Kirjoittaja Aihe: Miittelöintiä Kaksiossa. 3.8. Torstai. Klo 18. Tampere.  (Luettu 2608 kertaa)

Corsected

Elikkästä, oikeiden ihmisten loistaessaan poissaolollaan, saatan teidän tietoonne, että taas on joka viikkoisten kokoontumisajojen aika. Jopa minä jätin työvuoron ottamatta kyseiselle päivälle ja saavun sen myötä syömään ja täyttämään sosiaalista tarvettani. (Ps. se kana-päärynäburger on ihan super hyvä!)

Mahoja ja sosiaalisia tarpeita täytetään siis jälleen kerran ravintolassa nimeltä 2h+K, vihreä ovi, peräpöytä jne. Yritän kerrankin olla heti kuudelta paikalla niin jos joku uusi sattuu uskaltautumaan paikalle niin mut ainakin sieltä tunnistaa.

Voisin tänään pysytellä ihan vain asian ytimessä ja jättää kaikki huonot vitsit ja muut vastaavat sitten miittiä varten, niitä tulee sielä kuitenkin ihan tarpeeksi.

Eli valukaa/tulkaa paikalle/paikalla halujenne mukaisesti. Ensi viikolla asiaan palaa sitten taas joku muu kuin minä. :D

Fjellreven

• Kanta-asiakas
  • Residentti hauva.
  • Galleria
Yritän kerrankin olla heti kuudelta paikalla niin jos joku uusi sattuu uskaltautumaan paikalle niin mut ainakin sieltä tunnistaa.

Tuli hännän alla paikalle heti kun kello lyö sata?

Corsected

Yritän kerrankin olla heti kuudelta paikalla niin jos joku uusi sattuu uskaltautumaan paikalle niin mut ainakin sieltä tunnistaa.

Tuli hännän alla paikalle heti kun kello lyö sata?

Sä tuut tuntemaan kaikki Tesoma aiheiset vitsit perseessä sitten Taffissa :3 Ostin sen uuden raipan ihan sitä varten!

hiitamus

• Vieras
Varaan kaksi paikkaa eturiviin, mulle ja miniketulle, et mekin päästään näkemään kun fjällistä mäiskitään! JOO!

Fjellreven

• Kanta-asiakas
  • Residentti hauva.
  • Galleria
Varaan kaksi paikkaa eturiviin, mulle ja miniketulle, et mekin päästään näkemään kun fjällistä mäiskitään! JOO!

Hei! Vaadin osan lipputuloista :| 

Corsected

Jopas sitä ollaan vaativalla tuulella :O

Fjellreven

• Kanta-asiakas
  • Residentti hauva.
  • Galleria

Jopas sitä ollaan vaativalla tuulella :O

Duh, Ei tätä huvinvuoksi tehä! Vai tehdäänkö? :o

Corsected

Sooon! :3

Perhonen89

• V.I.P.
  • Kiltti tyttö
  • Galleria
Hmm, voisin ehkä tulla piipahtamaan seitsemän jälkeen, kun pääsen töistä..