Baarin kannatusmaksut
Nämä olisi ollut vuosituhannen parhaat "bileet" jos olisin tullut paikalle,mutta en tule jään sairastamaan kotiin.
Olen varma siitä, että kaikki paikalle saapuvat pitävät tunnin hiljaisen tuokion, ellei jopa kahden vuoksesi.Näistä näyttää tulevan varattujen miesten kokous muutenkin. Parempi jättää väliin mun osalta
Lainaus käyttäjältä: orjamies - 13.01.2012, 17:26Nämä olisi ollut vuosituhannen parhaat "bileet" jos olisin tullut paikalle,mutta en tule jään sairastamaan kotiin.Olen varma siitä, että kaikki paikalle saapuvat pitävät tunnin hiljaisen tuokion, ellei jopa kahden vuoksesi.Näistä näyttää tulevan varattujen miesten kokous muutenkin. Parempi jättää väliin mun osalta
Lainaus käyttäjältä: LaVida - 13.01.2012, 18:39Olen varma siitä, että kaikki paikalle saapuvat pitävät tunnin hiljaisen tuokion, ellei jopa kahden vuoksesi.Näistä näyttää tulevan varattujen miesten kokous muutenkin. Parempi jättää väliin mun osalta Aion ilmaantua paikalle, vaikka sinkku olenkin.
Näistä näyttää tulevan varattujen miesten kokous muutenkin. Parempi jättää väliin mun osalta
Lainaus käyttäjältä: LaVida - 13.01.2012, 18:39Näistä näyttää tulevan varattujen miesten kokous muutenkin. Parempi jättää väliin mun osalta Öh, ai onks sinne tulossa varattuja? Mikä juttu tää on, vittuilua vai aito kommentti?En mä nyt ainakaan viitsi sitten tulla jos paikalle on tulossa enempi varattuja kun ne pelitkään ei kiinnosta.