Baarin kannatusmaksut
Jåå-å, son kese ny. Lupaa ukkosta tiistaille. Että, ehkä se Kilta kumminkii, taiettä perhaps Rock'n Roll Diner?
Lainaus käyttäjältä: Ms. M - 06.07.2017, 16:28Jåå-å, son kese ny. Lupaa ukkosta tiistaille. Että, ehkä se Kilta kumminkii, taiettä perhaps Rock'n Roll Diner?Jos nyt maltetaan vielä sinne tiistaille asti enneku hötkyillään?
Saatan olla lähdössä sen verran aikaisemmin että voin/voi kierrellä Kokkolassa tovin ennen miittiä, 'itse tapaan ainakin kirpputoreja käydä silmäilemässä.
Lainaus käyttäjältä: Lunttu - 07.07.2017, 08:35Saatan olla lähdössä sen verran aikaisemmin että voin/voi kierrellä Kokkolassa tovin ennen miittiä, 'itse tapaan ainakin kirpputoreja käydä silmäilemässä. Liittyykö Lunttubussiin siis optio olla kohtuuttoman paljon etuajassa Kokkolassa?Meinaan sitä, että sopisi minulle, koska Kokkolan keskustassa on paljon nähtävää, jos vain historia kiinnostaa, sää suosii ja etusormi kaipaa treeniä.. kameran kuvausnapin kanssa...mikäli taas sataa niin se on sitten moneltakin kantilta ikävämpi homma..