Baarin kannatusmaksut
Masokistina mulla ei sessiossa katsekontakti ole tärkeä. Ennemminkin kaipaan muiden aistien rajoittamista jotta pystyn uppoutumaan pelkän tuntoaistin varaan. Jos en saa huppua päähäni, silmäni pyrkivät väkisin kiinni. Käy työstä jos kumppani tuossa tilanteessa rupeaa vaatimaan silmien auki pitämistä saati sitten katsomaan häntä silmiin...Joskus olen myös miettinyt sessiota, jossa D toimisi silmät sidottuna.Session ulkopuolella kyllä pyrin jotenkin luonnostaan pitämään katsekontaktia yllä.
Pidän silmiin katsomisesta "siviilissä", varsinkin kauniin naisen kanssa jutellesssa siitä tulee hyvä fiilis.Olen valmistautumassa ekoihinn sessioihin kahden eri subin kanssa ja aion katsoa silmiin mahdollisimman paljon lukeakseni heidän reaktioita kun testaan heidän kipukynnystä puristamalla nännejä yhä kovempaa. Tarkoituksena on löytää keltainen ilman, että subi itse sanoo sen.Tämä tulee olemaan haastavaa, mutta uskon saavani palautteen tuon toimivuudesta jälkihoidon yhteydessä.
Tosta öögien mustumisesta o ennenki ollu höpötystä ni piti kaivella vähä tieteellistä "faktaa" asiasta :"The Reptilian Stare: Psychopath’s pupil dilation when you are the target"". . . Having been a surviving victim of manslaughter at the hands of a registered psychopath (who had been in and out of jail since 14 years old and had murdered a man only months before becoming obsessed with me) I would welcome anyone to investigate into why the psychopaths “crystal blue” eyes turned death jet black, (like a sharks eyes). "..."A recent paper reports that pupil dilation in response to target detection may be localized from a brain region deep in the brain stem, the locus coeruleus"jne.http://www.whale.to/c/reptilian_stare.htmlJoku saa kaivaa enemmän jos huvittaa.
Mitä olette mieltä, jos järjestäisi miitin, jossa ensimmäiseen varttiin ei saisi puhua mitään, ainoastaan viestiä elekielellä ja katsoa silmiin toisiaan (välillä vaihtaen paria)? Mua on alkanut kiinnostaa erilaiset treffit, alan olla kyllästynyt tavanomaiseen kahvitteluun. Uuden ihmisen tapaaminen silmät kiinni, silmiin katsoen tai meditoiden tmv.