Baarin kannatusmaksut
... Jos olet helposti poljettavissa niin omat tarpeesi jäävät huomioimatta, jos pusket takaisin ja vaadit sitä huomiota niin sen myös saat ja vieläkin enemmän ...
...Tietenkin on aina mahdollista että ihminen on vahva henkisesti ja tottunut pärjäämään omillaan ja olettaa muiden tekevän samoin ja sanovan jos on murheita jolloin sitä sympatiaa/empatiaa on tarjolla liki rajaton määrä.En tiedä, olettaisin että pitäisi avata aina itsekin sitten suutaan jos ja kun jokin hiertää.
Lainaus käyttäjältä: SnowJewel - 25.07.2017, 09:47... Jos olet helposti poljettavissa niin omat tarpeesi jäävät huomioimatta, jos pusket takaisin ja vaadit sitä huomiota niin sen myös saat ja vieläkin enemmän ... Itsellä takaisin puskeminen tai asioiden esiin tuominen on johtanut vain mahdottomiin umpisolmuihin ja eroihin.
...Vastapuolen on kuitenkin oltava itse todella vahvatahtoinen ja -luonteinen itsekin, että homma voisi toimia, ja no, edes kiinnostun. Näin se vaikuttaa olevan muutamalla muullakin tuntemallani vastaavan luonteisella ihmisellä....
Tietenkin on aina mahdollista että ihminen on vahva henkisesti ja tottunut pärjäämään omillaan ja olettaa muiden tekevän samoin ja sanovan jos on murheita jolloin sitä sympatiaa/empatiaa on tarjolla liki rajaton määrä.
Tässä(kin) kulttuurissa "vahvaksi" kutsutaan usein myös ihmisiä joilla on itse asiassa oma itsetunto aika heikoissa kantimissa, ja kompensoivat tätä päsmäröinnillä tai muulla "vahvan" tahdon osoituksilla. Voiman ja kovuuden fetisointi on valtavirtaa, se ajaa monet feikkaamaan. Miehistä näitä löytyy muuten vielä paljon enemmän kuin naisista.
Lainaus käyttäjältä: mauje - 25.07.2017, 10:05Tietenkin on aina mahdollista että ihminen on vahva henkisesti ja tottunut pärjäämään omillaan ja olettaa muiden tekevän samoin ja sanovan jos on murheita jolloin sitä sympatiaa/empatiaa on tarjolla liki rajaton määrä.... Ei pysty antamaan periksi/luovuttamaan/olemaan pehmeä pelkäämättä menettävänsä tilanteen hallinnan. Tai pelkää hajoavansa.
Mielenkiintoinen keskustelu. Lisäisin tähän vielä näkökulman, että (hyvin kärjistetysti) ihmiset voi jakaa ns. ottajiin ja antajiin. Se tuosta aloitusviestistä tuli mieleen. Itse koen olevani mallia ottaja, ja aika tarkasti pitää yrittää huomioida antamisen puolta, ettei vallan pääse unohtumaan.