Kirjoittaja Aihe: Vapaan riistan seuranhakubileet  (Luettu 11609 kertaa)

caffeine_junkie

  • Vieras
Vapaan riistan seuranhakubileet
« : 13.11.2011, 12:55 »
Koska tämäkin idea oli hyvä niin erotetaanpa tämä aihe sinkku-kinku-ketjusta omakseen. Ketä kiinnostaa pariskunnille, polyille ynnä muille (sinkuille ja?) ei sinkuille tarkoitetut bileet? Ideana kuitenkin, että kaikki paikalletulevat OVAT ETSIMÄSSÄ SEURAA.

Hyvä pitää 'sinkku' ja 'muu seuranhaku' miitit erillään. Seuraa vaan pahaa mieltä jos sinkkumiitissä joku jo pidempään flirttaillut mukavan tyypin kanssa vain kuullakseen : "Niin haluisitko tulla sessioimaan mun ja mun avokin kanssa."

Pariskunnat ja muut kiinnostuneet voivat tässä ketjussa kehittää ideaa itse pidemmälle. Itse en ole pariskunnan puolikas niin en tiedä mitä kaipaatte. :)

submit

  • Vieras
Vs: Vapaan riistan seuranhakubileet
« Vastaus #1 : 15.11.2011, 11:08 »
Ketä kiinnostaa pariskunnille, polyille ynnä muille (sinkuille ja?) ei sinkuille tarkoitetut bileet? Ideana kuitenkin, että kaikki paikalletulevat OVAT ETSIMÄSSÄ SEURAA.

Seuranhakuun kohdistettuja bileitä tai miittejä voisi kokeilla. Miksei sinkutkin voisi osallistua, jos olisivat kiinnostuneita esim. parien seurasta. Vaikea ennustaa, miten hyvin idea toimisi - ehkä seuranhaku olisi helpompaa ja tuloksekkaampaa, kun kaikki olisivat tulleet samoissa merkeissä paikalle ja  "vain tuttuja tapaamaan tulleet" puuttuisivat.

KinkyPohjola -tapahtumassa on kokeiltu alkuillan tutustumistilaisuuksia - halukkaat ovat voineet kokoontua saman pöydän ääreen esittäytymään ja juttelemaan. Se on mielestäni toiminut hyvin, ainakin muihin tutustumisen apuna. Sitähän voisi kokeilla muissakin bileissä sinkkujen  ja/tai muuten vain seuraa hakevien pöytänä.

Joku tai jotkut kaipasivat myös pareille tarkoitettuja miittejä (ei seuranhakumielessä) - ehkä siinäkin olisi ideaa.

caffeine_junkie

  • Vieras
Vs: Vapaan riistan seuranhakubileet
« Vastaus #2 : 15.11.2011, 11:12 »
Täytyy todeta että tämä ketju ei läheskään yhtä suurta alkusuosiota saavuttanut kuin sinkkumiitti. Ehkä otsikko ei vetoa? Ehkä muilla kuin sinkuilla on jo tarvitsemansa seura? Tai ehkä barit eivät hae seuraa pereista vaan enemmänkin sinkuista? Siitä kolmannesta pyörästä?

Tai ehkä kysyntää olisi paremminkin kinkypariskuntien piknik-tapaamiselle?

averna

  • Vieras
Vs: Vapaan riistan seuranhakubileet
« Vastaus #3 : 15.11.2011, 11:17 »
"Ei-sinkut" ei varmaan niin epätoivon vimmalla ole seuraa hakemassa. Kriteerit on kovat eikä minnekään ole kiire. Mutta jos relaxed-hengessä juttu toimisi niin tokihan tällaiseen voisi osallistua.

submit

  • Vieras
Vs: Vapaan riistan seuranhakubileet
« Vastaus #4 : 15.11.2011, 11:21 »
Ehkä otsikko ei vetoa?

Otsikko kieltämättä vie ajatuksia tiettyyn suuntaan :D

orjamies

  • Porttikiellossa
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1978
  • Etsin itseäni parenpaa seuraa
  • Galleria
Vs: Vapaan riistan seuranhakubileet
« Vastaus #5 : 15.11.2011, 12:09 »
Tässä vaan kävi niin että kun alkuperäisidea ei sopinut "parille" ihmiselle,niin lähdettiin säätämään.

Mutta voihan sopia että lautapeliilta on kinkyhenkinen sinkku ja + muiden tapahtuma =)

pöydät voi jakaa es tyyliin niin että parit ja niitä hakevat istuvat omassa pöydässä.

ryhmä muut sitten niissä muissa pöydissä.

elikkä alkuperäisideasta kiinnostuneet eikun päivä vaan lukkoon ja menox =)

caffeine_junkie

  • Vieras
Vs: Vapaan riistan seuranhakubileet
« Vastaus #6 : 15.11.2011, 14:59 »
Sinkkuillan haluan kyllä pitää sinkkuiltana just siks että muuten se on vaan yleinen kinkymiitti... Toki ihan kaikille vapaat lautapeli-illat on sekin hyvä idea. Mutta tämä yksi miitti vuodessa olkoon sinkuille :)

Suovilla

  • Vieras
Vs: Vapaan riistan seuranhakubileet
« Vastaus #7 : 16.11.2011, 10:08 »
Juu, samaa mieltä Orjamiehen kanssa, tämä hajosi hieman liian aikaisessa vaiheessa turhan pieniksi paloiksi.

Keskustelun jatkaminen tuossa sinkku-kinkku-ketjussa olisi ollut ehkä mainio tapa kartoittaa vähän aihetta. Kas kun alkaa näyttää sitlä, että sanat hämmentävät.

Kuka tarkoittaa mitä milläkin.  Oisko siis sinkkubile vakavahenkinen elämänkumppaninhakutapahtuma vai? Miksi vapaan riistan bileet olisi vain pariskunnille?

Lautapeli-ketjussa näköjään keskustelu jatkuu, kaiketi siksi, että siinä jotenkin "selvät sävelet". Aiotaan kokoontua pelien ympärille tarkoituksena tutustua kanssapelaajiin hieman paremmin. Vapaata kuviokelluntaa.

Suovilla :)

Pandemonia

  • Vieras
.
« Vastaus #8 : 16.11.2011, 10:35 »
.
« Viimeksi muokattu: 19.11.2011, 00:31 kirjoittanut Pandemonia »

Leccare

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 939
  • Orgasmikiduttaja
  • Galleria
Vs: Vapaan riistan seuranhakubileet
« Vastaus #9 : 16.11.2011, 11:55 »
Olisiko pippaloissa darkkari?

Pandemonia

  • Vieras
.
« Vastaus #10 : 16.11.2011, 12:22 »
.
« Viimeksi muokattu: 19.11.2011, 00:31 kirjoittanut Pandemonia »

DominaDragon

  • Vieras
Vs: Vapaan riistan seuranhakubileet
« Vastaus #11 : 16.11.2011, 13:24 »
Hyvä idea. Olen itse sinkku ja seuraa vailla. Kertokaa mulle milloin ja missä on ko. bileet?

DominaDragon

Stylos

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 783
  • Ainoan oikean kinky-totuuden Suur-Mufti
  • Galleria
Vs: Vapaan riistan seuranhakubileet
« Vastaus #12 : 18.11.2011, 23:11 »
Se, että ”parille ihmiselle” ei soinut, ei tainnut olla syy erottaa ketjuja. Itse näin, että alkuperäisessä ketjussa toiset puhuivat bileistä ja toiset miitistä, mikä on eri asia. Minusta miitit, jotka yleensä ovat pienemmälle porukalle voi olla hyvä niille, jotka etsivät vakavahkoa seurustelusuhdetta.

Bileissä taas olisi hyvä olla mahdollisimman laaja osanottajajoukko ja mukaan voisivat tulla ihan mitä tahansa seuraa hakevat. Kyse kummassakin tietysti olisi lähinnä siitä, että keille tilaisuus on tarkoitettu, ei siitä, että tulijoiden sinkkuusastetta kontrolloitaisiin jotenkin.

Seuranhaku-bileistä voisi tulla ihan hauskat, sillä seuranhaun, oli se vakavaa tai ei, avulla voitaisiin päästä yli suomalaisten bileiden suurimmasta ongelmasta eli siitä, etteivät ihmiset oikein kehtaa puhua tuntemattomille tai lähteä kunnolla keskusteluun, kun puhutellaan. Tämä haittaa myös kunnon kinkyilyn käynnistymistä. Häkin larpissa pääsimme tarinan avulla yli näistä ongelmista.

En oikein usko, että mikään yhdistys voisi tällaisia bileittä lähteä järkkäämään eli se on ihmisten omasta aktiivisuudesta kiinni, milloin ja miten homma toteutettaisiin. Sinänsä olisin kyllä valmis laittamaan korteni kekoon. Yksi vaihtoehto on katsoa ensin peli-ilta ja siellä tunnustella, minkälaista kinky-sinkutoimintaa olisi järkevää ja mahdollista järjestää.

eve

  • Vieras
Vs: Vapaan riistan seuranhakubileet
« Vastaus #13 : 14.06.2013, 22:34 »
Vaadin sinkkubileitä napakymppeineen ja pikadeitteineen!

Käpy

  • Vieras
Vs: Vapaan riistan seuranhakubileet
« Vastaus #14 : 15.06.2013, 08:34 »
Vaadin sinkkubileitä napakymppeineen ja pikadeitteineen!

Voisi unohtaa kaiken sälän. Faktat pöytään ja sitten arvioidaan sopivuutta :)
Mä olen niin mukana!