Kirjoittaja Aihe: Sinkku-kinkku-miitin etukäteishuutelo  (Luettu 26286 kertaa)

Smooth

• Vieras
Vs: Sinkku-kinkku-miitin etukäteishuutelo
« Vastaus #45 : 13.11.2011, 12:44 »
pariskunnillehan on jo omaa tarjontaa mm iran miitit,naturisteilla jne

Vaniljaswingereiden ja naturistien joukosta voi olla melkoista hakuammnuntaa löytää kinkyä seuraa.

Eikä välttämättä kaikki aktiviteetit tarvitse olla seksiin liittyvät tai edes seksiin johdattelevat.

caffeine_junkie

• Vieras
« Vastaus #46 : 13.11.2011, 13:01 »
Keskustelu jatkuu 'Sinkkujen lautapeli-ilta' ja 'Vapaan riistan seuranhakubileet'-ketjuissa. Jälkimmäinen kaipaa vielä tuotekehittelyä. Sinkkumiitti tarvii lähinnä ajankohtaa :)

DominaDragon

• Vieras
« Vastaus #47 : 16.11.2011, 13:28 »
Olen itse sinkku ja seuraa vailla. Mutta asun Lahdessa, joten joku tälläinen sinkkumiitti Hesassa voisi olla viikonloppuna kiva, että ehtii takaisin Lahteen ennen maanantaita.
Informoikaa minulle milloin ja missä tälläinen järjestetään: wisedragon999@hotmail.com

DominaDragon

orjamies

• Porttikiellossa
  • V.I.P.
  • *
  • Etsin itseäni parenpaa seuraa
  • Galleria
« Vastaus #48 : 16.11.2011, 15:33 »
Olen itse sinkku ja seuraa vailla. Mutta asun Lahdessa, joten joku tälläinen sinkkumiitti Hesassa voisi olla viikonloppuna kiva, että ehtii takaisin Lahteen ennen maanantaita.
Informoikaa minulle milloin ja missä tälläinen järjestetään: wisedragon999@hotmail.com

DominaDragon

ilman muuta Dominat onkin hesasta jo loppuun käytetty =)

Rebelbabe

• Vieras
« Vastaus #49 : 26.11.2011, 04:29 »
Moi vaan, olen uusi täällä ja bongasin heti sinkkuaiheen. Olisin messissä. Ja miksei muutakin kuin baareja, en tiedä tulisko porukkaa, mutta kannatan.

Nimim. Liikaa varattujen kanssa pelehtinyt

Herra_Jack

• Vieras
« Vastaus #50 : 26.11.2011, 12:44 »
Moi vaan, olen uusi täällä ja bongasin heti sinkkuaiheen. Olisin messissä. Ja miksei muutakin kuin baareja, en tiedä tulisko porukkaa, mutta kannatan.

Nimim. Liikaa varattujen kanssa pelehtinyt

Nyt heräsi kysymys mistä on kysymys. Mikä on varattu? ja millaiseksi varatun jengi yleensäkin mieltää?
Onko varattu polysuhteessa elävä, henkilö jolla on leikkikavereita, henkilö jolla on avoimesti useampi subi tai Masteri, Opettaja Oppilas suhde, avoin suhde, jne...

Leccare

• Baarikärpänen
  • Orgasmikiduttaja
  • Galleria
« Vastaus #51 : 26.11.2011, 13:06 »
Sellainen, joka ei voi avoimesti temmeltää ympäriinsä.

Herra_Jack

• Vieras
« Vastaus #52 : 26.11.2011, 13:16 »

Kuka sen määrittelee?, se niistä subeista jonka mielestä näin ei voi olla tai joka mielessään nin ajattelee, tai polysuhteessa se joka päättää yhtä-äkkiä tulla mustasukkaiseksi.. tai se joka luvan annettuaan mielessään kuitenkin vastustaa ajatusta..? vai voisiko sen määritellä temmeltäjä itse?

joo menen nukkumaan.. aivan liian vähän päiväunia  :o :-\ ;D :D ne yövuorot...

edit:typot korjattu

Leccare

• Baarikärpänen
  • Orgasmikiduttaja
  • Galleria
« Vastaus #53 : 26.11.2011, 13:21 »

Kuka sen määrittelee?, se niistä subeista jonka mielestä näin ei voi olla tai joka mielessään nin ajattelee, tai polysuhteessa se joka päättää yhtä-äkkiä tulla mustasukkaiseksi.. tai se joka luvan annettuaan mielessään kuitenkin vastustaa ajatusta..? vai voisiko sen määritellä temmeltäjä itse?

joo menen nukkumaan.. aivan liian vähän päiväunia  :o :-\ ;D :D ne yövuorot...

edit:typot korjattu
Sellainen, joka ei itse koe voivansa temmeltää vapaasti.

Nykys

• Vieras
« Vastaus #54 : 26.11.2011, 15:05 »
Käsi pystyssä.

DominaDragon

• Vieras
« Vastaus #55 : 03.12.2011, 08:53 »
Kyllä olen minäkin kiinnostunut tulemaan sinkkumiittiin, mutta asun Lahdessa joten kai järjestyy jostain edullinen yöpaikka kun viimeinen edullinen juna lähtee takaisin Lahteen jo klo 22?
Ja toivottavasti on viikonloppuna esim. pe tai la niin ehtii seur. aamulla takaisin Lahteen ennen töiden alkua.
Ilmoitelkaa milloin ja missä ne järjestetään sähkikseeni: wisedragon999@hotmail.com
Olen 30-kymppinen sinkku bi/lesbo nainen, joka etsii itselleen kumppania toisesta naisesta.

kronos78

• Vieras
« Vastaus #56 : 16.12.2011, 14:42 »
ksäi on nyt pystyssä:) JOs ajankohta on sopiva niin olen mukana

caffeine_junkie

• Vieras
« Vastaus #57 : 17.12.2011, 11:49 »
Eiköhän tämä siis järkätä. Viikonloppuisin baarit on täynnä ja mielestäni esim. Kaisla jonain arki-iltana sopisi hurjan hyvin tähän. Viikonlopuilla toki on omat hyvät puolensa. Muita aika & paikka mielipiteitä?

Fiski

« Vastaus #58 : 17.12.2011, 13:44 »
Kiinnostusta löytyy myös täältä suunnalta, tosin jos tämä pidetään viikolla, niin sitten voi aika monella kehä-3:n ulkopuolisella olla hankalaa tulla paikalle, etenki yhtään pidemmästä matkasta.

submit

• Vieras
« Vastaus #59 : 17.12.2011, 16:03 »
Mä en ole enää selvillä siitä, onko tämä ilmoitus siihen lautapeli-iltaan vai muuhun?

Itse pääkaupunkiseudulla asumattomana ehdotan lisäksi seuraa hakevien pöytää tai etkoja esim. ennen klubia tai bileitä. Jos sellaiseen löytyy kiinnostusta, voisi aloittaa oman keskustelun asiasta.