Baarin kannatusmaksut
... vaniljamiehet eivät välttämättä tajua että suutelukumppanin kuristaminen tuo ihan uusia ulottuvuuksia.
Niinpä. D:n rakkaudenosoitukset ovat välillä sitä, että työnnetään subin selkä kiinni seinään, otetaan kurkusta kiinni ja suudellaan.
Amen Lady Whip
Baskerin kohotus kaikille,jotka vuodesta toiseen tuntevat vetoa toisiinsa- Ei voi kuin ihmetellä ja äimistellä. Ei kykene tässä vetää rajaa ja laatikkoa kinky/vanilja-akselilla. Onneksi olkoot!
Varmaan sama laimeneminen ja tasaantuminen on kaikissa suhteissa ongelmana. Se mikä alkuhuumassa on aikalailla automaatti ja tapahtuu luontevasti itsekseen, vaatii pidemmässä parisuhteessa töitä. Itse kunkin elämässä tapahtuu niitä asioita joita itse edistää, ja niitä asioita joiden sallii tapahtua. Minulle pienet asiat ovat luontevia, kuten se, että puren subia suihkussa koska se nyt vaan on tapa josta pidän, ja jolla osoitan kiintymystä, ja asemaa. Mutta isommat asiat vaativat virittäytymistä, ja se pitää jotenkin itse aloittaa, eikä odottaa kipinää taivaalta. Niinpä minä päättämällä päätän, että nyt on aika sessioida. Se voi olla päiviä etukäteen, tai viikkoa etukäteen, ehkä joku sopiva tilaisuus on tulossa joka luo asialle puitteet. Subini tykkää jännittää etukäteen, joten otan hänet mukaan. Isommilla tai pienemmillä vihjeillä. Samalla sitoudun itsekin asiaan paremmin kun kerron siitä hänelle. Ihan kuten elämässä muutenkin: kun kerrot asiasta jollekin niin se muuttuu konreettisemmaksi omassakin päässä. Päättämisen ja kertomisen jälkeen kaikki onkin sitten myötätuulta, asiat ikäänkuin itsestään menevät oikeaan suuntaan. Mutta tuo päättäminen ja kertominen ovat minulle ne aktiivisuutta vaativat osat. Tämä suunnitelmallisuus ei poista spontaaneja uppoamisia kinkyilyyn, onneksi niitäkin on, mutta monessa muussakin asiassa pitää itseä potkaista välillä alkuun.
Olenkin päättänyt, että ilman en ole, eli oman mielenterveyden takia haen kokemuksia suhteen ulkopuolelta. Olen kuitenkin melko varma, että jossain vaiheessa joku kolahtaa sen verran kovaa, että olen valmis laittamaan elämäni kokonaan uusiksi!