Baarin kannatusmaksut
Saisiko kaikille avoimen lautapeli-illan parittoman viikon lauantaina paikassa jonne saa ottaa mukaan koiran?
Lainaus käyttäjältä: lamie - 02.03.2018, 22:38Saisiko kaikille avoimen lautapeli-illan parittoman viikon lauantaina paikassa jonne saa ottaa mukaan koiran? Kaikki osallistujat saavat tuoda koiran mukanaan? Saattaisi olla mielenkiintoinen kokemus Joo, osallistuisin mielelläni sinkkujen lautapeli-iltaan (jos suhdestatukseltaan epämääräisesti kimpassa-asuja kelpuutetaan). Myös kaikille avoin käy - ellei ole kovin montaa kissaa paikalla.
Lainaus käyttäjältä: submit - 02.03.2018, 23:40Lainaus käyttäjältä: lamie - 02.03.2018, 22:38Saisiko kaikille avoimen lautapeli-illan parittoman viikon lauantaina paikassa jonne saa ottaa mukaan koiran? Kaikki osallistujat saavat tuoda koiran mukanaan? Saattaisi olla mielenkiintoinen kokemus Joo, osallistuisin mielelläni sinkkujen lautapeli-iltaan (jos suhdestatukseltaan epämääräisesti kimpassa-asuja kelpuutetaan). Myös kaikille avoin käy - ellei ole kovin montaa kissaa paikalla.Koira ei ole kaikille pakollinen Mutta minua (ja koiraani) ei haittaa että paikalla on myös muita koiria. Kissatkaan eivät meitä haittaa. Yritin vaan toivoa tilaisuutta johon maalla asuva koiranomistaja voi tulla mukaan.. Ei ole kiva aina jättää koiraa hoitoon. Mutta huumorilla ja pilke silmänkulmassa kirjoitettu nämä toiveet.
Lainaus käyttäjältä: Missy - 02.03.2018, 22:32Tunteet on sallittu,ymmärrän sen. Ja jos topicci on sinkut ja lautapeli niin silloin siihen osallistuu ne sinkut. Ne jotka kokee epäreiluutta järjestää omat miitit ja tekee omat topicit.Minä ehkä sitten perustan oman ketjun jossa toivon kaikille (myös koirille) avointa lautapeli-iltaa.. En koe mitään epäreiluutta ja tottakai sinkut saa lautapelailla tai tehdä mitä haluavat.
Tunteet on sallittu,ymmärrän sen. Ja jos topicci on sinkut ja lautapeli niin silloin siihen osallistuu ne sinkut. Ne jotka kokee epäreiluutta järjestää omat miitit ja tekee omat topicit.
Muuten voisin minäkin tulla mutta jos siellä on yksikin pörröinen kissa, koira tai papukaija, niin mä halipaijaan ne kaikki lyttyyn, enkä ehdi pelaamaan ollenkaan