Kirjoittaja Aihe: Tampereen torstaimiitti poikkeuksellisesti @ RUBY AND FELLAS 22.6. klo 18 alkaen  (Luettu 3379 kertaa)

hihaton

• V.I.P.
  • Come to the dark side. We have needles.
  • Galleria
Kävi kuulkaas niin, että Kaksion tarjoilijan mukaan paikka on kiinni torstaina, joten miitti käväisee väistötiloissa näin juhannuksen alla. Ruby and Fellas on irlantilais- ja muutenkin henkinen anniskeluravintola ihan Keskustorin tuntumassa, Hämeenkatu 15. Siitä sillan kupeesta portaat alas, niin isosta kyltistä on paha erehtyä. Ruokaa ja juomaa löytyy!

Ulkopaikkakuntalaisia tähtiä on nykytiedon valossa ainakin kaksi paikalla, eli kannattaa tulla tapaamaan uusia perverssejä kaikkien meidän vanhojen lisäksi. Aloitellaan tuttuun tapaan klo 18 kieppeillä ja ollaan niin pitkään kuin viihdytään. Perjantaina on kuitenkin useimmilla vapaapäivä ja juhannussimaa ehtii kitata silloinkin.

Nähdään Rubyssa torstaina!

Ariette

• Kanta-asiakas
  • Täh? En tajunnu!
  • Galleria
Nythän on tähdet niin onnekkaassa asemassa ja juna kulkee raiteillaan puksuttaen minut kovaa vauhtia kuvankauniin Tampereen maisemiin juuri miittipäivänä! Jeeeeee! Siksi olen saapuva joukkoon hilpeäänne siinä hitusen yli seitsemän, kunhan junan pysähdyttyä nakkaan kassit olalle ja tanssin paikalle.

Jotain ruokaakin taisi hihaton mainita saavan paikasta, joten toivon sieltä löytyvän myös jotain syötäväksi kelpaavaa nälkäiselle matkalaiselle. Olin jo niin odottanut viikkokausia kaksion kasvisannosta... Mutta pettymyksistä kohti uusia pettymyksiä vai miten se meni?

Joka tapauksessa oon ihan hurjan iloinen ja onnellinen saadessani saapua Tampereelle ja aloittaa siellä oloni juuri teidän seurassanne ja miitissänne  :love: :love:

Corsected

Minä tulen myöös! :3

hihaton

• V.I.P.
  • Galleria

Fjellreven

• Kanta-asiakas
  • Residentti hauva.
  • Galleria
Minä tulen myöös! :3
Ooh  :love: Tästä tulee kivaa!

Tuun varmistaan ettei nyt vaan olis a) liian kivaa b) kävis mitään.

Khyanna

• Baarikärpänen
  • Alien
  • Galleria
Ehkä mäkin tällä kertaa, JOS MUISTAN ;D

Khyanna

• Baarikärpänen
  • Alien
  • Galleria
Nythän on tähdet niin onnekkaassa asemassa ja juna kulkee raiteillaan puksuttaen minut kovaa vauhtia kuvankauniin Tampereen maisemiin juuri miittipäivänä! Jeeeeee! Siksi olen saapuva joukkoon hilpeäänne siinä hitusen yli seitsemän, kunhan junan pysähdyttyä nakkaan kassit olalle ja tanssin paikalle.

Jotain ruokaakin taisi hihaton mainita saavan paikasta, joten toivon sieltä löytyvän myös jotain syötäväksi kelpaavaa nälkäiselle matkalaiselle. Olin jo niin odottanut viikkokausia kaksion kasvisannosta... Mutta pettymyksistä kohti uusia pettymyksiä vai miten se meni?

Joka tapauksessa oon ihan hurjan iloinen ja onnellinen saadessani saapua Tampereelle ja aloittaa siellä oloni juuri teidän seurassanne ja miitissänne  :love: :love:

Ruby and Fellasin menu :) http://rubyandfellas.fi/menu/

hihaton

• V.I.P.
  • Galleria
Ehkä mäkin tällä kertaa, JOS MUISTAN ;D
No ois jo aikakin, mun on pitäny tavata sut jo pitkään. Toivottavasti muistat!

Ariette

• Kanta-asiakas
  • Täh? En tajunnu!
  • Galleria
Voi kiitos Khyanna!  :love: Kurkkasin menun ja nyt on nälkä!  :love:

DirtyPinky

• Vieras
Tulen paikalle, jos muut sosiaaliset menot eivät estä.
Reppumiehen elämää.

hihaton

• V.I.P.
  • Galleria
Tänään nähdään! En kyllä hoksannut varata pöytää etukäteen, mutta koitetaan silti mahtua johonkin. Lasken sen varaan, että koko Suomi on jo mökeillään juopottelemassa ja me kiltit hissukat juomassa limpparia keskenämme.

hihaton

• V.I.P.
  • Galleria
Ajo-ohjeet tarkentuivat: ulko-ovesta sisään, oikealle NBA-pelikoneen ohi ja biljardipöydän kohdalta uudestaan oikealle. Me ollaan täällä jo!

Lamoka

Toivottavasti viihdytte tänään pitkään, tulen ysin jälkeen katsomaan ollaanko siä viä paikalla.  :)

Khyanna

• Baarikärpänen
  • Alien
  • Galleria
Tulossa... n. tunnin sisään. 8)

Khyanna

• Baarikärpänen
  • Alien
  • Galleria
Anteeksi introverttiys, ei kyennyt tutustua/sosialisoida tällä kertaa. Ehkä jatkossa joskus sitten.