Baarin kannatusmaksut
Kas vain. Pitäisi kaverin bileisiin mennä Turkuun viides päivä joten voisi Porin kautta pyörähtää mikäli jaksaa reissuun lähteä. Löytyykö Porista tuolloin edullista majoitusta vai onko jotain tapahtumia?
..... Neljä yötä olis vielä kulutettavana....
Lainaus käyttäjältä: Warguess - 31.07.2017, 16:59..... Neljä yötä olis vielä kulutettavana....~Neljä yötä miittiin on, laskin itse eilen~"EILEN? No montako tänään on!? Onko TÄNÄÄN neljä yötä miittiin, vai oliko se jo eilen?! Tyhmä lapsi."Haluaisin sanoa että Ismo Leikolan tuotantoa, mutta voi olla myös Sami Hedbergiä, tai joku toinen!
Minä saavun paikalle, taukoiltuani ja pidettyäni hiljaiseloa miettien kokoonpanemisen suhteen.Ja taas voin sanoa, että parin viikon välein miittiä tiedossa
Lainaus käyttäjältä: submissive - 01.08.2017, 23:05Minä saavun paikalle, taukoiltuani ja pidettyäni hiljaiseloa miettien kokoonpanemisen suhteen.Ja taas voin sanoa, että parin viikon välein miittiä tiedossa Wuhuu, kiva juttu:)Nähdään ja huhupuheiden mukaan saattaapi tulla useitakin ensikertalaisia mukaan..