Baarin kannatusmaksut
Komppaan Maujea ja LadyHeraa. Tulee myös mieleen, että jos hän sinulle pystyi valehtelemaan noin täydellisesti, niin ovatko nämä toiset naiset myös kokeneet saman? Jaksamisia sinulle ja vaikka olosi tuntuu varmasti kauhealta, niin hyvä vain, että pääsit tuollaisesta "masterista" eroon.
Poistin tästä tekstiäni (koska huomasin, että saatan tuntea aloituksessa mainitun henkilön, ja jos on sama: No comments, koska asioilla on aina kaksi puolta jne).Tuon olen kuulut muiltakin: "hankin hänelle naisia". Miksi, oi miksi. Tiedän että on helppo joutua/haluta/ mindmasteroinnin kohteeksi ja esim. kimppajuttuihin, vaikka ne ei oliskaan ihan se oma juttu, mutta usein ärsyttää se, että saatetaan noviisille syöttää yleisenä skenekäytäntönä jotain asiaa tai toimintatapaa - "kaikki muutkin subit". Lisäys: ymmärrän se ei ollut pointti, eikä moitekohta aloituksessa, tuli vain tässä mieleeni. Lisäys: tietysti tämä oli vain toisen osapuolen kokemus ja kertomus asiasta. Mutta vähintäänkin se, että on keksitty henkilöllisyys, eikä kerrota että se ei ole oikea nimi, on väärin. Kenenkään ei ole pakko nimeään kertoa, itsehän subi valitsee, hyväksyykö sen, vaiko skippaa. Itse olen suhteissa livetutustumisen ensipäivänä saanut tietää oikean nimen, ja se tapa on oikein hyvä mulle. Toki hitaampikin tutustumistapa on mahdollinen, mutta kyllä jossakin vaiheessa sen virallisen nimenkin on sieltä tultava. Jos siis ihan D/s- suhteeseen on tarkoitus mennä.