Baarin kannatusmaksut
Paljonhan puhutaan siitä, kuinka työnantajat googlettavat tietoja työnhakijoista (vaikka en tiedä onko tämä laillista)
Onko jollain itsellä kokemusta siitä, että työnhaku on vaikeutunut eroottisten kuvien takia?
Mietinkin, että voiko eroottisten kuvien lisääminen ja vielä niin, että henkilö on tunnistettavissa kuvista, vaikeuttaa todella työnhakua?
Täydellisessä maailmassa kukin voisi esitellä itseään juuri niin paljon kuin haluaa ja miten haluaa. Itse olen pyrkinyt poistamaan kaikki kuvat joissa olen tunnistettavissa, ihan vain varmuuden vuoksi. En varsinaisesti piilottele missään pimeässä, mutta ammusten tarjoaminen muille ei myöskään houkuttele, koska ikinä ei tiedä kuka kuviin törmää. Tietyissä ammateissa tuota omaa julkikuvaa pitää valitettavasti suojella enemmän kuin toisissa. Ketään ei kiinnosta, jos Siwan kassatytöstä löytyy eroottisia/bdsm -kuvia netistä, mutta joku toimitusjohtaja, opettaja tai poliisi esimerkiksi ovat sellaisia ammatteja, että moiset kuvat varmasti aiheuttavat ongelmia julki tullessaan.
Boldatusta tosin olen olen Galesin kanssa eri mieltä, sillä kyllä minua ainakin kiinnostaisi Lainaus käyttäjältä: Galesi - 24.07.2017, 14:21Ketään ei kiinnosta, jos Siwan kassatytöstä löytyy eroottisia/bdsm -kuvia netistä, mutta joku toimitusjohtaja, opettaja tai poliisi esimerkiksi ovat sellaisia ammatteja, että moiset kuvat varmasti aiheuttavat ongelmia julki tullessaan.
Ketään ei kiinnosta, jos Siwan kassatytöstä löytyy eroottisia/bdsm -kuvia netistä, mutta joku toimitusjohtaja, opettaja tai poliisi esimerkiksi ovat sellaisia ammatteja, että moiset kuvat varmasti aiheuttavat ongelmia julki tullessaan.
Lainaus käyttäjältä: Siloposki - 24.07.2017, 14:58Boldatusta tosin olen olen Galesin kanssa eri mieltä, sillä kyllä minua ainakin kiinnostaisi Lainaus käyttäjältä: Galesi - 24.07.2017, 14:21Ketään ei kiinnosta, jos Siwan kassatytöstä löytyy eroottisia/bdsm -kuvia netistä, mutta joku toimitusjohtaja, opettaja tai poliisi esimerkiksi ovat sellaisia ammatteja, että moiset kuvat varmasti aiheuttavat ongelmia julki tullessaan. Mutta oletko sinä sellaisessa asemassa, että löytäessäsi Siwan kassatytön kuvan voisit aiheuttaa ongelmia kuvan henkilölle
Mutta oletko sinä sellaisessa asemassa, että löytäessäsi Siwan kassatytön kuvan voisit aiheuttaa ongelmia kuvan henkilölle
Komppaan edellisiä.Boldatusta tosin olen olen Galesin kanssa eri mieltä, sillä kyllä minua ainakin kiinnostaisi Lainaus käyttäjältä: Galesi - 24.07.2017, 14:21Täydellisessä maailmassa kukin voisi esitellä itseään juuri niin paljon kuin haluaa ja miten haluaa. Itse olen pyrkinyt poistamaan kaikki kuvat joissa olen tunnistettavissa, ihan vain varmuuden vuoksi. En varsinaisesti piilottele missään pimeässä, mutta ammusten tarjoaminen muille ei myöskään houkuttele, koska ikinä ei tiedä kuka kuviin törmää. Tietyissä ammateissa tuota omaa julkikuvaa pitää valitettavasti suojella enemmän kuin toisissa. Ketään ei kiinnosta, jos Siwan kassatytöstä löytyy eroottisia/bdsm -kuvia netistä, mutta joku toimitusjohtaja, opettaja tai poliisi esimerkiksi ovat sellaisia ammatteja, että moiset kuvat varmasti aiheuttavat ongelmia julki tullessaan.