärrän, että osa pitää anonymiteetin suojasta. D/s -suhde on kuitenkin oikea ihmissuhde (korjatkaa jos olen väärässä), ainakin koin sen paljon intensiivisempänä kuin esimerkiksi aikaisemmat parisuhteeni. Saako valta-asetelmaa käyttää syynä tällaiseen? Oma mielipiteeni tämän jälkeen on se, että luottamus ja rehellisyys ovat ehdoton edellytys tällaisille kuvioille.
Enemmän täällä skenessä on tullut vastaan noita riemuidiootteja, jotka tuon auktoriteettinsa avulla tekee idioottimaisia juttuja. Tässäkin kyseinen sankari jää nimeämättä, joten tulee jatkamaan perseilyitään seuraavan ja taas seuraavan jne kanssa.Toivon oikeasti että ainakin subien kesken tuo nimi on jo kaikkien mahdollisten tulevienkin uhrien tiedossa.Tuota " ei ole kirjoilla täällä joten uskalla kirjoittaa", sillä ei pitäs olla mitään väliä onko urpo täällä vaiko ei. Kaikenlainen paapominen ja vähättely näissä jutuissa on täysin sieltä minne ei aurinko paista.Vaikka kyse on aikuisista on tuo "jokainen on vastuussa itsestään" aika kulunut eikä edes kovinkaan toimiva mantra, kunnon mindfuckaajat kun on aika eri tasolla kun tavantallaajat.
Lainaus käyttäjältä: Juuttisetä - 05.08.2017, 12:44Enemmän täällä skenessä on tullut vastaan noita riemuidiootteja, jotka tuon auktoriteettinsa avulla tekee idioottimaisia juttuja. Tässäkin kyseinen sankari jää nimeämättä, joten tulee jatkamaan perseilyitään seuraavan ja taas seuraavan jne kanssa.Toivon oikeasti että ainakin subien kesken tuo nimi on jo kaikkien mahdollisten tulevienkin uhrien tiedossa.Tuota " ei ole kirjoilla täällä joten uskalla kirjoittaa", sillä ei pitäs olla mitään väliä onko urpo täällä vaiko ei. Kaikenlainen paapominen ja vähättely näissä jutuissa on täysin sieltä minne ei aurinko paista.Itse tiedän parikin henkilöä täältä baarista, jotka voisi nimetä heti kättelyssä. Sellaisia joita kannattaa vältellä oman turvallisuuden vuoksi. Mutta mikä minä olen täällä julkisesti sormella osoittamaan toisia, ei ole helppoa se..Muoks. Mutta kauheita olet joutunut kokemaan. Tsemppiä ja voimahalit
Aloittelevana subina tämä on ollut pahin pelko. Onneksi en tapaa ketään omassa kodissa vaan heidän kotonaan, jolloin sukunimi lukee ovessa jne. Toki voi olla lainattu kämppä tms mutta se on epätodennäköistä. Omaa yksityisyyttä varjelen aika tarkkaan.
Lyhyesti vielä tuohon aloituksessa mainittuun D/s -suhteen määritelmään: kaikille se ei tarkoita samaa, siksipä taas tulee eteen jo mainittu keskustelun tärkeys. Joillekin D/s-suhde tarkoittaa leikkisuhdetta (ei ehken kirjaimellisesti sentään ), joillekin syvintä ja sitoutuneinta suhdemuotoa. Ja osalle jotain noiden väliltä ja ulkopuoleltakin. Hitsi vieköön, en vain opi sulattamaan tuota termiä "leikkiä" kun on kyse vaikkapa BDSM:stä. Vaikka leikkisyys on mun mielestä ihmiselle jopa hyve, leikkiminen saa mun päässä ajatukset ihan väärään suuntaan. Ei lapsiin, vaan siihen epäsitoutuneisuuteen. Joo, oon konservatiivi tässä. Ja sitoutunut (esim. rehellisyyteen) voi olla vähemmän vakavaksi aiotussakin suhteessa.