Kirjoittaja Aihe: PoVin Piknik- henkinen kuivan maan merirosvoseikkailu Kokkolassa 11.7 klo 19  (Luettu 11761 kertaa)

pehmo

• Vieras
No voi muna!

kiimasetä ei varmaankaan halua olla tuntia-paria etuajassa Kokkolan keskustassa, että minä saan kuvia, koska se oli minulle tämän operaation yksi pääobjektiivi. (?)

Ajattelin eka tulla Onnibussilla, sitten jäin miettimään muita vaihtoehtoja ja nyt bussilippu olisi iloiset neljä kertaa kalliimpi kuin ekassa mietinnössä.  Tuo taloudellinen näkökulma harmittaa nyt kovasti.

Hyvin minä vedän!

Mietin nyt yön yli lähdenkö ollenkaan matkaan. Pitäkäähän kiva miitti silti, riippumatta pistäydynkö paikalle!
« Viimeksi muokattu: 11.07.2017, 01:38 kirjoittanut pehmo »

Hallatar

• Baarikärpänen
  • Tilaisuus tekee sadistin.
  • Galleria
Kiiman ajamana tulemme mekin. Pun not intended.

pehmo

• Vieras
..nojoo.. kai se sitten pitää lähteä, jos Mstx:kin lähtee..
Saiskohan Kiimalta paluukyytiä?

marsu

• Asiakas
  • **
  • Pyllyt on kivoja
  • Galleria
Näyttäis tulevan vettä klo 16 eteenpäin :(

Pervosetä

Tällä hetkellä on paikka vapaana paluumatkalle

pehmo

• Vieras
Tällä hetkellä on paikka vapaana paluumatkalle
Hyvä, minä varaan sen itselleni! :)

Lunttu

• V.I.P.
  • Center Of Attention Whore
  • Galleria
Muistaahan kaikki, että sateella miitti siirtyy Kiltaan joka löytyy tuttuun tapaan Torikatu 19!
Tämä siis koska ko. paikka mainittu myös miittiin koolle kutsuvassa sähköpostissa,
kaikki kun eivät välttämättä täällä baarissa ole. Tuoltahan porukka voi toki siirtyä toisaalle jos siltä alkaa tuntua. :)

smoky

• PoVi
  • Baarikärpänen
  • *
  • Galleria
Huoh, vitsi mää oon kätevä. Kerran sjoella ilmestyin paikalle sormi tikattuna, tällä kertaa on reikä ylähuulessa johon kävin tohtorisedällä laitattamassa liimaa  ;D

Nyt näyttää ennuste siltä, että voipi olla fiksuinta siirtää piknikki suoraan Kiltaan, seiskaks luvataan jo runsasta sadetta   :(

Ms. M

• V.I.P.
  • An' I don't give a damn 'bout my bad reputation.
  • Galleria
Huoh, vitsi mää oon kätevä. Kerran sjoella ilmestyin paikalle sormi tikattuna, tällä kertaa on reikä ylähuulessa johon kävin tohtorisedällä laitattamassa liimaa  ;D

Nyt näyttää ennuste siltä, että voipi olla fiksuinta siirtää piknikki suoraan Kiltaan, seiskaks luvataan jo runsasta sadetta   :(

Kilta it is.

smoky

• PoVi
  • Baarikärpänen
  • *
  • Galleria
Hoo! Nyt kannattaa jo ottaa alkulämpöjä, ettei persaus revahda kun pinkaisette sankoin joukoin kohti Kiltaa!

Ms. M

• V.I.P.
  • An' I don't give a damn 'bout my bad reputation.
  • Galleria
Kiitos! Edward Dildohands on ikuisesti tatuoituna mieleeni.

Spesiaalikiitokset kahdelle ihanalle oululaiselle!  :love:

smoky

• PoVi
  • Baarikärpänen
  • *
  • Galleria
Kiitos meidänkin puolesta, oli taas hubaa! Ihanaiset oululaiset nosti osallistujamäärän seittemääntoista, taitaa olla Kokkolan osallistujaennätys  :love:

Lunttu

• V.I.P.
  • Center Of Attention Whore
  • Galleria
Khitoos! Erityisesti Oulun mimmit, reippaat kun eestyitte! :-* :love:

Stride

• Uusi asiakas
  • *
  • Änkyrä Änköröinen, mutta ihan kiva silti
  • Galleria
Kiitokset kans täältä, kiva nähä että porukkaa noinkin paljon jaksoi tänne koloseen tulla  :D

eppkp

• Kanta-asiakas
  • Spanko
  • Galleria
Kiitokset jälleen mahtavasta miitistä. Oululaiset oli todella mukava yllätys. :)