Baarin kannatusmaksut
Perussetti, mikä minulta löytyy:- rappakalja- carcassonne- menolippu- kuusi riviin (aka härkäpeli)- saboteurUutta finanssia tuli penskana pelailtua paljonkin; olisi kiva kokeilla onko aika vain kullannut muistot Monopoli-kopioista minulla olisi Ghettopoly
Voisko seuraavan sinkkuillan järkätä ilman pelejä? Ei sillä että varmaan muutenkaan kannattais tulla Trelta pks-sinkkumiittiin mutta lautapelit saa mun karvat nousemaan pystyyn. Oli pakko kuitenkin sanoa kun en varmaan ole ainoa joka ei ole pelien ystävä...
Lainaus käyttäjältä: PinkCat - 16.11.2011, 20:40Voisko seuraavan sinkkuillan järkätä ilman pelejä? Ei sillä että varmaan muutenkaan kannattais tulla Trelta pks-sinkkumiittiin mutta lautapelit saa mun karvat nousemaan pystyyn. Oli pakko kuitenkin sanoa kun en varmaan ole ainoa joka ei ole pelien ystävä...Musta on sääli et ihmiset lakkaa pelaamasta (ulko)pelejä heti kun lapsuus on ohi Joko ei yhtäkkiä kiinnosta, ei kehtaa tai sit on jotain mielenkiintosempaa tekemistä, kuten vaik sitä ryyppäämistä ja telkkarin tuijotusta. Tai sit niit pelataan vaan juhannuksena mökillä kun muutakaan tekemistä ei ole. Kaikkina muina iltoina voi tehdä sinkut mitä lystää, mut tää yksi sinkkujen peli-ilta vuodessa on hieno idea.
Mun henkkoht peli-inhoni on säilynyt ihan lapsuudesta asti koska on sen verran luonnevikaa etten kestä häviötä joten en viitti itteäni kiusata pelaamalla pelejä ja ahdistumalla kun yritän peitellä sitä piirrettä itsessäni. Toinen vaihtoehto on että pelaan ja saan raivarin kun häviän. Kumpi lie kivempi sinkkuillassa.
Lainaus käyttäjältä: PinkCat - 17.11.2011, 18:23Mun henkkoht peli-inhoni on säilynyt ihan lapsuudesta asti koska on sen verran luonnevikaa etten kestä häviötä joten en viitti itteäni kiusata pelaamalla pelejä ja ahdistumalla kun yritän peitellä sitä piirrettä itsessäni. Toinen vaihtoehto on että pelaan ja saan raivarin kun häviän. Kumpi lie kivempi sinkkuillassa. Et ole yksin. Minä en pela myöskään ja kahdesta syystä: en kestä kun häviän (mä oikeasti saatan ottaa homma tosisaan ja itkeä tihruuttaa muutama tunti) ja minä en ikinä muista mitään sääntöjä. Olen joskus pelanutkin, jotain peliä intohimoisesti muutama viikko, esim ginirommia mutta nyt totean etten muista edes paskahousun tai ämpärin sääntöjä. Ja Lemmingsien kanssa viihdyin tasan niin kauan kun niistä tuli kolmiulotteiset.Mutta tämä oli erittäin OT, joten muille vaan hyviä pelaamisia...