Kirjoittaja Aihe: PoVin Piknik- henkinen kuivan maan merirosvoseikkailu Kokkolassa 11.7 klo 19  (Luettu 11756 kertaa)

Stride

• Uusi asiakas
  • *
  • Änkyrä Änköröinen, mutta ihan kiva silti
  • Galleria
Näyttäis lupaavalta kyllä..ainakin lämpötilan suhteen, mutta sateita silti luvattu. Vaan eipä noista ikinä täällä tiedä, ehkä ihan fiksua olis pitää sitä kiltaa ja hiekka-ämpäriä varuilla. Koukuista ja muista lisukkeista en uskalla sanoa mitään muutakuin, että ei varmaan parane meressä käydä uittamassa, ruostuu vielä...ellei ole kumikoukku? :D

Pervosetä

Mun tekemää koukkua voi kyllä meressäkin uittaa, on nimittäin tehty haponkestävästä  >:D

Ms. M

• V.I.P.
  • An' I don't give a damn 'bout my bad reputation.
  • Galleria
Jåå-å, son kese ny. Lupaa ukkosta tiistaille. Että, ehkä se Kilta kumminkii, taiettä perhaps Rock'n Roll Diner?

smoky

• PoVi
  • Baarikärpänen
  • *
  • Galleria
Jåå-å, son kese ny. Lupaa ukkosta tiistaille. Että, ehkä se Kilta kumminkii, taiettä perhaps Rock'n Roll Diner?

Jos nyt maltetaan vielä sinne tiistaille asti enneku hötkyillään?

Hallatar

• Baarikärpänen
  • Tilaisuus tekee sadistin.
  • Galleria

Jos nyt maltetaan vielä sinne tiistaille asti enneku hötkyillään?

Ei ole vielä tiedossa, päästäänkö itse edes paikalle, mut ilmoitelkaa te sikäläiset sitten todennäköisin lopullinen määränpää [minullekin], niin voin vielä jäsenpostillakin lähetellä varmistuksen niille, jotka eivät täällä satu päivystelemään.

Edit: Ja jos tuolle PoVin postituslistalle halajaa, niin viestillä s-postiosoitetta minulle tai vaikka suoraan s-postiimme vinot.skeva@gmail.com.

Raippa

• OuSM
  • V.I.P.
  • *
  • En ole sellainen kuin uskot minun olevan. ;)
  • Galleria
Nyt on konnankoukkuja sen verran usealle että tästä en koukutu. Hauskaa piknikkiä. Toivottavasti ei sada.

Lunttu

• V.I.P.
  • Center Of Attention Whore
  • Galleria
Kahlittu uhkasi olla tällä kertaa lähtemättä miittiin, mutta sen myötä autossa yksi paikka lisää vapaana.
Hieman toki itsekin miettinyt jättää väliin jos sää lupaa ihan mahdottomia ja kyytiläisiä ei ilmiinny.
Mutta näillä näkymin voisi olla kyytiä a la Lunttu tarjolla! ;)
Saatan olla lähdössä sen verran aikaisemmin että voin/voi kierrellä Kokkolassa tovin ennen miittiä, '
itse tapaan ainakin kirpputoreja käydä silmäilemässä. :)

pehmo

• Vieras
Saatan olla lähdössä sen verran aikaisemmin että voin/voi kierrellä Kokkolassa tovin ennen miittiä, '
Liittyykö Lunttubussiin siis optio olla kohtuuttoman paljon etuajassa Kokkolassa?

Meinaan sitä, että sopisi minulle, koska Kokkolan keskustassa on paljon nähtävää, jos vain historia kiinnostaa, sää suosii ja etusormi kaipaa treeniä.. kameran kuvausnapin kanssa.

..mikäli taas sataa niin se on sitten moneltakin kantilta ikävämpi homma..

Runkkaritar

Tää pää tulee paikalle ketkuttamaan... koukulla tai ilman :)

Stride

• Uusi asiakas
  • *
  • Änkyrä Änköröinen, mutta ihan kiva silti
  • Galleria
Kokkolaan jo hyvissä ajoin ennen miittiä? Olisiko kyseessä siis...krmh...ennenaikainen tuleminen?  :o

*saattaa itse itsensä ulos*

Pervosetä

Olemme rouvan kansaa tulossa ja meidän 7 hengen autossa on tällä hetkellä 4 paikkaa vapaanaa.

Ms. M

• V.I.P.
  • An' I don't give a damn 'bout my bad reputation.
  • Galleria
Näyttäis lupaavalta...

rabszolga

Jää miitti väliin, auto lähti alta.

Pervosetä

Nyt kolme paikkaa vielä vapaana

Lunttu

• V.I.P.
  • Center Of Attention Whore
  • Galleria
Liittyykö Lunttubussiin siis optio olla kohtuuttoman paljon etuajassa Kokkolassa?

Meinaan sitä, että sopisi minulle, koska Kokkolan keskustassa on paljon nähtävää, jos vain historia kiinnostaa, sää suosii ja etusormi kaipaa treeniä.. kameran kuvausnapin kanssa.

..mikäli taas sataa niin se on sitten moneltakin kantilta ikävämpi homma..

Saankin itse kyydin Kokkolaan niin jää tämän Luntun oma onnibemmi kulkematta Vaasa-Kokkola-Vaasa välin tällä kertaa. ;D
Ketkä kyytejä vielä vailla pistäkääs viestiä kiima74:lle joka tuossa edellä mainosti olevan pirssissään kolme paikkaa vapaana!
Nähdään lukuisin joukoin huomenna Kokkolassa! :-*