Baarin kannatusmaksut
Kinkyjen kansalliskarttaHelsingin bileissä en ole koskaan tullut käyneeksi, mutta niistä minulla on maatilan tyttönä sellainen sisäsyntyinen ennakkoluulo, että pitäisi olla jotenkin hienompaa sakkia että siellä kelpaisi. Jos on kumit Kiinasta tai korkkarit Kookengästä, niin pahaa naamaa tullee joka nurkkapöydästä. Jyväskylään minulla ei puolestaan ole koskaan ollut hinkua, koska kuulemma paikallisen swinger-historian nimissä kinkyilyyn kuuluu kaikenlaista pöytien alla suikkarointia sekä läähätysrunkkailua.
On tullut käytyä bileissä niin Helsingissä, Turussa, Oulussa, kuin Tampereella. Kaikissa suht sama meininki. Eräissä Helsingin bileissä tosin eräässä esityksessä oli mukana naulapyssy, jota käytettiin lavalla yleisön ollessa todella lähellä. Mietittiin siinä, että mahtaako ihan turvallista olla ja onko tullut lupaa paikan puolesta...
Lainaus käyttäjältä: Ms. M - 27.06.2017, 13:09On tullut käytyä bileissä niin Helsingissä, Turussa, Oulussa, kuin Tampereella. Kaikissa suht sama meininki. Eräissä Helsingin bileissä tosin eräässä esityksessä oli mukana naulapyssy, jota käytettiin lavalla yleisön ollessa todella lähellä. Mietittiin siinä, että mahtaako ihan turvallista olla ja onko tullut lupaa paikan puolesta...Kommentoinpa tätä niin ei tartte enää olla "huolissaan". Satuin itse olemaan tuon esityksen toinen osapuoli ja olin myös yksi neljästä pääjärjestäjästä = lupa oli ja kaikkien esitysten sisältö oli etukäteen tiedossa. Myös ohjelma oli treenattu moneen kertaan ja myös huomioitu pyssyn käytön suunta yleisö huomioonottaen.. esitystä ei olisi toteutettu jos siitä olisi OIKEASTI ollut vaaraa sivullisille (tämän nyt sanoo järkikin).. että se siitä.. enempää en lähde tätä puimaan täällä. Piste. Enemmän olisin huolissani jos bileissä esim. laitteet aiheuttavat ongelmia (kuten esim. tänäkin keväänä olemme saaneet lukea) tai piiskat viuhuu ohikulkeviin tilan ahtauden vuoksi.. Mitä tulee bileisiin, niin Helsingin, Turun, Oulun ja Tampereen bileitä on tullut kierrettyä. Kaikissa on oma tunnelmansa, mutta kyllä illan fiiliksen on rakentanut yleensä seura.. mulle pääasia on, että bileitä järkätään ja mahdollistetaan sitä kautta jengin yhteenkuuluvuutta (jos sellaista edes on) ja tutustumista toisiin ja skeneen.
Lainaus käyttäjältä: Blondie77 - 27.06.2017, 15:20Lainaus käyttäjältä: Ms. M - 27.06.2017, 13:09On tullut käytyä bileissä niin Helsingissä, Turussa, Oulussa, kuin Tampereella. Kaikissa suht sama meininki. Eräissä Helsingin bileissä tosin eräässä esityksessä oli mukana naulapyssy, jota käytettiin lavalla yleisön ollessa todella lähellä. Mietittiin siinä, että mahtaako ihan turvallista olla ja onko tullut lupaa paikan puolesta...Kommentoinpa tätä niin ei tartte enää olla "huolissaan". Satuin itse olemaan tuon esityksen toinen osapuoli ja olin myös yksi neljästä pääjärjestäjästä = lupa oli ja kaikkien esitysten sisältö oli etukäteen tiedossa. Myös ohjelma oli treenattu moneen kertaan ja myös huomioitu pyssyn käytön suunta yleisö huomioonottaen.. esitystä ei olisi toteutettu jos siitä olisi OIKEASTI ollut vaaraa sivullisille (tämän nyt sanoo järkikin).. että se siitä.. enempää en lähde tätä puimaan täällä. Piste. Enemmän olisin huolissani jos bileissä esim. laitteet aiheuttavat ongelmia (kuten esim. tänäkin keväänä olemme saaneet lukea) tai piiskat viuhuu ohikulkeviin tilan ahtauden vuoksi.. Mitä tulee bileisiin, niin Helsingin, Turun, Oulun ja Tampereen bileitä on tullut kierrettyä. Kaikissa on oma tunnelmansa, mutta kyllä illan fiiliksen on rakentanut yleensä seura.. mulle pääasia on, että bileitä järkätään ja mahdollistetaan sitä kautta jengin yhteenkuuluvuutta (jos sellaista edes on) ja tutustumista toisiin ja skeneen.Kiitos selvennyksestä. En muuten ollut ainoa, joka asiasta oli ihan oikeasti huolissaan.
Lainaus käyttäjältä: Ms. M - 27.06.2017, 16:53Lainaus käyttäjältä: Blondie77 - 27.06.2017, 15:20Lainaus käyttäjältä: Ms. M - 27.06.2017, 13:09On tullut käytyä bileissä niin Helsingissä, Turussa, Oulussa, kuin Tampereella. Kaikissa suht sama meininki. Eräissä Helsingin bileissä tosin eräässä esityksessä oli mukana naulapyssy, jota käytettiin lavalla yleisön ollessa todella lähellä. Mietittiin siinä, että mahtaako ihan turvallista olla ja onko tullut lupaa paikan puolesta...Kommentoinpa tätä niin ei tartte enää olla "huolissaan". Satuin itse olemaan tuon esityksen toinen osapuoli ja olin myös yksi neljästä pääjärjestäjästä = lupa oli ja kaikkien esitysten sisältö oli etukäteen tiedossa. Myös ohjelma oli treenattu moneen kertaan ja myös huomioitu pyssyn käytön suunta yleisö huomioonottaen.. esitystä ei olisi toteutettu jos siitä olisi OIKEASTI ollut vaaraa sivullisille (tämän nyt sanoo järkikin).. että se siitä.. enempää en lähde tätä puimaan täällä. Piste. Enemmän olisin huolissani jos bileissä esim. laitteet aiheuttavat ongelmia (kuten esim. tänäkin keväänä olemme saaneet lukea) tai piiskat viuhuu ohikulkeviin tilan ahtauden vuoksi.. Mitä tulee bileisiin, niin Helsingin, Turun, Oulun ja Tampereen bileitä on tullut kierrettyä. Kaikissa on oma tunnelmansa, mutta kyllä illan fiiliksen on rakentanut yleensä seura.. mulle pääasia on, että bileitä järkätään ja mahdollistetaan sitä kautta jengin yhteenkuuluvuutta (jos sellaista edes on) ja tutustumista toisiin ja skeneen.Kiitos selvennyksestä. En muuten ollut ainoa, joka asiasta oli ihan oikeasti huolissaan.Veikkaanpa että näitä huolestuneita on ollut huomattavasti vähemmän kuin esityksestä rennosti nauttineita. Itsekin olin em. bileiden yksi järjestäjistä, enkä ole kuullut bileiden aikana enkä jälkeen minkäänlaista kritiikkiä naulapyssyn käyttöön liittyen. Bileiden (oletettuunkin) turvallisuusriskiin pitää puuttua heti kun joku asia arveluttaa, eikä seuraavana vuonna Mutta noin yleisesti ottaen luulen että bileiden onnistumiseen vaikuttaa enemmän järjestäjien panostus, kuin maantieteellinen sijainti. Mietin, onko itsellä parhaillaan jotain stereotypiota bileisiin liittyen. Kinkybileisiin ei ole, mutta swingers-bileisiin liittyen on - koska en ole käynyt. Swinkkujen bileiden kuvittelen olevan himonussijoiden paratiisi, lieneekö sitten totuus, vaiko oletus. Ennen ihan ekoja kinkybileitä kuvittelin tapahtuman olevan huomattavasti railakkaampi ja toimintapainotteisempi